Nukis
Forumet er livet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Julemiraklene 2025
På nettbutikken demmes? Hvilket stoff har du brukt?Oppskriften er fra Stoff og stilDen er så deilig
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På nettbutikken demmes? Hvilket stoff har du brukt?Oppskriften er fra Stoff og stilDen er så deilig
![]()
Trur eg har det mønsteret... kan sjekke når eg kommer hjem. Det e dobbelPå nettbutikken demmes? Hvilket stoff har du brukt?
Første dag i hjemmestrikkVis vedlegget 272217
Og babyneset ble godkjent med en gangVeldig glad jeg gadd å strikke teppe og, for det er såå deilig og blir brukt døgnet rundt!
Vis vedlegget 272218
Ellers ble også kosekluten jeg sydde godkjent med en gang![]()
Haha, ja hun liker den så godtSå fiiiiin! Og godt å se at det er andre som også har havnet på rar-smokk-kjøret [emoji23]
Så vi jukser litt og bruker smokken innimellom 
Haha, ja hun liker den så godtSå vi jukser litt og bruker smokken innimellom
![]()
Tror det heter klokketeppe, fra Sandnes garn. Hefte 55 hentesett og babytepper. Ganske kjappstrikka for å være teppe med mønsterHjemmestrikk er så koselig. Vi bruker nest daglig og teppet svigermor strikket, men merker jeg vil ha flere tepper, for da trenger jeg ikke å bruke det samme i sengen/inne som i vognen/ute, og man har litt å gå på hvis det ene må vaskes. Hvilken oppskrift var det du strikket ditt etter igjen?

Er så redd for å ødelegge for ammingen! Spesielt når vi ikke har helt kontroll på det enda og jeg har begynt å bli sår alleredeJeg skulle ønske Snorkfrøken var glad i smokk. Seriøst.
Jeg skulle ønske Snorkfrøken var glad i smokk. Seriøst.
Tror det heter klokketeppe, fra Sandnes garn. Hefte 55 hentesett og babytepper. Ganske kjappstrikka for å være teppe med mønster
Er så redd for å ødelegge for ammingen! Spesielt når vi ikke har helt kontroll på det enda og jeg har begynt å bli sår alleredeMen innimellom vet jeg ikke helt hva annet jeg skal gjøre! Spesielt når hun roer seg så godt med den.
Det går seg nok veldig til så fort sprengen roer seg! Syns jo det går bra med tanke på at ingen av oss har gjort det før de siste 5 dageneKan forstå det altså. Håper dere lander ammingen greit ila kort tid.
Takk for svar igjen. Du har jo svart på det en gang for lenge siden, men hjernen er alene ...

Passe ræva når Dale har knute på tråden midt i et nøste og det attpåtil er ulike fargepartier - helt tydelig ...
Vis vedlegget 272220

Gikk på en garnsmell på Strikkemekka, halv pris på alt garn ut i dag med kode 2608. Ble litt Lerke ...![]()
Jeg holder på å strikke dåpskjole.
Så sakte som det går vil jeg anta at jeg er ferdig til de konfirmeres.![]()

Hvilken strikker du?Jeg holder også på med detTror de blir veldig fine, hvis vi bare blir ferdige i tide
![]()
Jeg holder på å strikke dåpskjole.
Så sakte som det går vil jeg anta at jeg er ferdig til de konfirmeres.![]()
Holdt på å gjøre det samme selv. Trenger mer lille lerke. Men tvang megselv til å la være. Tittet strengt bort på de to boksene med garn jeg har til overs etter forrige tilbud [emoji13][emoji85]. Må bare finne oppskrifter til litt tykkere garn i stedet...
Hvilken strikker du?![]()