Håndarbeid

Fin bukse, krølle. Og så deilig å fylle hjemmestrikk med skikkelig baby!

Omgjort olivesstrømpebukse til shorts! Redd jeg aldri skulle bli ferdig om jeg skulle strikket helt ut. Mangler bare ene beinet og fullføre snoren + montere nå :) Regner med det går rimelig raskt i løpet av dagen eller imorgen. Så blir det å fullføre noen UFO før jeg får bestemme meg for noe nytt og spennende!

Sydamer; jeg har arvet en gammel Husqvarna prisma (940?) og skulle gjerne prøvd litt. Men har trøbbel med at tråden krøller seg [emoji43] ser ut som at overtråden snurrer seg fast i undertråden, og det blir en stor floke inni snella til undertråden. Har prøvd å Google, men blir ikke så klok... er også helt nybegynner og har ikke sydd noe særlig før! Noen som vet hva jeg gjør feil?

Sydamer; jeg har arvet en gammel Husqvarna prisma (940?) og skulle gjerne prøvd litt. Men har trøbbel med at tråden krøller seg [emoji43] ser ut som at overtråden snurrer seg fast i undertråden, og det blir en stor floke inni snella til undertråden. Har prøvd å Google, men blir ikke så klok... er også helt nybegynner og har ikke sydd noe særlig før! Noen som vet hva jeg gjør feil?
Sjekk at spolen til undertråden ligger rett vei :) Så at du har ny nål i, og at du ikke syr med en tråd som loer. Så spør du den du arvet den hos om den er vedlikeholdt, og om den har vært på service de siste årene :)

Last edited:
Tar det så lang tid? Jøss. Blir kanskje sendt oppover med tog i stedet for fly, da.
Vel... toget går ikke lenger enn fauske, og det er enda noen timer kjøring opp til oss... På sykkel kanskje?

Tele og mente en gang at vi skulle få nytt modem, om 6 uker!! Mannen lurte på om det skulle sendes via spark... det tok 1 uke til slutt da!

Vel... toget går ikke lenger enn fauske, og det er enda noen timer kjøring opp til oss... På sykkel kanskje?

Tele og mente en gang at vi skulle få nytt modem, om 6 uker!! Mannen lurte på om det skulle sendes via spark... det tok 1 uke til slutt da!
Kanskje dere har samme sykkelbud som min pakke hadde fra amsterdam? :p han er i så fall fryktelig treg!

Har da solgt stoffer for 7000 for å finansiere den, så han får vel ikke lov å bry seg ;p Men han merker nok at maskin nr. 4 kommer i hus [emoji23]
Håper det var stoffer du uansett ikke kom til å bruke, for tipper du har tapt penger på salget sammenliknet med hva du kjøpte for.

Back
Topp