Håndarbeid

Har da solgt stoffer for 7000 for å finansiere den, så han får vel ikke lov å bry seg ;p Men han merker nok at maskin nr. 4 kommer i hus [emoji23]
Min ville nok merket maskina om jeg ba han dra og hente den, og han ville lurt på hvor den skulle oppbevares, men tviler på om han hadde spurt om finansieringen:-)

Min ville nok merket maskina om jeg ba han dra og hente den, og han ville lurt på hvor den skulle oppbevares, men tviler på om han hadde spurt om finansieringen:-)
Får nok spm om den, men det får bare være :) har eget syrom så den skal få bo der sammen med de tre andre [emoji7][emoji7]

Noen som kan anbefale en fin ulldress å strikke til baby jente? Tenker å ha til vinteren[emoji5] gjerne med bilde og hvor jeg kan finne oppskrift[emoji7]

Så fint. Hvilke endringer skulle du gjort eventuelt? Vurderer også å lage en til. Just in case. Og fordi jeg ENDELIG begynner å få teken på det.
Hvis du søker på sy babynest får du opp et innlegg på godtid.no. Her har de gjort de samme endringene jeg tenkte på i etterkant. Ville kanskje lagt til 3-4 cm ekstra på kantene når jeg klippet ut stoffet, så kanten ble høyere og fyldigere. Ville også fulgt forklaringen der på punktet om madrassen, syns stoff og stil sin måte var tungvindt! Ellers gjorde jeg som anbefalt tidligere i denne tråden og brukte fyllvatt og hobbyskum istedet for platevatt, ble ganske fornøyd med det :) Også har jeg bare veldig lyst på et i mørkegrått og hvitt med både blonder og silkebånd :D:angelic:

Vis vedlegget 266154

Sydde babynest for noen uker siden [emoji4] Litt lyst å sy ett til, for det var en del endringer jeg gjerne skulle gjort med oppskriften [emoji56]

Nydelig!!
Men skjønner at man finner ut hvilke endringer man ønsker etter å ha sydd ett, og faktisk også etter nr to [emoji56]

Så mye fint dere lager[emoji7]
Jeg fikk plutselig en helt vill tanke om å strikke dåpskjole - 5,5uke før termin!! Kom plutselig på at vi ikke har dåpskjole..

Så mye fint dere lager[emoji7]
Jeg fikk plutselig en helt vill tanke om å strikke dåpskjole - 5,5uke før termin!! Kom plutselig på at vi ikke har dåpskjole..

Så vilt er det ikke. Hjemmestrikket dåpskjole er nydelig. Mamma strikket til oss, som begge er døpt i og tredjemann selvsagt også skal. Broderer navn og dato nederst på innsiden av skjørtet på de som er døpt i den og så håper jeg inderlig det blir et arvestykke.

Kjempefint nest, Leia!!!

Dårlig bilde, men her er dåpskjolen vår.
70F35F79-38A4-4C91-A24B-C31FE7DF3116.jpeg

Oppskriften er fra Sandnes. Bedre bilde her. Men det er masse masse fint å strikke altså!
2820DBF9-2380-4F5C-9BC3-D3C49307018F.jpeg

Back
Topp