Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeeei, pelsdyret tok seg en løpetur og innen hun var hanket inn var alle favorittene solgt![emoji23][emoji23]

Legger ut restebitene nå straksNeeeei, pelsdyret tok seg en løpetur og innen hun var hanket inn var alle favorittene solgt!![]()
Må bare måle noe, veie noe og ta bilder
Nikker til tennene klaprer!!Må bare måle noe, veie noe og ta bilder(skal du forresten ha englebarna? Kan gi deg en bedre pris i såfall
)

Du ble akkurat for sein [emoji24]Nikker til tennene klaprer!!
Bare si hva jeg skal vippse![]()
Nei, det er megDu ble akkurat for sein [emoji24]
Åååå[emoji23][emoji23] må finne posen din [emoji14] Kan si 100 siden du er her inneNei, det er meg![]()
Åååå[emoji23][emoji23] må finne posen din [emoji14] Kan si 100 siden du er her inne![]()
Takkvippser nuh
![]()
Stoffdealing på babyforum.Takk![]()

Må til [emoji14] Gud så mye jeg har....Stoffdealing på babyforum.![]()
Jeg synes at det er helt topp at du har for mye.Må til [emoji14] Gud så mye jeg har....
Ja det ligger mer der nå... har noen små bunker igjen... svir i stoffmisbrukerhjertet [emoji23]Jeg synes at det er helt topp at du har for mye.tihihihi..
Jeg fant, jeg fantJa det ligger mer der nå... har noen små bunker igjen... svir i stoffmisbrukerhjertet [emoji23]

ALDRI! [emoji23]Jeg fant, jeg fant![]()
Du kommer til å bli så lei av å se navnet mitt på vipps.![]()
Sånn, tomt... alt lagt ut [emoji23] en mikrodel mindre på lageretALDRI! [emoji23]