Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 265932
Har laget bukse til finingen min [emoji1305]
Sjekk at spolen til undertråden ligger rett veiSydamer; jeg har arvet en gammel Husqvarna prisma (940?) og skulle gjerne prøvd litt. Men har trøbbel med at tråden krøller seg [emoji43] ser ut som at overtråden snurrer seg fast i undertråden, og det blir en stor floke inni snella til undertråden. Har prøvd å Google, men blir ikke så klok... er også helt nybegynner og har ikke sydd noe særlig før! Noen som vet hva jeg gjør feil?
Grats.Hjelp, hva har jeg gjort? [emoji23][emoji85][emoji56] på tide å fortelle det til mannen snart?
Vis vedlegget 266024
You lucky little piglet!Hjelp, hva har jeg gjort? [emoji23][emoji85][emoji56] på tide å fortelle det til mannen snart?
Vis vedlegget 266024

You lucky little piglet!![]()
Lettere sjokkert enda[emoji23]Grats.![]()
Men fra ca onsdag kommer vi knapt til å se snurten av deg.Lettere sjokkert enda[emoji23]
Han sender i morgen, men pakken bruker ca 1 uke opp hit (troms...) og på lørdag er planen å dra ut med vogna...Men fra ca onsdag kommer vi knapt til å se snurten av deg.![]()
Hvis ikke han sender tregere nå, da, siden det er sommer.![]()
Tar det så lang tid? Jøss. Blir kanskje sendt oppover med tog i stedet for fly, da.Han sender i morgen, men pakken bruker ca 1 uke opp hit (troms...) og på lørdag er planen å dra ut med vogna...
Vel... toget går ikke lenger enn fauske, og det er enda noen timer kjøring opp til oss... På sykkel kanskje?Tar det så lang tid? Jøss. Blir kanskje sendt oppover med tog i stedet for fly, da.
Kanskje dere har samme sykkelbud som min pakke hadde fra amsterdam?Vel... toget går ikke lenger enn fauske, og det er enda noen timer kjøring opp til oss... På sykkel kanskje?
Tele og mente en gang at vi skulle få nytt modem, om 6 uker!! Mannen lurte på om det skulle sendes via spark... det tok 1 uke til slutt da!
Mye muligKanskje dere har samme sykkelbud som min pakke hadde fra amsterdam? [emoji14] han er i så fall fryktelig treg!
Bryr mannen din seg? Det tror jeg ikke min hadde gjortHjelp, hva har jeg gjort? [emoji23][emoji85][emoji56] på tide å fortelle det til mannen snart?
Vis vedlegget 266024
Har da solgt stoffer for 7000 for å finansiere den, så han får vel ikke lov å bry seg ;p Men han merker nok at maskin nr. 4 kommer i hus [emoji23]Bryr mannen din seg? Det tror jeg ikke min hadde gjort![]()
Håper det var stoffer du uansett ikke kom til å bruke, for tipper du har tapt penger på salget sammenliknet med hva du kjøpte for.Har da solgt stoffer for 7000 for å finansiere den, så han får vel ikke lov å bry seg ;p Men han merker nok at maskin nr. 4 kommer i hus [emoji23]
Det var det jaHåper det var stoffer du uansett ikke kom til å bruke, for tipper du har tapt penger på salget sammenliknet med hva du kjøpte for.