Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt på prosjekt babyteppe [emoji102]
Vis vedlegget 259234
Hadde ikke tenkt å strikke teppe, men nå har jeg jo så innmari mye tid plutselig..
Må strikke opp et nøste i uka, så rekker det å bli ferdig til termin [emoji85] Regnte ut at det blir 4 omganger til dagen [emoji41] Hørtes mye mer overkommelig ut da!
Syns teppe er så kjedelig strikkDu er ferdig lenge før termin tenker jeg!
Også er det jo så mye annet gøyalt på strikkelista mi 
Syns teppe er så kjedelig strikkOgså er det jo så mye annet gøyalt på strikkelista mi
Men litt hver dag innimellom andre prosjekter skal gå fint! Satser på jeg klarer å fullføre, tror det blir veldig fint i vogna eller vugga
![]()
Syns teppe er så kjedelig strikkOgså er det jo så mye annet gøyalt på strikkelista mi
Men litt hver dag innimellom andre prosjekter skal gå fint! Satser på jeg klarer å fullføre, tror det blir veldig fint i vogna eller vugga
![]()
Forresten, hvilket hefte er den oppskriften fra? Jeg ser du og jeg har veldig lik smak ...

Oj... kanskje jeg skal se etter det på garnbutikken her idag... må jo ha litt pause i eksamensskrivinga?!Vis vedlegget 259298
Det er dette heftet! [emoji4] Egentlig liker jeg best det teppet på forsiden, men det strikkes på pinne 2,5 og er totalt uaktuelt [emoji23] Er skikkelig mye fint i dette heftet! Et av få der jeg faktisk kunne tenkt meg nesten alt [emoji4]
Kommet meg 12-13 cm på teppet hennes, luen i ministørrelse er halvveis ferdig og første bein på buksen ala olivesstrømpebukse i str mini er påbegynt! Har en våt drøm om å ferdigstille alle 3 prosjektene i løpet av uken![]()
Vis vedlegget 259298
Det er dette heftet! [emoji4] Egentlig liker jeg best det teppet på forsiden, men det strikkes på pinne 2,5 og er totalt uaktuelt [emoji23] Er skikkelig mye fint i dette heftet! Et av få der jeg faktisk kunne tenkt meg nesten alt [emoji4]
Oj... kanskje jeg skal se etter det på garnbutikken her idag... må jo ha litt pause i eksamensskrivinga?!
Lite strikking ellers her. Holder på med vrangborden på tirilgenseren min, men har 3 UÅPNEDE splitter nye strikkebøker på soverommet klar til etter eksamen neste onsdag, og på fredag kommer ei stor eske garn fra strikkemekka på posten [emoji108][emoji322]
Ja blir nok noen, må løse opp ogsåSyns absolutt det hørtes innafor med pause [emoji57]
Åh, full strikketid var virkelig noe av det beste med å bli ferdig med eksamen! Lykke til! Du holder ut den siste uka [emoji1][emoji1319]
1 av tre bøker som ligger klar
1 av tre bøker som ligger klar![]()

Man trenger alltid flere prosjekterJeg trenger virkelig ikke flere prosjekter, men ...
Kom igang med srrikkingen med denne romperen fra Tiddelitbomstrikk. Skulle bare trenge 50 gram, men blir ikke ferdig med nøstet jeg har, så får begynne på noe nytt før jeg får tak i mer garn. Usikker på om jeg får samme innfarging, men i så tilfelle blir det kun på ribbekant og seler, så det får stå din prøve.
Vis vedlegget 259354
Man trenger alltid flere prosjekter![]()