Håndarbeid

Er det ikke typisk. Har kjøpt knapper og endelig fått ting ferdig til å sy på knappene. Og nå er knappene borte [emoji35][emoji31]

Åh, det har skjedd meg også, så nå handler jeg sånn 50 knapper av gangen, og har et lite lager hjemme. Si fra hvis jeg skal sende noen til deg [emoji6]

Åh, det har skjedd meg også, så nå handler jeg sånn 50 knapper av gangen, og har et lite lager hjemme. Si fra hvis jeg skal sende noen til deg [emoji6]

Jeg fant dem i babypakken fra rema. Så nå blir de sydd på [emoji7]

Jeg har også rotet bort en skokk knapper og banner høyt!

359AD0F8-9001-4CA0-A464-1C8F10C904C3.jpeg

Det kommer seg. Også begynt på en bukse i ministørrelse ala olivesstrømpebukse :)

Den selebuksen var fin!!! [emoji1303] Må settes på listen min. Burde jo ha nok garn etter gårsdagens utskeielse... [emoji85]
Ja, jeg syns også den ser veldig fin ut på, og virker så praktisk i bruk! Veldig kjapp å strikke og, begynte på onsdag :angelic: Deilig å strikke i Lerke på tykkere pinner etter mye strikk i lille lerke på pinne 2,5 :) Syns absolutt du skal reservere noen av nøstene til den! Brukte nesten 3 nøster i størrelse 2-4 mnd :happy:

Jeg har også rotet bort en skokk knapper og banner høyt!
Jeg klarer som oftest å kjøpe for få (!!) knapper. Her om dagen måtte jeg tilbake fordi jeg manglet 3 knapper til en jakke :p De var de selvfølgelig utsolgt for, så jeg måtte kjøpe nye og klippe av de 6 knappene jeg hadde festet :grumpy:

Begynte på nye tøfler i går kveld mens jeg så på Ali wong. Ble nesten ferdig med ene :)

Jeg har en aldri så liten strikketørke igjen. Må finne et lite prosjekt som kan få meg igang igjen!

Jeg klarer som oftest å kjøpe for få (!!) knapper. Her om dagen måtte jeg tilbake fordi jeg manglet 3 knapper til en jakke :p De var de selvfølgelig utsolgt for, så jeg måtte kjøpe nye og klippe av de 6 knappene jeg hadde festet :grumpy:

Haha. Ja, er det ikke det ene, så er det det andre!

Kjedelig. Med da har du 6 knapper til et annet prosjekt, for eksempel en babyjakke... [emoji56]

Snart ferdig med den kanten på olivesstrømpebukse, tenker jeg får strikke en del senere ikveld når pappaen skal kose seg i kenguru. Da kan mamma få litt etterlengtet strikketid.

Oppskriften sa egentlig vrangbord, men tenker det ville være like så fint med sånn sydd kant med snor som det er i olivesstrømpebukse :)

Tenker lue kanskje ja. Jeg er elendig på sokker/sko. Vet ikke hvorfor, jeg får det til, det er bare så ...kjeeeedelig!

Gros djevellue er blitt min favoritt :D Får finne en måte å få forminsket den til mini-størrelse ;)

Har begynt på prosjekt babyteppe [emoji102]

IMG_7948.JPG

Hadde ikke tenkt å strikke teppe, men nå har jeg jo så innmari mye tid plutselig..
Må strikke opp et nøste i uka, så rekker det å bli ferdig til termin [emoji85] Regnte ut at det blir 4 omganger til dagen [emoji41] Hørtes mye mer overkommelig ut da!

Back
Topp