Håndarbeid

210BDCE4-B601-4A15-8A85-255C968E1E8F.jpeg

Du trenger mange strikkepinner og mye tråd... [emoji41] Lykke til med valget!

Har faktisk garn liggende til alt dette.. Garnlageret mitt er krise, så må ha kjøpestopp fremover [emoji85] Hadde ikke godt av kombinasjonen mye salg og mye tid hjemme på sofaen [emoji56]

Image1527184096.353428.jpg

Spent på hvordan dette går... [emoji848]

Skal bli noe ala denne:

Image1527184144.476121.jpg

Jeg er så imponert over at dere klarer å finne tid til å strikke. Jeg bruker all tid jeg har til overs til å sove:D Jeg må kanskje gjøre noe med effektiviteten min på andre gjøremål.

Jeg er så imponert over at dere klarer å finne tid til å strikke. Jeg bruker all tid jeg har til overs til å sove:D Jeg må kanskje gjøre noe med effektiviteten min på andre gjøremål.

Jeg må strikke for å koble av. Spesielt etter en dag med en aktiv og gjerne litt trassig 1 åring. Da er det godt å sitte i sofaen og skape noe med pinnene etterpå :) spesielt når jeg vet det vil glede andre :)

Jeg må strikke for å koble av. Spesielt etter en dag med en aktiv og gjerne litt trassig 1 åring. Da er det godt å sitte i sofaen og skape noe med pinnene etterpå :) spesielt når jeg vet det vil glede andre :)
Min 9-åring sovner gjerne ikke før nærmere 22. Han legges 20, leser en stund og trenger hjelp for å roe seg etter det. Er ingen sofa-tid etterpå. Jeg legger meg gjerne før han sovner. Mannen min har tatt seg av 99% av å roe han på kvelden etter at jeg ble gravid.

Gikk tom for garn til hullmønstret romper og ikke fått somlet meg til å kjøpe nytt, så da begynte jeg på romperen fra Sandnesgarn i dag, i mellomtiden ...

061C87FD-5F3E-4C71-BA17-9D8089A6613A.jpeg

...og Vipps hadde jeg bestilt meg bok også! :p

E3940FF0-F4F7-42BF-86D0-16E309BD7D40.jpeg

Gikk tom for garn til hullmønstret romper og ikke fått somlet meg til å kjøpe nytt, så da begynte jeg på romperen fra Sandnesgarn i dag, i mellomtiden ...

Vis vedlegget 259666

...og Vipps hadde jeg bestilt meg bok også! [emoji14]

Vis vedlegget 259667
Du blir ikke å angre! Begynte å skrive ned sidetall jeg må kopiere, menne.... det er så mange at hmjeg blir å kjøpe boka [emoji14]

Ser dårlig ut for at jeg blir ferdig med det jeg planla denne uken altså :P

Tips! Nå (til og med i morgen) har Ark 3 for 2 på masse bøker, inkludert alle de fine jeg vil ha... [emoji23] her blir det noen!!!!

Da er disse på vei hjem [emoji7] Bestevenninna skal også få boka Kjærlighet på pinner, lurer veldig på å ha henne som gudmor til yngste også, og hun er så flink til å strikke [emoji173] (strikka dåpskjolen til eldste)

Snapchat-1120343352.jpg

Strikkejournalen har jeg - ikke vært flink nok til å bruke den da, må skjerpe meg.

Kjærlighet på pinner ligger kanskje i postkassen nå. Må løpe ut og se - fikk SMS i går om at den skulle leveres i postkassen i dag.

Back
Topp