Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du trenger mange strikkepinner og mye tråd... [emoji41] Lykke til med valget!
Har faktisk garn liggende til alt dette.. Garnlageret mitt er krise, så må ha kjøpestopp fremover [emoji85] Hadde ikke godt av kombinasjonen mye salg og mye tid hjemme på sofaen [emoji56]
Hahaha... avslørt!!
Jeg er så imponert over at dere klarer å finne tid til å strikke. Jeg bruker all tid jeg har til overs til å soveJeg må kanskje gjøre noe med effektiviteten min på andre gjøremål.
Min 9-åring sovner gjerne ikke før nærmere 22. Han legges 20, leser en stund og trenger hjelp for å roe seg etter det. Er ingen sofa-tid etterpå. Jeg legger meg gjerne før han sovner. Mannen min har tatt seg av 99% av å roe han på kvelden etter at jeg ble gravid.Jeg må strikke for å koble av. Spesielt etter en dag med en aktiv og gjerne litt trassig 1 åring. Da er det godt å sitte i sofaen og skape noe med pinnene etterpåspesielt når jeg vet det vil glede andre
![]()
Du blir ikke å angre! Begynte å skrive ned sidetall jeg må kopiere, menne.... det er så mange at hmjeg blir å kjøpe boka [emoji14]Gikk tom for garn til hullmønstret romper og ikke fått somlet meg til å kjøpe nytt, så da begynte jeg på romperen fra Sandnesgarn i dag, i mellomtiden ...
Vis vedlegget 259666
...og Vipps hadde jeg bestilt meg bok også! [emoji14]
Vis vedlegget 259667
Endelig ferdig med Byssanlullteppe fra klompelompe Vis vedlegget 259788