Takk for tips. Skal til Molde over helgen. Kanskje de har boka.Ja, jeg kjøpte meg akkurat ei bok på salg med mange forskjellige mønster; «strikk din egen julegenser». Er på salg til 99,- kr hos ark nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips. Skal til Molde over helgen. Kanskje de har boka.Ja, jeg kjøpte meg akkurat ei bok på salg med mange forskjellige mønster; «strikk din egen julegenser». Er på salg til 99,- kr hos ark nå![]()
Akkurat kjøpt oppskrift på kamillakåpen og bestilt garn. Gleder meg til å ta fatt på strikketøyet igjen
Til miniTil deg eller mini?![]()

Rydda litt i garnlageret, for jeg tenkte å bli sånn delvis med på #onecolouramonth2019 taggen på insta, for å bruke opp garnet jeg har. Men tror seriøst det må bli #onecolourayear hvis jeg skal bruke opp alt
og dette er vel bare 80% av alt grått 

Jeg er suuperglad i ingen dikkedarer-genseren min, brukes myye! Men den er ikke kjempetykk, strikkes på pinne 4 tror jeg.Tenker strikke genser til meg selv, helst med raglan og litt stor/tykk. Noen tips? Foretrekker enkel glattstrikk med ribb i ermer, nederst og i hals.
Jeg er suuperglad i ingen dikkedarer-genseren min, brukes myye! Men den er ikke kjempetykk, strikkes på pinne 4 tror jeg.
Mange som strikker den i drops flora og drops kidsilk ser jeg! Evt kun en tråd i et garn med strikkefasthet 21m på 10 cmJa sett på den.. Men hvilket garn bør jeg velge? Er så mye å velge i og syns det garnet som oppgis i oppskrift er veldig dyrt![]()
Majagenseren fra mamaknit kan jo strikkes i bare rettstrikk istedet for perle. Den er tykk varm og veldig lett. Drops air veier jo ingenting omtrent.Tenker strikke genser til meg selv, helst med raglan og litt stor/tykk. Noen tips? Foretrekker enkel glattstrikk med ribb i ermer, nederst og i hals.
Er det flere her som har strikkemål for. 2019?
Inspirert av ett innlegg lengre oppe i tråden her.
Mitt er å bli kvitt endel garn. Har store mengder.
Gode mål det daEGOSTRIKK!
Gi bort garn jeg ikke liker
Gjøre ferdig barnehagestrikk (og starte på sesong 2020 i løpet av vinteren)
Strikke juleklær til Leah i god tid før jul![]()
Ja, få brukt opp garn. Har så mye at jeg vet ikke hva jeg har.Er det flere her som har strikkemål for. 2019?
Inspirert av ett innlegg lengre oppe i tråden her.
Mitt er å bli kvitt endel garn. Har store mengder.