Håndarbeid

Det blir veldig fint da!! [emoji1303]

Takk :) synes perlestrikk er så pent :) har ønska meg ett sånt med både mamma og kjæresten til pappa, men ingen av dem ville strikke det, så da måtte jeg prøve selv. Hittil ser jeg bare en feil [emoji28][emoji1360]
 
Vis vedlegget 281344

Blir ikke mange rundene for dag, spent på om jeg blir ferdig til jul. Kanskje dette blir mitt første ferdige strikkeprosjekt [emoji23][emoji1360]

Blir jo kjempefint. Ser ut som du har strikket mye, så jevnt og pent!
 
Har per dags dato 12 prosjekter av ulike størrelser jeg må få ferdig :p

2 votter (mangler garn så unnskyldt), snor på en lue, siste rest på willumsselebukse (vurderer dog lage forhøyning bak og gjøre om til bukse da den blir veldig tjukk - og hun er varm av seg), 3 tepper, en annen bukse + genser jeg har lagt vekk, cardigan til meg og lagt opp igår; genser til frøkna!

Så! Hei, jeg heter Victoria og jeg er legge-opp-nye-prosjekter-(ogkjøpenyttgarn)-holiker :smug:
 
Da prøver jeg nettleser for å se hvordan det går. Så langt har jeg kommet på snøløv genseren str 1 år.
 

Vedlegg

  • 6C4BDEC1-D2FB-4588-8F6A-F6FBB7AECD97.jpeg
    6C4BDEC1-D2FB-4588-8F6A-F6FBB7AECD97.jpeg
    466,8 KB · Visninger: 20
Har per dags dato 12 prosjekter av ulike størrelser jeg må få ferdig :p

2 votter (mangler garn så unnskyldt), snor på en lue, siste rest på willumsselebukse (vurderer dog lage forhøyning bak og gjøre om til bukse da den blir veldig tjukk - og hun er varm av seg), 3 tepper, en annen bukse + genser jeg har lagt vekk, cardigan til meg og lagt opp igår; genser til frøkna!

Så! Hei, jeg heter Victoria og jeg er legge-opp-nye-prosjekter-(ogkjøpenyttgarn)-holiker :smug:
Det er ikke den verste typen -oholiker, det ;)
Jeg er imponert over at du har kontroll på ufoer - jeg tør nemlig ikke telle de. :D
 
Det er ikke den verste typen -oholiker, det ;)
Jeg er imponert over at du har kontroll på ufoer - jeg tør nemlig ikke telle de. :D

Samme her. Jeg bare lukker øynene og nynner «labadi labadaaa» ... *plystre plystre*
 
Det er ikke den verste typen -oholiker, det ;)
Jeg er imponert over at du har kontroll på ufoer - jeg tør nemlig ikke telle de. :D

Har en egen kurv i den innvendige boden vår merket «Garn» og en «Strikkeprosjekter» :p Og skriver ned fortløpende.. *tvangstanker*
 
Det er ikke den verste typen -oholiker, det ;)
Jeg er imponert over at du har kontroll på ufoer - jeg tør nemlig ikke telle de. :D
Jeg har gjemt de bort i en skuff i et skap :angelic: Men farsnoragenseren til mannen var jo ufo i 1,5 år, så nå når den er ferdig kan jeg vel legge opp til så mye jeg bare vil med god samvittighet? :D
 
Jeg har gjemt de bort i en skuff i et skap :angelic: Men farsnoragenseren til mannen var jo ufo i 1,5 år, så nå når den er ferdig kan jeg vel legge opp til så mye jeg bare vil med god samvittighet? :D
Åja, en herregenser teller som maaange! :D
(Det var den grå? Den var veldig fin!)
 
Har per dags dato 12 prosjekter av ulike størrelser jeg må få ferdig :p

2 votter (mangler garn så unnskyldt), snor på en lue, siste rest på willumsselebukse (vurderer dog lage forhøyning bak og gjøre om til bukse da den blir veldig tjukk - og hun er varm av seg), 3 tepper, en annen bukse + genser jeg har lagt vekk, cardigan til meg og lagt opp igår; genser til frøkna!

Så! Hei, jeg heter Victoria og jeg er legge-opp-nye-prosjekter-(ogkjøpenyttgarn)-holiker :smug:
Kun 9 UFO nå :D
 
Strikker vekselvis på genser og bukse til snuppa da begge deler foreløpig er rundt og rundt og rundt.. :)
 
Blir jo kjempefint. Ser ut som du har strikket mye, så jevnt og pent!
Oj, denne så jeg ikke før nå:) takk for det :) ble anbefalt en klompelope tråd, fordi den gjorde visst sånn det så litt jevnere ut :p
 
Nisselue ja.... Tok snarveien i år og kjøpte pysj med nisselue :p Men NESTEÅR damer, neste år ;)
 
Back
Topp