Håndarbeid

Så utrolig mye fint!! Kjenner jeg blir overivrig og vil at strikkepinnene skal gå veldig fort..!! Hehe... Her er det en hel dress i Marius mønster på gang, og jeg er ferdig med votter til og matchende lue. Ellers så har jeg jo en hel haug med tanker om hva jeg skal strikke, men aner ikke hvor mye jeg faktisk får tid til ! Så det gjenstår å se..Men noen gode sokker skal det strikkes noen par av, ett par votter til , samt 2-3 luer til. Et vognteppe står høyt oppe på listen, men må bli ferdig med div.andre prosjekter først ;) Heldigvis strikker en kommende bestemor et hentesett og har planer om å strikke fler, og så håper vi at snille Oldemor også strikker til denne babyen :) Spennende å se hva vi står igjen med når babyen kommer :)
 
Her er Melkers hentesett som jeg har strikket. Har ikke satt inn knapper enda, for har ikke klart å bestemme meg for om jeg skal ha kjønnsnøytrale knapper, eller om jeg skal kjøpe både "jenteknapper" og "gutteknapper", og heller sy de inn når Lille er kommet.
Fargene er nok litt lysere enn på bildet. :)

1209064_10153268294280088_1866952084_n.jpg
 
Har noen av dere startet med noe håndarbeidsrelatert til mageboeren(e)?

Jeg prøver å lage meg en liten liste over hva jeg skal strikke.
Leter stadig etter et hentesett jeg synes er fint, som ikke skal strikkes på for tynne pinner, ikke har fletter, og er overkommelig når formen ikke er helt på topp. Er visst ikke det letteste å finne! :think005

Har iallfall et par tepper på lista! Må bli nøytrale farger, siden den lille ikke ville vise seg fram nok til at vi fikk vite kjønnet på oul. :love7


Jeg tenkte jeg skulle strikke vognteppe. Nå er vogna i boks (nesten) så da kan jeg endelig plukke ut farger som matcher både vogna og kjønnet :) Ellers skal mormor strikke hentesett også har jeg en tante jeg VET er en iherdig strikker så jeg får nok mye der også.

Har for tiden sett at det er veldig populært med strikkede converse, så det blir neste prosjekt etter teppet tenker jeg :D Moro å ha noe å fikle med!
 
Noen som har noe ferdig de vil dele bilde av..?? Jeg elsker god inspirasjon :) Selv trenger jeg å finne et fint vognteppe jeg kan strikke, og har da selvsagt Marius teppe i bakhodet..Men, det kunne vært interessant å finne noe annet også :)
Har armer og montering igjen på Marius dressen, så når den endelig blir ferdig så skal jeg legge ut bilde her :)
 
Back
Topp