Jeg har funnet ut at når samboer tar opp ting jeg reagerer på, så ber jeg han om vi kan snakke om det en time eller to senere

da har jeg fått samlet hormonene og funnet litt mer ut hva jeg egentlig synes om det
For min del hadde det ikke vært aktuelt at mannen reiste vekk så tidlig. Han har fått tildelt en operasjon han har ventet på i 4 år kort tid etter termin, men etter litt diskusjon ble vi enig om at den måtte dessverre utsettes.
Jeg har hatt et tungt svangerskap, det er vårt første barn så vi vet ikke hva vi går til, også har vi en del forpliktelser med dyr her hjemme. Så jeg orker ikke å skulle være pleie person for to stk alene, hvertfall ikke om min form ikke kommer seg fort etter at mini er ute.
Jeg hadde vel ikke orket tanken på at han skulle reist vekk allerede i februar på guttetur, men hadde han ordnet med at forpliktelsene med dyr og gård her hjemme hadde blitt gjort, så kanskje det hadde gått greit med at jeg evt hadde reist til mine foreldre med barnet de dagene han var borte..

hadde nok fått løst det på et vis