Guttetur?

Linnis

Glad i forumet
Er det Ok at mannen bestiller seg tur til Manchester allerede februar mnd ? Kjenner hormonene bruser over av skuffelse og frustrasjon. Synes dere det er tidlig eller er det bare jeg som overreagerer? Mye jeg også kunne tenkt meg nå men dette er absolutt ikke i tankene mine for tiden å dra på turer.

Synes kanskje han burde vente til barnet er født. Tenk om baby feks har kolikk, da kommer du til å slite deg ut alene. Og om det er ditt første barn tar jo de litt tid å finne seg til rette og bli kjent med barnet. Han burde utsette turen.

Synes kanskje han burde vente til barnet er født. Tenk om baby feks har kolikk, da kommer du til å slite deg ut alene. Og om det er ditt første barn tar jo de litt tid å finne seg til rette og bli kjent med barnet. Han burde utsette turen.
Blir vårt andre barn dette, er jo ikke det at jeg ikke unner han å dra men bare veldig veldig dårlig tidspunkt å ta opp dette nå med ei tikkende bombe ;)

Jeg har bedt mannen om å bestille seg guttetur til sverige for å stå på ski i februar/mars, rett og slett for jeg synes han fortjener en tur bort med kompisene, og det blir nok ikke så ofte det skjer når lillegull er kommer til verden.
Vi har egentlig tradisjon om å dra en gang i året på vennetur for å stå på ski, så synes det er greit at han bare får lov å dra jeg.
Kanskje jeg tenker feil, men mulig det blir litt godt med "husmorferie" hjemme alene de dagene han er borte :)

Nei den gutteturen hadde han måttet vente med her ja! Jeg hadde virkelig blitt sint og skuffa! Man trenger litt hjelp av mannen en måned etter fødsel og hvertfall når man har flere! For du kan garantere deg at storebror/søster skal ha noe når du er opptatt med amming eller noe...

Jeg syns ikke du overreagerer.. Jeg hadde ikke blitt veldig glad om gubben hadde lagd slike planer så tidlig etter fødsel!!

Kunne aldri ha skjedd her for å si det sånn. Han kunne ihvertfall ikke reist lengre enn på hytten kanskje hvis jeg hadde visst på forhånd at det gikk greit. Jeg aner ikke hvordan formen min kommer til å være etter fødsel heller.
Kjøpte heller konsertbillett til han i julegave til bergenfest når ene favorittartisten hans skal komme. Og det er ikke før i juni :p men kanskje i påsken kan han få ta seg en tur på hytten og stå på brett. Og da er jo jeg også med muligens. Men noe guttetur tror jeg ikke det blir på en stund. Han har egentlig ikke vært så mye på gutteturer. Er mest kvelder ute med guttene evt.

Allerede i februar syns jeg ikke var nødvendig. Kan jo for all del dra på tur, men litt seinere gjerne. Jeg hadde også reagert på det

Ikke rett å spørre meg, hadde sendt mannen avgårde jeg. Men det er jo opp til hver enkelt. Liker du ikke tanken så prat om det. Evt at han kan hoppe på turen om alt er iorden med deg å baby etter fødsel?

Er det Ok at mannen bestiller seg tur til Manchester allerede februar mnd ? Kjenner hormonene bruser over av skuffelse og frustrasjon. Synes dere det er tidlig eller er det bare jeg som overreagerer? Mye jeg også kunne tenkt meg nå men dette er absolutt ikke i tankene mine for tiden å dra på turer.

Vel hadde latt han nå dratt men du for lov å reagere:)

Gubben min bestillte to dager spa til meg og en venninne i slutten av februar rett etter bryllupet vi skal på da. Han og poden skal vist ha bli kjent helg uten mamma x)

Guttetur hadde jeg nok ikke likt nei... Men mannen her skal bort i februar han og, han studerer i tillegg til full jobb og må på visse samlinger. Like IKKE at han skal dra!! Baby kommer til å være noen uker gammel... Aner ikke hvordan hun vil være, kanskje hun er en krevende baby! Og så blir jeg sittende med 3 jentene alene, og ingen familie i nærheten....! Frøkna på snart 4 som i og for seg er snill, men som absolutt kan bli veldig sjalu og slite med baby!! Og han eldste datter (som ikke er min) og som er et krevende barn...
Nevnte jeg at jeg gruer meg? :-P

Jeg fikk samme spørsmål som deg av mannen. Jeg ble utrolig sint og skuffet, men i ettertid ser jeg at jeg synes det er helt greit. Er bare koselig for han å komme seg litt bort og så får jeg gjøre det en annen gang :)
Det var nok hormoner i kroppen som gjorde at jeg ble sint..

Ikke riktig person å spør, for jeg har sett etter fotballtur jeg kan gi han I julegave :) fant likevel ut at februar var litt vel snart...

Det syns jeg du må føle på selv. Selv syns jeg det kommer ann på når babyen kommer og når i februar det er. Jeg kunne nok vært truende til å si ja hvis det passa for mamma at hun kunne være her eller jeg kunne dra hjem til henne, men det er jo ikke alle det passer for, og enda vanskeligere med eldre søsken.. det her er jo vår første! :-) hvis du føler at det ikke er greit så bør han holde seg hjemme!

Det der er veldig individuelt. Er det første babyen din?
Jeg kunne sendt han av gårde nå med nr.2, men aldri så tidlig med nr.1. Jeg var mye mer usikker en jeg trodde jeg kom til å være, og var også sterkt rammet av barseltårer. Så da tror jeg bare jeg hadde grått. Hele tiden. Men nå er jeg veldig avslappa.
Du får prate litt med han om det. Si hva du tenker. Så har han sikkert litt tanker om det og. Lykke til!

Jeg fikk samme spørsmål som deg av mannen. Jeg ble utrolig sint og skuffet, men i ettertid ser jeg at jeg synes det er helt greit. Er bare koselig for han å komme seg litt bort og så får jeg gjøre det en annen gang :)
Det var nok hormoner i kroppen som gjorde at jeg ble sint..
Ja akkurat det samme her også reagerte vel litt fort først, har liksom den nye babyen så mye i fokus her nå og i tillegg så gråter jeg jo av ingenting for tiden :)

Det der er veldig individuelt. Er det første babyen din?
Jeg kunne sendt han av gårde nå med nr.2, men aldri så tidlig med nr.1. Jeg var mye mer usikker en jeg trodde jeg kom til å være, og var også sterkt rammet av barseltårer. Så da tror jeg bare jeg hadde grått. Hele tiden. Men nå er jeg veldig avslappa.
Du får prate litt med han om det. Si hva du tenker. Så har han sikkert litt tanker om det og. Lykke til!
Blir vårt andre barn sammen dette, jeg reagerte vel litt fort og kjenner jo på det at han har vært en del ute å fartet på gutteturer mens jeg har vært gravid så det er ikke akkurat det som står på, elsker jo å reise selv også kommer vel min tur å, men har den nye babyen slik i fokus nå at dette var faktisk ikke i tankene mine :) er jo ikke så ille når jeg får tenkt meg om i ettertid meeeen slik er det vel å ikke ha kontroll over følelsene sine for tiden ;P

Ikke riktig person å spør, for jeg har sett etter fotballtur jeg kan gi han I julegave :) fant likevel ut at februar var litt vel snart...
Hehe tro meg han har fått mange fotballturer i gave med meg også, samt vi har dratt mye sammen så er ikke at jeg ikke unner han å dra men av og til reagerer man vel litt feil :)

Back
Topp