Absolutt ikke dumt å samle seg en stund før ja, men ikke alltid like enkelt i det øyeblikket de åpner kjeften haha;-) skjønner det kan være mye å organisere da ja, og enkelte ganger føler man at disse mannfolka har litt for lett på tanke på prioriteringer er vel bare slik vi er å tenke mere "fornuftig"har også en veldig snill mor som bor like ved å vet at hjelp ville jeg også fått
![]()
Hehe ja, er ikke alltid lett. Har slitt en del med arbeid han har fått utdelt hvor han har måttet være bortreist nå i graviditeten og jeg har vært ganske dårlig. Og som regel har han da vært 3 timer unna + ferge tur. Mine foreldre bor 2,5-3 timer unna. Svigers 1 time - men med svigers er det bare arbeid. De er lite til hjelp! Hadde besøk av de i helgen for at de skulle hjelpe litt med forfallende arbeid og flytte litt mer ut av huset som vi har overtatt. De var veldig på besøk. Skitner til skikkelig inne, forventer maten laget og servert - og ikke minst ryddet etter de. Hadde en samtale med svigermor om at det å vaske/støvsuge er ganske umulig for meg nå, da jeg blir veldig immobilisert etterpå. Også sa jeg rett ut at nå må vi jo støvsuge og vaske etter at hunden deres hadde vært der og røytet ned huset. Men å ta hintet om at jeg prøvde å spørre om hjelp til støvsuging der forstod hun ikke..
Men er ganske sjalu på mannen som ikke tenker så langt med at vi har nye og andre prioriteringer forran oss nå som den lille kommer