GUTTENAVN

Samme problemet her he he! Tenker på Aksel/Axel, Lucas, Sander, Leander, Noah, Abel, Leon Aleksander. Kommer vel på fler fine navn etterhvert :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vel pleier ikke å dele så mye, men skitt lell :p

Favorittene mine er Herman og Felix :) Samboer liker Felix da :)

Emre,
Edvin/Edwin,
Oscar
Elias
Trym
Ulrik,
Jacob
Storm
Philip/Filip

Ikke nødvendigvis i denne rekkefølgen da :)
 
Jeg liker godt Leander, Jacob og Sander men mannen liker ingen av dem :( Må liksom passe til storesøster som heter Leah Sofie ;) Vanskelig detta :p
 
Jeg syntes Isak, Noa, Leon, Christer, Dan, Daniel og Even er veldig fint. Men jeg var sent ute med å bli gravid, så Isak, Noa og Leon er tatt av venninner, Christer heter broren min, og resten er kamerater av mannen:p


Termin 4. januar:)


Litt av samme problemet her, har en veldig stor familie med mye gutter! Så mange av de fine navnene er brukt opp :p
 
Vel pleier ikke å dele så mye, men skitt lell :p

Favorittene mine er Herman og Felix :) Samboer liker Felix da :)

Emre,
Edvin/Edwin,
Oscar
Elias
Trym
Ulrik,
Jacob
Storm
Philip/Filip

Ikke nødvendigvis i denne rekkefølgen da :)


Takk for at du deler :) Jacob er ett av navnene mannen i huset faktisk har sansen for :) Han er så kresen -.-'
 
Var noen som foreslo Henrik til meg her om dagen, hva synes forum damene om dette?:)
 
Hehe :) jeg blir så redd for at jeg bestemmer meg, også plutselig liker jeg det ikke lenger :p

Er sånn jeg er også. Angrer bittelitt på at minste ikke fikk dobbelt navn, men hadde uansett bare brukt det første, så er ikke så veldig lei meg av den grunn :p

Jeg er sånn at jeg må se barnet før jeg kan bestemme meg for navnet. Men har lagt litt ekstra elsk på Herman da :p Min lille herremannen Herman :p Liker godt Felix også da, men for alt jeg vet kan vi havne på noe vi absolutt ikke ville ha :p Sånn som på eldste :p hehe
 
Er sånn jeg er også. Angrer bittelitt på at minste ikke fikk dobbelt navn, men hadde uansett bare brukt det første, så er ikke så veldig lei meg av den grunn :p

Jeg er sånn at jeg må se barnet før jeg kan bestemme meg for navnet. Men har lagt litt ekstra elsk på Herman da :p Min lille herremannen Herman :p Liker godt Felix også da, men for alt jeg vet kan vi havne på noe vi absolutt ikke ville ha :p Sånn som på eldste :p hehe


Hehe, ja tror faktisk vi ikke kommer til å bestemme oss helt før vi faktisk får se gutten vår :)
 
Mine favoritter er:

Jonatan, Jacob, Håvard, Sigurd, Joakim, Charlie, Oliver, Mio, Filip, Anton, Daniel, Noah, Kristoffer, Adrian og Oscar.
Vi tror vi får jente... Men må ha begge klart for UL-damen var usikker.
 
Dennis og Preben er favoritten her i huset :) Mannen i huset liker begge navnene like godt som meg, så hvis vi er så heldig å bli gravid med en gutt, skal blir det nok en liten Dennis eller Preben :)
 
Back
Topp