GUTTENAVN

frkmadelen

Januar 2015
Etter ul en idag fikk vi vite at vi venter en liten gutt :) men vi har ingen navneforslag? :)
 
Jeg hadde lyst til å bruke Marius, om vi fikk gutt, men så ble det jente nr.3 gitt;)
 
Marius var fint :) jeg har hele tiden tippet på jente, så jente navnet var klart :) Men fikk en liten overaskelse :)
 
jeg også liker Marius :) lenge siden jeg har hørt det brukt så liker det enda bedre pga det. Ellers sto Oscar, Tord, Gaute, og Bård på lista mi om det ble gutt
 
Henger på denne. :p null peiling på hva gutten vår skal hete :p


____________________

Termin 25.jan.15
❤️Nr 4 på vei :D ❤️
 
Henger meg på jeg også... Trenger er kort vanlig godt norsk navn. Første mann heter Iver, så det må klinge med det også.
Hadde blitt Marius om ikke mange i slekta het det.
 
Lista mi består foreløpig av Colin, Nikolai, Johan, Ailo, Ludvik og Kian.. Gubben liker ingen av dem, så her må det smøring til :p


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Even, Markus, Sander, Eskil, Emil, Erik, Mathias, Daniel

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her sto det mellom Johannes, Jonathan og Ola :p men så ble det jente..:p


Nyttårslykke<3
 
Vanskelig med guttenavn... Tenker litt på Elliot eller Arthur.. Eller kanskje noe så enkelt som Ole / Ola?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Alexander er en av favorittene her :)


❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015
 
Vanskelig med guttenavn... Tenker litt på Elliot eller Arthur.. Eller kanskje noe så enkelt som Ole / Ola?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app


Ja, jentenavn kom bare dalene ned ihodene våres, men guttenavn.. Der er det helt stopp :p setter stor pris på alle forslagene som kommer inn her :)
 
Ja, jentenavn kom bare dalene ned ihodene våres, men guttenavn.. Der er det helt stopp :p setter stor pris på alle forslagene som kommer inn her :)
Her var det nesten motsatt da mannen hadde sine favoritter, men ikke alle falt like godt i smak hos meg :p


Storesøster født 13.sept. 2008
Lillebror ventes 16.jan. 2015
 
Følger denne. Vi får gutt og har null peiling på navn. Tenker at vi vil matche storesøster litt. Hun heter Anna Margrethe, men vi trenger ikke nødvendigvis dobbelnavn. Ønsker at navnet skal kunne uttales lett på engelsk,det er eneste kriterie.


Termin januar 2015
 
Henger meg på jeg også... Trenger er kort vanlig godt norsk navn. Første mann heter Iver, så det må klinge med det også.
Hadde blitt Marius om ikke mange i slekta het det.

Iver og Olav!


<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3
 
Jeg syntes Isak, Noa, Leon, Christer, Dan, Daniel og Even er veldig fint. Men jeg var sent ute med å bli gravid, så Isak, Noa og Leon er tatt av venninner, Christer heter broren min, og resten er kamerater av mannen:p


Termin 4. januar:)
 
Back
Topp