Gutt, jente, eller overraskelse?

Nøttespire

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Maisløyfene 2024
Skal dere vite kjønn når tiden for TUL og OUL kommer?

Vi har ikke visst med de to første, og vi skal nok ikke vite denne gangen heller :Heartred :angelic:

Jeg er helt imponert av at dere får det til Vi har 2 gutter fra før og ønsker meg veldig ei jente nå Det er vel ikke «lov» å rope høyt om, men jeg tror nok jeg kommer til å gråte uansett hvilket kjønn de sier

Jeg er helt imponert av at dere får det til Vi har 2 gutter fra før og ønsker meg veldig ei jente nå Det er vel ikke «lov» å rope høyt om, men jeg tror nok jeg kommer til å gråte uansett hvilket kjønn de sier
Åjoda! Det er lov å ønske seg :Heartred

Vi skal vite så tidlig så mulig, vi er så nysgjerrige begge to:laughing001 Vi har en felles guttfra før, og ønsker nå ei jente:dummy1::angelic::love7

Jeg tror jeg vil vente til fødsel! I forrige svangerskap var jeg veldig bestemt på at jeg ville vite kjønnet på OUL. Nå tenker jeg at jeg har lyst til å oppleve hvordan det er å bli overrasket ved fødsel. Dette er mest sannsynlig siste barnet, så litt gøy å ha prøvd begge deler tenker jeg. Men vi får se om nysgjerrigheten tar overhånd... :hilarious:

Akkurat motsatt her, vi har 2 jenter sammen og ønsker veldig en lillebror :)
Jeg har en gutt fra før også, men allikevel stas for samboeren om det blir gutt nå :)
Og vi vil vite kjønn!

Vi vil vite kjønn! Kunne klart å ikke vite med første, men mannen insisterte på å vite. Denne gangen kan jeg ikke få vite det fort nok!

Vi har lyst til å vite! Etter to jenter ønsker vi oss veldig en gutt :hilarious: Men det er stas uansett hva det blir!

Vi vil vite. Ikkje fordi vi trenger det for å handle inn klær og utstyr, enten det er gutt eller jente så kan det meste arves fra storebroren, men fordi det et vanskelig nok å finne navn når man veit kjønnet :dead:

Jeg må vite :laughing002 Har to jenter fra før, og er veldig spent på hva det blir denne gangen.

Vi fikk høre at etter to gutter så er det større sjanse for å få jente :) Jeg fikk først to gutter også ei jente som nr 3 :-D
Det er veldig lov å ønske seg <3

vi er usikre på om vi vil vite eller ikke, filk vite det med de første 3 barna. Men denne siste gangen så kanskje kun vi foreldre vet det også får resten av familien vente, sånn at det er vår lille hemmelighet den aller siste gangen <3 men vært gøy å blitt overrasket på fødestuen også :-D

Vi skal ha en overraskelse denne gangen også! :love017 Vi visste ikke med førstemann, og det øyeblikket kommer jeg aldri til å glemme. Fikk han på brystet og han lå der lenge før jeg løftet han opp og så vi hadde fått en sønn!:Heartblue
Det hørtes hakket mer koselig ut enn sånn det ble hos oss :hilarious: Vi visste heller ikke, så jordmødrene syntes det var så artig at de løftet ham opp over magen min (jeg lå på ryggen) og hadde hatt en duk over skrittet hans, som faren måtte dra unna. Hyggelig med avduking da, men litt usikker på hva jeg synes om at den første tanken min om babyen var «pung»:hilarious:

Det hørtes hakket mer koselig ut enn sånn det ble hos oss :hilarious: Vi visste heller ikke, så jordmødrene syntes det var så artig at de løftet ham opp over magen min (jeg lå på ryggen) og hadde hatt en duk over skrittet hans, som faren måtte dra unna. Hyggelig med avduking da, men litt usikker på hva jeg synes om at den første tanken min om babyen var «pung»:hilarious:
Haha, åå neei! :laughing002 De jordmødrene altså, ikke alltid påfunnene deres faller i like god jord, eller at de er like gode idéer. :hilarious: Jeg hadde tenkt så mye på forhold hvordan jeg ville det skulle være, så de hadde fått beskjed om å ikke si noe heldigvis. Men de maste fælt om at vi måtte se etter ganske fort ja. :laughing002

Visste kjønn på de to første, men valgte å ikke vite det på tredjemann og jeg har ikke lyst til å vite det denne gangen heller. Har begge kjønn, så spiller egentlig ingen rolle :)

Vi ønsker å vite det på nipt testen vi tar i uke 9. vi er nysgjerrige mennesker. Men vi skal holde det hemmelig til vi ikke greier det mere :hilarious:

Vi vil vite kjønn :) for min del handler det først og fremst om at jeg er sykt nysgjerrig, og er en planlegger så vil vite på forhånd :hilarious:

Back
Topp