Skal dere vite kjønn når tiden for TUL og OUL kommer?
Vi har ikke visst med de to første, og vi skal nok ikke vite denne gangen heller
Vi har ikke visst med de to første, og vi skal nok ikke vite denne gangen heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjoda! Det er lov å ønske segJeg er helt imponert av at dere får det til Vi har 2 gutter fra før og ønsker meg veldig ei jente nå Det er vel ikke «lov» å rope høyt om, men jeg tror nok jeg kommer til å gråte uansett hvilket kjønn de sier
Akkurat motsatt her, vi har 2 jenter sammen og ønsker veldig en lillebrorJeg er helt imponert av at dere får det til Vi har 2 gutter fra før og ønsker meg veldig ei jente nå Det er vel ikke «lov» å rope høyt om, men jeg tror nok jeg kommer til å gråte uansett hvilket kjønn de sier
Åååh det hørtes helt fantastisk utVi skal ha en overraskelse denne gangen også! Vi visste ikke med førstemann, og det øyeblikket kommer jeg aldri til å glemme. Fikk han på brystet og han lå der lenge før jeg løftet han opp og så vi hadde fått en sønn!
Vi fikk høre at etter to gutter så er det større sjanse for å få jente Jeg fikk først to gutter også ei jente som nr 3 :-DJeg er helt imponert av at dere får det til Vi har 2 gutter fra før og ønsker meg veldig ei jente nå Det er vel ikke «lov» å rope høyt om, men jeg tror nok jeg kommer til å gråte uansett hvilket kjønn de sier
Jeg ogsåBeundrer dere som klarer å vente Jeg er alt for nyskjerrig
Det hørtes hakket mer koselig ut enn sånn det ble hos oss Vi visste heller ikke, så jordmødrene syntes det var så artig at de løftet ham opp over magen min (jeg lå på ryggen) og hadde hatt en duk over skrittet hans, som faren måtte dra unna. Hyggelig med avduking da, men litt usikker på hva jeg synes om at den første tanken min om babyen var «pung»Vi skal ha en overraskelse denne gangen også! Vi visste ikke med førstemann, og det øyeblikket kommer jeg aldri til å glemme. Fikk han på brystet og han lå der lenge før jeg løftet han opp og så vi hadde fått en sønn!
Haha, åå neei! De jordmødrene altså, ikke alltid påfunnene deres faller i like god jord, eller at de er like gode idéer. Jeg hadde tenkt så mye på forhold hvordan jeg ville det skulle være, så de hadde fått beskjed om å ikke si noe heldigvis. Men de maste fælt om at vi måtte se etter ganske fort ja.Det hørtes hakket mer koselig ut enn sånn det ble hos oss Vi visste heller ikke, så jordmødrene syntes det var så artig at de løftet ham opp over magen min (jeg lå på ryggen) og hadde hatt en duk over skrittet hans, som faren måtte dra unna. Hyggelig med avduking da, men litt usikker på hva jeg synes om at den første tanken min om babyen var «pung»