Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke fæl Det er fullt lov å ønske seg kjønn og det er fort gjort å spinne avgårde med tanker. Barnet vil bli elsket uansettVil gjerne vite, tror ikke jeg hadde klart å ikke visst er alt for nyskjerrig
Dette er min nr 3 og håper veldig på jente.. Men tror det er en gutt og kjenner jeg blir lei meg, men føler meg så fæl.. har bare virkelig sett for meg 2 jenter og en gutt, og har navn klar og masse fine babyklær fra storesøster som jeg så sårt ønsker å bruke igjen.. noen andre som har det sånn? Er jeg fæl?
Vil gjerne vite, tror ikke jeg hadde klart å ikke visst er alt for nyskjerrig
Dette er min nr 3 og håper veldig på jente.. Men tror det er en gutt og kjenner jeg blir lei meg, men føler meg så fæl.. har bare virkelig sett for meg 2 jenter og en gutt, og har navn klar og masse fine babyklær fra storesøster som jeg så sårt ønsker å bruke igjen.. noen andre som har det sånn? Er jeg fæl?
Så fort hen kommer ut så er det akkurat han eller henne du skulle ha Jeg ser veldig for meg jente, men tror det er fordi det er det vi har fra før.Vil gjerne vite, tror ikke jeg hadde klart å ikke visst er alt for nyskjerrig
Du er absolutt ikke fæl! Sitter med samme følelsen selv bare motsatt kjønn, og tørr ikke si det høyt engang fordi det føles helt forferdelig. Men tror det er ganske normalt! Jeg trøster meg med at to av mine nære venninner har hatt samme reaksjon når de fikk vite kjønnet på ul, nesten en slags sorgreaksjon, og jeg ser jo hvor fantastiske mødre de er til sine. Det er hovedgrunnen til at jeg vil vite kjønn denne gangen, fordi jeg faktisk vet at det blir en stor omveltning i hodet mitt og heller vil gå gjennom prosessen mens barnet er i magen, enn å gjøre det når det er født Hang in there! Dette går bra uansett, men jeg forstår deg godt!Vil gjerne vite, tror ikke jeg hadde klart å ikke visst er alt for nyskjerrig
Du er absolutt ikke fæl! Sitter med samme følelsen selv bare motsatt kjønn, og tørr ikke si det høyt engang fordi det føles helt forferdelig. Men tror det er ganske normalt! Jeg trøster meg med at to av mine nære venninner har hatt samme reaksjon når de fikk vite kjønnet på ul, nesten en slags sorgreaksjon, og jeg ser jo hvor fantastiske mødre de er til sine. Det er hovedgrunnen til at jeg vil vite kjønn denne gangen, fordi jeg faktisk vet at det blir en stor omveltning i hodet mitt og heller vil gå gjennom prosessen mens barnet er i magen, enn å gjøre det når det er født Hang in there! Dette går bra uansett, men jeg forstår deg godt!
Kjenner igjen den spenningen Vi skal heller ikke ha flere etter dette, synes nesten det er litt fint å tenke på at vi allerede vet det, da kan jeg liksom passe på å nyte det litt ekstra
- Åh tusen takk ja det er liksom noe en ikke tørr si høyt.. Men jeg har en av hvert kjønn, og fikk mye ekstra med gutten så det er nok litt derfor også tenker jeg.. at jeg er litt redd for det skal bli det samme.. Men tror også dette er helt normalt blir veldig spennende å se hva som skjuler seg inni magen er så spent!! Dette er mitt absolutt siste svangerskap og siste baby ever, så synes nesten det er enda mer spennende denne gang