Gutt, jente, eller overraskelse?

Blir overraskelse :)

Last edited:
Vi vil gjerne vite det, jeg har en sterk følelse på gutt. Fikk den følelsen allerede før positiv test (når jeg mistenkte jeg var gravid)

Vi visste ikke første gang, vurderer å gjøre det på nytt, det var så kjekt. Men sikkert gøy å vite også ☺️

Skulle ønske jeg klarte å vente som mange av dere andre, men kommer jeg ikke til å klare :hilarious: har en jente og en gutt fra før, så har absolutt ingenting å si, er bare veldig nysgjerrig!

Jeg vil gjerne vite ❤️ Har ikke sjans å vente. Kanskje vi venter på nr. 3 hvis vi får jente no og har en av hver fra før. Men jeg syns det e kjekt å vite både for å føle jeg blir litt mer kjent med den lille, velge navn og kjøpe klær. ☺️ E såå nyskjerrig

Vil gjerne vite, tror ikke jeg hadde klart å ikke visst er alt for nyskjerrig:angelic:
Dette er min nr 3 og håper veldig på jente.. Men tror det er en gutt og kjenner jeg blir lei meg, men føler meg så fæl.. har bare virkelig sett for meg 2 jenter og en gutt, og har navn klar og masse fine babyklær fra storesøster som jeg så sårt ønsker å bruke igjen.. noen andre som har det sånn? Er jeg fæl?

Vil gjerne vite, tror ikke jeg hadde klart å ikke visst er alt for nyskjerrig:angelic:
Dette er min nr 3 og håper veldig på jente.. Men tror det er en gutt og kjenner jeg blir lei meg, men føler meg så fæl.. har bare virkelig sett for meg 2 jenter og en gutt, og har navn klar og masse fine babyklær fra storesøster som jeg så sårt ønsker å bruke igjen.. noen andre som har det sånn? Er jeg fæl?
Du er ikke fæl :Heartred Det er fullt lov å ønske seg kjønn og det er fort gjort å spinne avgårde med tanker. Barnet vil bli elsket uansett:)

Det første jeg kan si er - du er ikke fæl! Og det er helt sikkert andre her inne som også føler det sånn :)

Takk :Heartpink sikkert litt hormoner her som tuller med meg også. Men helt klart, barnet vil bli høyt elsket uansett:Heartpink

Vi skal definitivt vite kjønn. :laughing002 Begge to er planleggere og nysgjerrige, så her har det ikke vært noe diskusjon rundt det en gang. Vi vil vite raskest mulig:laughing002:Heartred
Vi har to jenter fra før, og tenker jo at det ville vært lettvint og koselig med en jente til. Så vi trenger kanskje bittelitt tid til å omstille oss (og jobbe med navnevalg) dersom det viser seg å være en gutt inni der. :love017

Vi vil vite det! Særlig siden det er første barn. Neste gang håper jeg at vi klarer å holde oss :)

Så fort hen kommer ut så er det akkurat han eller henne du skulle ha :Heartred Jeg ser veldig for meg jente, men tror det er fordi det er det vi har fra før.

Vi fikk litt mer enn vi regna med med første, så her er det helt det samme hva det blir- bare vi kommer i mål!

Du er absolutt ikke fæl! Sitter med samme følelsen selv bare motsatt kjønn, og tørr ikke si det høyt engang fordi det føles helt forferdelig. Men tror det er ganske normalt! :Heartred Jeg trøster meg med at to av mine nære venninner har hatt samme reaksjon når de fikk vite kjønnet på ul, nesten en slags sorgreaksjon, og jeg ser jo hvor fantastiske mødre de er til sine. Det er hovedgrunnen til at jeg vil vite kjønn denne gangen, fordi jeg faktisk vet at det blir en stor omveltning i hodet mitt og heller vil gå gjennom prosessen mens barnet er i magen, enn å gjøre det når det er født:Heartred Hang in there! Dette går bra uansett, men jeg forstår deg godt!

Du er absolutt ikke fæl! Sitter med samme følelsen selv bare motsatt kjønn, og tørr ikke si det høyt engang fordi det føles helt forferdelig. Men tror det er ganske normalt! :Heartred Jeg trøster meg med at to av mine nære venninner har hatt samme reaksjon når de fikk vite kjønnet på ul, nesten en slags sorgreaksjon, og jeg ser jo hvor fantastiske mødre de er til sine. Det er hovedgrunnen til at jeg vil vite kjønn denne gangen, fordi jeg faktisk vet at det blir en stor omveltning i hodet mitt og heller vil gå gjennom prosessen mens barnet er i magen, enn å gjøre det når det er født:Heartred Hang in there! Dette går bra uansett, men jeg forstår deg godt!
  1. Åh tusen takk :Heartpink ja det er liksom noe en ikke tørr si høyt.. Men jeg har en av hvert kjønn, og fikk mye ekstra med gutten så det er nok litt derfor også tenker jeg.. at jeg er litt redd for det skal bli det samme.. Men tror også dette er helt normalt:Heartpink blir veldig spennende å se hva som skjuler seg inni magen:angelic: er så spent!! Dette er mitt absolutt siste svangerskap og siste baby ever, så synes nesten det er enda mer spennende denne gang:angelic:

Med de to andre barna har jeg vist men ikke mannen. Blir vel likt denne gangen også sikkert :shifty:

1. Åh tusen takk :Heartpink ja det er liksom noe en ikke tørr si høyt.. Men jeg har en av hvert kjønn, og fikk mye ekstra med gutten så det er nok litt derfor også tenker jeg.. at jeg er litt redd for det skal bli det samme.. Men tror også dette er helt normalt:Heartpink blir veldig spennende å se hva som skjuler seg inni magen:angelic: er så spent!! Dette er mitt absolutt siste svangerskap og siste baby ever, så synes nesten det er enda mer spennende denne gang:angelic:
Kjenner igjen den spenningen :Heartred Vi skal heller ikke ha flere etter dette, synes nesten det er litt fint å tenke på at vi allerede vet det, da kan jeg liksom passe på å nyte det litt ekstra:Heartred

Back
Topp