Vi vil vite. Samme hva det blir- men har sykt mye jenteklær fra første da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg følte at jeg ble enda bedre kjent med den lille da jeg viste og vi kunne bestemme navn osv. problemet ble da det ikke var som vi ble fortalt for en ukes tid da følte jeg ikke at jeg kjente hvem som var i magehuset og måtte bli kjent på nytt. Heldigvis er ikke det normalen at dem tar feilJeg vil vite! Jeg tror det hjelper meg med tilknytning før fødsel
Ja, de kan jo ta feil. Og det er jo helt greit. Kjønnet spiller jo eeegentlig ikke noen rolleJeg følte at jeg ble enda bedre kjent med den lille da jeg viste og vi kunne bestemme navn osv. problemet ble da det ikke var som vi ble fortalt for en ukes tid da følte jeg ikke at jeg kjente hvem som var i magehuset og måtte bli kjent på nytt. Heldigvis er ikke det normalen at dem tar feil
Jeg også kunne tenke meg mindre klær og gaver basert på kjønn - vi arvet for det meste klær, men de gangene vi faktisk fikk nye klær i gave så ble det mye rosa og lilla. Litt kjedelig om nestemann blir gutt, men i så fall får han finne seg i å bli kledd opp i rosa og lillaVi er litt sånn frem og tilbake. Vi visste det ikke første gang, og syntes det var både fint og spennende, men følte også at det begynte å gå utover tilknytningen til babyen mot slutten, var så rart å ikke kunne si hun eller han. Denne gangen hadde vi egentlig tenkt at vi skulle vite det, men samtidig så liker ikke jeg at alle begynner å bestemme ting basert på kjønn da. Alle barselgaver blir da rosa eller blå liksom. Vi kommer jo også til å bli påvirket av å vite det. Kanskje vi burde bestemme oss for fargepalett før vi evnt skal på ultralyd