Gutt eller Jente

Friluftslivmamma_3

Elsker forumet
Har dere noen følelse på hva mageboeren er? Jeg har en følelse på at det er ei jente, men veldig tidlig å si noe om.

Å skal dere vite kjønn på UL?
Jeg tenker å la det bli en overraskelse til fødselen så jeg ønsker å ikke vite kjønn ❤

Har en følelse på gutt, uten at jeg har noen god måte å forklare det på.

Veldig imponert over dere som klarer å vente til fødsel!! Jeg vil vite det så tidlig som overhodet mulig. :yuck:

Jeg tror det er en jente :happy:

Her har vi hatt en avtale om at det er mannen som skal få vite kjønnet, så skal han og datteren hans finne på noe for å overraske meg. Var visst et veldig kjært ønske fra han ❤️

Jeg tror også jente :Heartpink Egentlig bare fordi jeg fikk positiv test allerede 8dpo. Mener jeg har lest at man produserer tidligere HCG dersom det er jente. Men blir like glad uansett hvem det blir :binkybaby:Heartblue:Heartpink

Jeg vet ikke. Om jeg har rett på når el var er det vel jente (aksjer 4 dager før). Men statisrsk er sjansen større for at jeg får en tredje gutt enn at tredje er jente. (se link https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/blir-det-gutt-eller-jente ).
Har ikke bestemt oss for om vi vil vite, vi visste med første og ikke ved andre. Egentlig litt gøy å se hvordan alle blir så frustrert over at vi ikke visste :smiley-bounce012

Har alltid trodd at jeg kommer til å få 2 barn, og bare gutter. Vet ikke om jeg har noen følelse på verken det ene eller andre nå, men blir like glad uansett (selv om jeg sikkert innerst inne håper på jente :happy090). Tanken på å la kjønnet være en overraskelse er veldig spennende, men vi er alt for nysgjerrige til å vente :) Kudos til de som klarer det!

Har alltid trodd at jeg kommer til å få 2 barn, og bare gutter. Vet ikke om jeg har noen følelse på verken det ene eller andre nå, men blir like glad uansett (selv om jeg sikkert innerst inne håper på jente :happy090). Tanken på å la kjønnet være en overraskelse er veldig spennende, men vi er alt for nysgjerrige til å vente :) Kudos til de som klarer det!
SIst hadde vi egentlig ikke noe valg, han ville ikke vise seg så det var mulig å se ;)

Sist sa magefølelsen min gutt og det stemte. Har ikke fått så mange symptomer enda, så tror jeg først må føle meg litt mer gravid før magefølelsen på kjønn kommer. Håper innerst inne på jente jeg også, hadde jo vært veldig stas å ha en av hver:happy: Planen er nemlig å gi oss på to.

Jeg vil absolutt vite kjønnet. Jeg er en grubler og en planlegger, så vil vite mest mulig:) Har jentenavnet klart, men aner ikke hva han skal hete om det blir en gutt.

Jeg tror det er en jente :happy:

Her har vi hatt en avtale om at det er mannen som skal få vite kjønnet, så skal han og datteren hans finne på noe for å overraske meg. Var visst et veldig kjært ønske fra han ❤️

Ååååh så koselig ❤ så fint gjort å tenkt av han

Sist sa magefølelsen min gutt og det stemte. Har ikke fått så mange symptomer enda, så tror jeg først må føle meg litt mer gravid før magefølelsen på kjønn kommer. Håper innerst inne på jente jeg også, hadde jo vært veldig stas å ha en av hver:happy: Planen er nemlig å gi oss på to.

Jeg vil absolutt vite kjønnet. Jeg er en grubler og en planlegger, så vil vite mest mulig:) Har jentenavnet klart, men aner ikke hva han skal hete om det blir en gutt.

Jeg har en gutt og to jenter så ønske hadde vell vært gutt nå, men blir like glad uansett ❤

Jeg vet ikke. Om jeg har rett på når el var er det vel jente (aksjer 4 dager før). Men statisrsk er sjansen større for at jeg får en tredje gutt enn at tredje er jente. (se link https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/blir-det-gutt-eller-jente ).
Har ikke bestemt oss for om vi vil vite, vi visste med første og ikke ved andre. Egentlig litt gøy å se hvordan alle blir så frustrert over at vi ikke visste :smiley-bounce012

Ja sant, jeg syntes det var så spennende å ikke vite å at alle gjettet på hva de trodde :) har ikke behov for å ordne klart noe på forhånd egentlig føler jeg så her blir det bare kjøpt inn litt basic så får alle vente i spenning ❤

Jeg tror også jente :Heartpink Egentlig bare fordi jeg fikk positiv test allerede 8dpo. Mener jeg har lest at man produserer tidligere HCG dersom det er jente. Men blir like glad uansett hvem det blir :binkybaby:Heartblue:Heartpink

Seriøst? Oi det har jeg aldri hørt, men da kan jo det faktisk stemme her da. Med gutten testet jeg positivt på ikm men på jentene mine så testet jeg positivt 3+2. Denne gangen fikk jeg mistanke tidlig også grunnet ømme bryst å litt kvalme

Jeg har en følelse på gutt, er det synlig på ultralyd må jeg nesten bare vite det. Er helt krise nysgjerrig :D

Jeg er sååå fristet til å ikke vite, dette er min nummer 5 og jeg har vist det med alle de andre.
Nr 3 tenke jeg å ikke vite, men han viste utstyret så jeg kunne ikke unngå å se det;)

Har veldig følelse på jente, og kinesisk fødselskart har stemt alle 4 ganger før. Og det sier jente denne gang.
Magefølelsen min har ikke stent før, bare med førstemann.
Det er jo praktisk å vite det, jeg prøver å kjøpe mest mulig bruk av klær og diverse.
Får se om jeg klarer å holde meg.

:dummy::dummy1:Hva er de typiske tegnene på at man får jente vs gutt?

:dummy::dummy1:Hvor tidlig kan man se kjønn? Må man vente til uke 18?

:dummy::dummy1:Hva er de typiske tegnene på at man får jente vs gutt?

:dummy::dummy1:Hvor tidlig kan man se kjønn? Må man vente til uke 18?

Det finnes en liste om du googler om forskjellige tegn, om du er kvalm venter du jente. Fysen på søtt er det jente, salt gutt osv

Man kan vel se kjønn helt ned i uke 12.
Men selv om jeg har fått vite kjønn har jeg 2 veldig nære venninner som har fått beskjed på flere ultralyder, hun ene 11 stk og hun andre 5 stk, at de ventet jente. Hun ene fikk vite det 2 uker før han kom ut at det ikke var jente likevel og hun andre fikk litt av et sjokk da hun tok keisersnitt.:nailbiting:
Men de var ikke på 3d ultralyd da..

Back
Topp