Gutt eller Jente

Jeg har en gutt fra før og var dårlig hele svangeskapet, kvalm og sliten:p Like dårlig denne gangen også, så tror det blir en gutt til❤️ Vi har et guttenavn vi har falt helt for, men ingen jentenavn, så det blir spennende å se:p

Jeg kunne tenkt meg å ikke visst før fødsel, så får vi se om nysgjerrigheten tar overhånd:hilarious:
 
Jeg er foreløpig i bedre form enn sist, så det kan kanskje bety annet kjønn. Men det kan jo være tilfeldig.
 
Dette er min første, så jeg har ingenting å sammenligne mot. Jeg har egentlig ingen magefølelse (ennå), men ringtesten sier jente, i følge det kinesiske fødselskartet blir det gutt. Jeg har vært fysen på både salt og søtt, litt kvalm (men ikke veldig), litt trøtt, testet positivt på ikm (testet bare én gang før det, og det var to dager før, negativ). Mamma og samboer har en følelse på at det blir jente. På min mors side, har vi veldig mange jenter i familien, mens samboer sin familie har mange gutter. Vet ikke om noe av det kan gi større eller mindre sannsynlighet for det ene eller andre kjønnet :p Jeg vil i hvert fall vite det på OUL :Heartred
 
Magefølelsen sier gutt, mange jenter i den generasjonen i familien, så kanskje derfor jeg tenker at det er på tide :pompus:
 
Jeg hadde magefølelse for gutt inntil i går, men i dag våknet jeg med en følelse at det er jente inn i magen. Kanskje jeg hadde en drøm som jeg ikke husker :hilarious:
 
Vi har gutt fra før og da "visste" jeg det, selv om vi ikke fikk vite det før fødselen. Nå har vi også tenkt til å vente til fødselen, og har følelsen av jente, men ikke like sterkt som sist. Har også vært kvalm denne gangen, det var jeg ikke sist.
 
Veldig usikker denne ganger på hva det er:happy: skal ha en ul til før oul, så regner med å få vite det da. På ul i uke 11 sa jordmoren hva hun trodde , men blir mer sikkert nå.

noen som har fått vite? Og hvordan var formen kontra sist og forskjelll på jente/gutt?:D
 
Jeg har fått vite at jeg venter en jente :Heartpink
Har to gutter fra tidligere forhold på 9 og 12 år fra før:Heartblue:Heartblue

formen med gutta i magen var bra, ikke kvalm eller trøtt/sliten/hormonell…

Nå derimot:smiley-ashamed004:(
Sliter med søvn, kvalm før positiv test og fortsatt kvalm i tide og utide. (14+4)
Hormonella kruella er jeg også!:wideyed::( Gråter av ingenting og er mye Berg og dalbane generelt …

Jeg vet det er myte med gutt/jente symptomer, men når mamma, mormor og oldemor var dårlige med jente i mage men ikke gutt, så er det noe med det i vår familie iallefall.:wtf::hilarious:

så her er det virkelig ingen dans på roser om dagen med dobbel opp av østrogen i kroppen altså:nailbiting:
 
Jeg har fått vite at jeg venter en jente :Heartpink
Har to gutter fra tidligere forhold på 9 og 12 år fra før:Heartblue:Heartblue

formen med gutta i magen var bra, ikke kvalm eller trøtt/sliten/hormonell…

Nå derimot:smiley-ashamed004:(
Sliter med søvn, kvalm før positiv test og fortsatt kvalm i tide og utide. (14+4)
Hormonella kruella er jeg også!:wideyed::( Gråter av ingenting og er mye Berg og dalbane generelt …

Jeg vet det er myte med gutt/jente symptomer, men når mamma, mormor og oldemor var dårlige med jente i mage men ikke gutt, så er det noe med det i vår familie iallefall.:wtf::hilarious:

så her er det virkelig ingen dans på roser om dagen med dobbel opp av østrogen i kroppen altså:nailbiting:

ikke kvalm eller noe med gutt? Fascinerende hvor forskjellig svangeskap kan være:happy:
 
ikke kvalm eller noe med gutt? Fascinerende hvor forskjellig svangeskap kan være:happy:

Var heller ikke kvalm da jeg hadde gutt i magen å helt motsatt med jentene :)
 
Jeg er skikkelig dårlig denne gangen og var helt sikker på at det var en liten jente, men neida det kommer en liten gutt i november
 
ikke kvalm eller noe med gutt? Fascinerende hvor forskjellig svangeskap kan være:happy:
Nei ikke kvalm.

Ja det er veldig sprøtt hvor forskjellige svangerskap er. Det er ingen fasit :happy::hilarious:

her tror jeg arv har noe å si. Ikke nødvendigvis jente/gutt og det som sies der:Heartred
 
så du hadde to vidt forskjellige svangerskap med gutter da og nå?

Ja, veldig forskjellig! Jeg spurde jordmor hvorfor det var så ulikt og hun mente at med første mann fikk jeg ro til å hvile og hente meg inn igjen men denne gangen med en liten en (10 mnd) som vekker meg om natten og kl seks om morgningen og elles gjerne vil leke med mammaen utover dagen så går det utover formen min. Jeg ser absolutt den, at det kan være grunnen til hyppig hodepine og økt kvalme, men huden min er også verre denne gangen.

Vi gleder oss uansett til lillebror kommer og tror de to brødrene kommer til å få det veldig stas sammen:love7
 
Venter jente denne gangen også, og dette svangerskapet er helt forskjellig fra det 1.
Sist var formen dårlig, og ble dårligere mnd for mnd . Plaget av sterk kvalme uten oppkast , greide bare spise grønt og fisk. Lå mye.

denne gangen er formen god, aktiv og relativt pigg, trøtt 1 trimester, deilig å kunne spise variabel kost uten å bli grønn i trynet. Litt kvalme m oppkast dog sjelden. :dummy1::)
 
Venter jente denne gangen også, og dette svangerskapet er helt forskjellig fra det 1.
Sist var formen dårlig, og ble dårligere mnd for mnd . Plaget av sterk kvalme uten oppkast , greide bare spise grønt og fisk. Lå mye.

denne gangen er formen god, aktiv og relativt pigg, trøtt 1 trimester, deilig å kunne spise variabel kost uten å bli grønn i trynet. Litt kvalme m oppkast dog sjelden. :dummy1::)

Så artig at det kan være så forskjellig. Da jeg gikk med gutten var jeg så fin i formen, men motsatt med jentene så derfor tenker jeg at det må være gutt denne gangen siden formen er såppas bra, men magefølelsen sier jente ❤ blir så spennende å se i høst hva som gjemmer seg der inne
 
Så artig at det kan være så forskjellig. Da jeg gikk med gutten var jeg så fin i formen, men motsatt med jentene så derfor tenker jeg at det må være gutt denne gangen siden formen er såppas bra, men magefølelsen sier jente ❤ blir så spennende å se i høst hva som gjemmer seg der inne

ja ikke sant . Veldig fascinerende :happy: to vidt forskjellige svangerskap , men samme kjønn:p
 
Back
Topp