Gutt eller Jente

Huden min er helt krise plutselig :bag::arghh:
Masse talg, milier og blank t-sone…. Hadde aldri det med guttungen:dummy:
Så dette MÅ være jente:dummy1:
Vis ikke blir jeg veldig overrasket :wtfhaha
 
Last edited:
Jeg er kvalm og sykt trøtt !! vært det siden 5-6 dpo! skjønner ingenting om dette ikke er jente eller tvillinger og dobbelt opp med hormoner :hilarious::hilarious:

sånn her var jeg ikke med gutta :pompus::wideyed::p

Ang kjønn… med gutta fikk jeg vite i uke 12 på ul. Å det er 9 og 12 år siden liksom, så vil tro de ser det nå også med nyere teknologi:woot:;)
Vil vite nå også… om
Sambo vil da:happy:
 
Huden min er helt krise plutselig :bag::arghh:
Masse talg, milier og blank t-sone…. Hadde aldri det med guttungen:dummy:
Så dette MÅ være jente:dummy1:
Bosniske blir jeg veldig overrasket :wtfhaha

Jeg har det samme, men huden min har vært trøbbel helt siden covid vaksine
 
Forma mi tilsier vell jente men jeg har en følelse på en liten gutt:hilarious: blir uansett happy og har ingen preferanser. Ønsker nok å vite sånn at vi har navn klart og får personalisert det litt, selv om det hsdde vært uhyre spennende å ikke vist også:wacky:
 
Tror absolutt jeg får jente, har med mine andre to også vært skråsikker å gjettet riktig så veldig spent! Fra før har jeg både jente å gutt så uansett hva som kommer så har det ikke noe å si, men har også hørt at når man tester tidlig er sjansen stor for jente! jeg testet positivt 8dpo
 
Her blir det jente. Er skråsikker. Kan ikke helt forklare hvorfor. Mannen og datteren min håper på gutt, så jeg sier ikke til de at jeg er sikker på jente:joyful:
 
Har 2 gutter fra før. Så regner nesten med en gutt igjen:think005:Heartblue

Man vet jo aldri, plutselig kan det jo komme ei jente også. Kjenner flere som har hatt 2gutter fra før å så kom jenten og omvendt der mor har 2jenter fra før å venter nå en liten gutt ❤
 
Jeg tror muligens det kan være en gutt. Hvis jeg skal ta utgangspunkt i min forrige menstruasjon så testet jeg posotivt ganske sent (har hatt så uregelmessig mens etter vaksinering). Og jeg er ikke noe kvalm.
Vil absolutt vite det på ul ja :happy:
 
Har ingen følelse. Begge deler er like ønsket ❤️ Vil absolutt vite det.
 
Det finnes en liste om du googler om forskjellige tegn, om du er kvalm venter du jente. Fysen på søtt er det jente, salt gutt osv
.

Er ikke dette litt motstridende da? Når jeg er kvalm, er jeg fysen på salt. Søtt er bare mer kvalmende. Slik var det i forrige svangerskap og nå.
 
Samme her, så er allerede forberedt på gutt nr 3 :Heartblue er hjertelig velkommen han og, selv om jente er noen prosent mer ønsket denne runden :smiley-ashamed008
Samme her. Og sjansen for gutt 3 er større enn første jente. Så gjetter på gutt, selv om minsten snakker mye om lillesøster om dagen :dummy1:
 
Er ikke dette litt motstridende da? Når jeg er kvalm, er jeg fysen på salt. Søtt er bare mer kvalmende. Slik var det i forrige svangerskap og nå.

Nå har ikke jeg funnet på dette selv.
Det betyr jo ikke at man har alle de tegnene som står på typisk for jente/gutt.
Noen er jo sikkert ikke kvalm men fysen på søte ting og venter jente.
Men tror jo de fleste symptom ka komme uansett kjønn
Screenshot_20220319-175723_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220319-175712_Samsung Internet.jpg
 
Nå har ikke jeg funnet på dette selv.
Det betyr jo ikke at man har alle de tegnene som står på typisk for jente/gutt.
Noen er jo sikkert ikke kvalm men fysen på søte ting og venter jente.
Men tror jo de fleste symptom ka komme uansett kjønn
Vis vedlegget 379253

Vis vedlegget 379254

Mente selvsagt ikke at du hadde funnet på det selv. Bare at det ikke gav mening. Tenker uansett at de fleste tegnene er tullete. :p
 
Noen som har litt mer magefølelse på hva det blir nå?

Jeg har ingen formening om det ene eller det andre. Det synes jeg er litt rart. Forrige gang "visste" jeg det med en gang, og det stemte.
 
Ingen egen magefølelse men mannen er bombesikker på jente :p
Selv holder jeg på gutt men det er ingen magefølelse.

eneste jeg kan er å sammenligne med to gutte svangerskap, men det er så lenge siden at mye har skjedd med kroppen siden da også, så vet ikke hvor mye jeg skal legge i at det er så forskjellig denne gang i forhold til de to andre :p
 
Basert på symptomer tror jeg jente, men har allerede en gutt, så tror egentlig en gutt. Nei, jeg aner ikke. Hadde veeeeeeldig lite symptomer sist, mens nå er jeg kvalm og har kasta opp, og er generelt litt rar i magen. Det er jo en forskjell. Men er forskjellig pappa og
 
Back
Topp