Gutt eller jente

Jeg har en følelse på gutt, eller jeg er veldig usikker. Bare tror det kommer en gutt, så guttenavn er det eneste jeg har i hodet :hilarious: men så utrolig koselig med ei jente også ❤️ Jeg har gikk bort alt smått, men har likevel så mye søte jenteklær igjen som plutselig har hopet seg opp som jeg ikke har klart å kvitte meg med :rolleyes::hilarious:

Jeg tror det er gutt, men det tror jeg nok kun fordi jeg har det fra før og automatisk tenker at det blir det samme nå. Hehe.

Jeg føler veldig på meg at det er en jente i magen nå. Prøve liksom å tenke at det er nok en gutt pga jeg har en fra før og at det bare er kommet gutter i våres familie, men magefølelsen sier noe annet. Så får vi se om det stemmer.

Alle i familien forventer og tenker nok gutt.

Hvordan føler/tror dere at det er det ene kjønnet og ikke det andre? Ser dere for dere hva det er? Føles graviditeten annerledes enn tidligere? Familiehistorikk?

Spør utelukkende av ren nysgjerrighet fordi dette er min andre graviditet, og jeg klarer ikke føle/tro noe som helst angående kjønn :wacky:Men kan se for meg en gutt til, siden vi har en fra før. Føler allikevel det er 50/50

Merker ikke så mye rundt symptomer enda, men har bitt meg merke i at jeg allerede har bedre luktesans (noe som var veldig slitsomt i forrige runde). Fikk tidligere positiv test enn forrige runde... Spent på å se hvilke andre «plager» jeg vil få.
Slet med lett kvalme frem til ca uke 16 + ryggsmerter sist, ble en gutt. Han er også født 7 uker for tidlig..

Hadde vært gøy med jente, så jeg har en av hver.. Men helt ærlig så er det det samme, så lenge han/ho er frisk, og holder seg inne nærmere termin:rolleyes:

Tror gutt denne gangen. Har ei jente fra før og var ikke kvalm en dag da, men kvalm nå.

Jeg følte at det var jente forrige gang - og det var riktig. Men det var mest fordi vi la inn aksjer en del før EL, så det var større sannsynlighet at det ble jente enn gutt :wacky: Denne gangen har jeg ikke peiling....

Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente med å vite det før fødsel. I hvert fall ikke nå som det er første! Men det hadde vært skikkelig spennende :D:D

Jeg visste det ikke med første før fødsel, synes det var spennende. Handlet bare kjønnsnøytrale klær og slikt i for kant :happy: Syns heller ikke det var no stort problem og ikke vite, men er nok ikke alle som har samme tålmodighet ;)

Gutt fra før. Da var jeg ikke kvalm i det hele tatt, denne gangen har jeg vært kvalm en uke allerede, så er vel kanskje en jente :rolleyes:
Min far kommer fra en ungeflokk med 4 gutter, og jeg har 2 søstre, og farmor kommer fra en søskenflokk med bare jenter, så siden jeg har gutt, så er jeg vel dømt til og bli guttemamma ut i fra statistikken :p:hilarious:

Jeg er helt sikker på enda en gutt, har to fra før! :D
Av en søskenbarngjeng på 8 er det bare en jente, så slekta vår har en ganske god gutteoppskrift :hilarious:

Har ingen følelse, men bare de liker fotball etterhvert så er det det samme for meg:hilarious:

Siden jeg føler svangerskapet så langt er rimelig likt som sist har jeg følelse på en jente til! Siden de blir ganske tette er det jo koselig med søstre, men hadde vært gøy med en av hver også!

Jeg lurer fortsatt på hvordan man tror/føler at det er det ene eller det andre kjønnet! Moro å gjette, men er så nysgjerrig fordi jeg aldri har peiling selv :hilarious: Kunne like gjerne vært en smurf inni der :p

Jeg har overhodet ingen følelse enda, og sist trodde jeg lenge det var jente og måtte ha en omstillingsprosess for å skjønne at det faktisk var en gutt etter OUL. Så var det verdens fineste gutt som kom også, da! :Heartred

Sist var jeg kvalm til uke 20 og gikk direkte over til heftig halsbrann de resterende ukene, så for min del sier det meg ingenting om kjønn at jeg allerede er styggelig kvalm. :laughing002

Har en følelse på gutt, har en jente fra før og føler jeg har mye mer symptomer nå enn forrige gang.

Har en følelse på jente ❤️ Testet også tidligere og sterkere positivt denne gangen, håper det stemmer med tanke på hcg stigningen

Jeg er spent på å se hvor fort håret på leggene vokser :P
Med gutt i magen vokste det ut på null komme niks og jeg hadde pels på leggene etter et par dager! Men med jente i magen så klarte jeg ikke å huske sist fjernet håret fordi det vokste så sakte :P

Back
Topp