Gutt eller jente

De to andre var jeg sikker på var gutter frem til oul, men det ble jenter. Denne gang er jeg enda mer sikker på gutt :dummy:

Drømte det var gutt i natt..så nå tror jeg gutt

Jente❤️
Prøvd meg både på kinesisk fødselskart og pendel, begge sier jente

Jeg tror kanskje gutt, men mest fordi jeg har lite symptomer, samme som førstemann. Forrige gang var jeg kvalm og hadde veldig ømme pupper ganske tidlig, og da var det jente.

Jeg er helt overbevist om at det er en gutt, har av en eller annen grunn alltid sett for meg at jeg er guttemamma (har 1 gutt fra før òg, var like sikker da) :p i tillegg føles det veldig likt som første graviditet, både pupper, kvalmen og energinivå

Sist var jeg 100% sikker på gutt og det stemte. Litt mer usikker nå, men heller litt mot jente.

Annenhver dag tror jeg gutt og annenhver jente omtrent. Litt deilig å kjenne på at jeg virkelig ikke har noen preferanser denne gangen, begge deler vil være helt strålende. Med førstemann hadde jeg egentlig mest lyst på en jente, men ble sjeleglad da det ble en gutt, for ellers ville det jo ha vært en annen baby og ikke den jeg fikk.. :laughing025

Jeg er ganske kvalm gjennom hele dagen, kaster opp mye så skulle tro det er ei jente.. men jeg og mannen har følelsen av at det er en gutt. Blir spennende å se!

Har 3 jenter fra før. 3 ulike svangerskap.

Første med få symptomer, veldig stor og rund mage. Rask og fin fødsel uten smertestillende.

Med nummer 2 hadde jeg nesten ikke mage. En del kvalm og tålte lite lukter..vanskelig og vondt svangerskap på slutten, endte med planlagt keisersnitt pga seteleie.

Med nummer 3 hadde jeg ingen anelse om graviditeten før jeg var ca 4,5 mnd på vei..fikk bekkenløsning, men hadde en fantastisk fin fødsel som varte 5 timer, uten smertestillende. Lav mage..

Nå med nummer 4 har jeg ingen symptomer.. tror det blir jente dette ógSmile men det er mest fordi jeg har mista trua på å få en guttxsmile9

Har en gutt fra før og tror det er gutt nå også. Er to helt forskjellige svangerskap så langt med mye kvalme dette svangerskapet mot ingen kvalme i første. Men er nesten bare gutter på begge sidene så tror det bli gutt denne gangen også. Men hadde vært kjekt med en av hver :love7

Hadde samme som deg, var helt sikker på at min første skulle bli en jente! 200% sikker, så måtte jobbe en del med meg selv da vi fikk vite at det var en gutt :bag: ble verdens flotteste gutt da :D:Heartred

Hadde helt samme opplevelse med første da det ble gutt og jeg var helt overbevist om at det var jente xsmile9 Verdens snilleste og fineste gutt fikk vi da:Heartblue Men nå klarer jeg ikke se for meg at jeg kan være gravid med annet en en gutt til. Jeg er så nysgjerrig så jeg har bestilt en DNA test som jeg skal sende til USA på mandag (8+1) med en bloddråpe som gir oss svar på om det er jente eller gutt. Så spent selv om jeg tror jeg vet svaret :happy:

Last edited:
Trodde det var jente, nå tror jeg kanskje gutt:hilarious: Men får nok vite det om ca 1 uke, så veldig spennende!! :facepalm:

Hadde helt samme opplevelse med første da det ble gutt og jeg var helt overbevist om at det var jente xsmile9 Verdens snilleste og fineste gutt fikk vi da:Heartblue Men nå klarer jeg ikke se for meg at jeg kan være gravid med annet en en gutt til. Jeg er så nysgjerrig så jeg har bestilt en DNA test som jeg skal sende til USA på mandag 8+1 med en bloddråpe som gir oss svar på om det er jente eller gutt. Så spent selv om jeg tror jeg vet svaret :happy:
Tenker det samme, blir sikkert gutt neste gang også :p 10 av 11 i søskenbarngjengen til sønnen er gutter, så føler oddsen er liten for jente :hilarious: hvordan er gangen i en sånn DNA test? For det høres utrolig spennende ut! :woot:

Etter tul (6+4) fikk jeg plutselig følelse av jenten. Og i natt drømte jeg at jeg hadde hjemmefødsel og fikk en jente :confused004
Guttefølelsen er fremdeles sterkest, men jentefølelsen sniker seg innpå.

Tenker det samme, blir sikkert gutt neste gang også :p 10 av 11 i søskenbarngjengen til sønnen er gutter, så føler oddsen er liten for jente :hilarious: hvordan er gangen i en sånn DNA test? For det høres utrolig spennende ut! :woot:

Såpass mange gutter ja! Her er det mannen som har 2 brødre og 2 gutte søskenbarn så ikke like mange gutter som dere :happy: Blir spennende å høre om du bryter tradisjonen! Jeg bestilte den gjennom sneakpeektest.com så måtte jeg sende den via en postboks jetcarrier.com ettersom de ikke sender til norge. Jeg har tatt tidligere også helt rett svar. Får et kitt som jeg tar en bloddråpe fra fingertuppen på et plexiglass så sendes det inn igjen.. i uke 7 (tar i fra uke 8 for å være sikker) finner de spor av babyen sitt dna så om det er gutt kommer det spor av XY som tilsier at det er en gutt om det ikke er noe y i blodet mitt er det xx som vil si at det bare er jenter og babyen er jente xsmile5 Skal være over 99,.. % sikker, får pengene tilbake om det skulle vært feil i tillegg.

Last edited:
Jeg har tre gutter fra før av, statistikken sier at det blir gutt denne gangen og, så da klarer jeg ikke å tenke at vi får noe annet enn gutt denne gangen også:D
Hadde vært stas med en jente, men ser absolutt bare fordeler med at nr 4 er av samme kjønn som resten:)

Såpass mange gutter ja! Her er det mannen som har 2 brødre og 2 gutte søskenbarn så ikke like mange gutter som dere :happy: Blir spennende å høre om du bryter tradisjonen! Jeg bestilte den gjennom sneakpeektest.com så måtte jeg sende den via en postboks jetcarrier.com ettersom de ikke sender til norge. Jeg har tatt tidligere også helt rett svar. Får et kitt som jeg tar en bloddråpe fra fingertuppen på et plexiglass så sendes det inn igjen.. i uke 7 (tar i fra uke 8 for å være sikker) finner de spor av babyen sitt dna så om det er gutt kommer det spor av XY som tilsier at det er en gutt om det ikke er noe y i blodet mitt er det xx som vil si at det bare er jenter og babyen er jente xsmile5 Skal være over 99,.. % sikker, får pengene tilbake om det skulle vært feil i tillegg.
Oi! Det har jeg aldri hørt om....sneakpeektest!! Må leses på!!!

Back
Topp