Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

men det er mest fordi jeg har mista trua på å få en gutt

Hadde samme som deg, var helt sikker på at min første skulle bli en jente! 200% sikker, så måtte jobbe en del med meg selv da vi fikk vite at det var en guttble verdens flotteste gutt da
![]()
Verdens snilleste og fineste gutt fikk vi da
Men nå klarer jeg ikke se for meg at jeg kan være gravid med annet en en gutt til. Jeg er så nysgjerrig så jeg har bestilt en DNA test som jeg skal sende til USA på mandag (8+1) med en bloddråpe som gir oss svar på om det er jente eller gutt. Så spent selv om jeg tror jeg vet svaret 
Tenker det samme, blir sikkert gutt neste gang ogsåHadde helt samme opplevelse med første da det ble gutt og jeg var helt overbevist om at det var jenteVerdens snilleste og fineste gutt fikk vi da
Men nå klarer jeg ikke se for meg at jeg kan være gravid med annet en en gutt til. Jeg er så nysgjerrig så jeg har bestilt en DNA test som jeg skal sende til USA på mandag 8+1 med en bloddråpe som gir oss svar på om det er jente eller gutt. Så spent selv om jeg tror jeg vet svaret
![]()
hvordan er gangen i en sånn DNA test? For det høres utrolig spennende ut! 
Tenker det samme, blir sikkert gutt neste gang også10 av 11 i søskenbarngjengen til sønnen er gutter, så føler oddsen er liten for jente
hvordan er gangen i en sånn DNA test? For det høres utrolig spennende ut!
![]()
Blir spennende å høre om du bryter tradisjonen! Jeg bestilte den gjennom sneakpeektest.com så måtte jeg sende den via en postboks jetcarrier.com ettersom de ikke sender til norge. Jeg har tatt tidligere også helt rett svar. Får et kitt som jeg tar en bloddråpe fra fingertuppen på et plexiglass så sendes det inn igjen.. i uke 7 (tar i fra uke 8 for å være sikker) finner de spor av babyen sitt dna så om det er gutt kommer det spor av XY som tilsier at det er en gutt om det ikke er noe y i blodet mitt er det xx som vil si at det bare er jenter og babyen er jente
Skal være over 99,.. % sikker, får pengene tilbake om det skulle vært feil i tillegg.Trodde det var jente, nå tror jeg kanskje guttMen får nok vite det om ca 1 uke, så veldig spennende!!
![]()

Oi! Det har jeg aldri hørt om....sneakpeektest!! Må leses på!!!Såpass mange gutter ja! Her er det mannen som har 2 brødre og 2 gutte søskenbarn så ikke like mange gutter som dereBlir spennende å høre om du bryter tradisjonen! Jeg bestilte den gjennom sneakpeektest.com så måtte jeg sende den via en postboks jetcarrier.com ettersom de ikke sender til norge. Jeg har tatt tidligere også helt rett svar. Får et kitt som jeg tar en bloddråpe fra fingertuppen på et plexiglass så sendes det inn igjen.. i uke 7 (tar i fra uke 8 for å være sikker) finner de spor av babyen sitt dna så om det er gutt kommer det spor av XY som tilsier at det er en gutt om det ikke er noe y i blodet mitt er det xx som vil si at det bare er jenter og babyen er jente
Skal være over 99,.. % sikker, får pengene tilbake om det skulle vært feil i tillegg.
Oi! Det har jeg aldri hørt om....sneakpeektest!! Må leses på!!!