Gulv....

Dytt

garantert nr 1

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

ORIGINAL: Pontus

Det lyse var kjempefint, men all dritt vil vel vises på det? [8D] Vi har svart hund, så hadde ikke gått her i huset, så jeg stemte på den mørke[:D]

Og jeg har hatt mørkt gulv og der så jeg AAAAAALT støv[8D] så vet ikke helt hva som er best jeg..haha[:D]

haha, skal ikke være lett. Kanskje du bør finne en mellomting? Vi har en farge midt mellom dine valg, og der vises faktisk ikke støv og dritt så lett[8D] Men der vi har helt lyst gulv vises alt av hundehår, sand og støv[:)]

Jeg elsker sånne valnøtt gulv, men har ikke hatt det selv ennå. Vet ikke om jeg tørr, men har fryktelig lyst! Av de to synes jeg helt klart det er finest i alle fall. Det lyse var litt ehh.. for lyst på en måte [8D]

Valnøtt uten tvil. Den hvite likte jeg ikke i det hele tatt, minnet veldig om lys furu [:'(]

Vi har valnøtt parkett og jeg ANGRER SÅÅÅÅ

Hver lille ripe synes og jeg er drittlei.

Nå skal vi kjøpe et gulv på byggmax som søs har i hele huset sitt og er KJEMPEFORNØYD. koster bare 99 kr kvm og

Skal finne link

Helt klart Ask!!! Øsker meg det selv, det er nydelig!!! Og møkka syns mye mindre på det enn det mørke!

Det lyse var kjempefint, men all dritt vil vel vises på det? [8D] Vi har svart hund, så hadde ikke gått her i huset, så jeg stemte på den mørke[:D]

sign, kjipt å velge gulv etter type hund men[:D]

Det er som regel motsatt da..
Stemte på det lyse!! Kjempefint[:D][:D]

Avk hvit, var for mye mønster og dill på den andre.

Jeg liker den mørke best[:)]

ORIGINAL: |Mamma88|

Valnøtt[:D] Vi har det her, veldig fornøyd[:)]

ORIGINAL: Lillamumi

Denne er det og litt struktur i også. ikke helt glatt

http://www.byggmax.com/no-no/Prod/PID-13778.aspx

Også blir den ikke helt hvit.

neeesten likt det vi har nå...eller..litt mørkere kanskje...litt mer "gult"...

Uansett hva du gjør, velg et MATT gulv!! Vi har blankt valnøttgulv, og ALL dritten vises. [&:]

Absolutt det lyse!Synes valnøtten ble for voldsom, for mye kontraster i den, virker rotete... + at man lett ser støv og skitt!

Vi har en gammel parkett fra slutten av syttitallet og jeg aner ikke hvilken sort det er, men den ligner veldig på den første der. Hos oss rekker ikke støvet legge seg, for vi har unger som løper rundt i stua... hehe. Har aldri tenkt over at støvet vises (men vi vasker innimellom også da [;)]) Rimelig tidløs er den i alle fall - vi pusset den i 2005 og det er ingen som ser at den er godt over tredve år gammel.

Kommer helt an på hva slags uttrykk du er ute etter[:)]
Har dere mye lyse møbler og vil ha det lyst og åpent ville jeg valgt det lyse.
Har dere mye mørke møbler, og trives med å ha det litt mere nedtont ville jeg valgt det mørke.
Er du ute etter en mere kontrast, så velger du motsatt av møblene osv. [:)]

Jeg har mye mørke møbler, hyller og sjenker. Trives godt med litt lun atmosfære, så jeg ville valgt det mørke [:)]

Back
Topp