Bruker123kar
Forumet er livet
har den lyse på jentungen sitt rom. nydelig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Parkett Amerikansk valnøtt
ORIGINAL: kiwi.Det vises da på mørkt gulv også? Og når en tenker på det, så er det kanskje bare positivt at skiten vises, for da ser en hvor ofte en burde støvsuge/vaske. Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at mange vasker for sjeldent.
Det lyse var kjempefint, men all dritt vil vel vises på det?
Ser for meg det jeg også!
ORIGINAL: Miss Fat
ORIGINAL: Pontus
åh..litt godt å se at flere av dere svarer lyst...for jeg er sååååååååååå forrelska i den...hehe...men usikker på om den lissom vil...tja...når det skal selges...hva tiltrekker MEST???[&:]
For meg lyst. Uansett.
ORIGINAL: PontusDo it, do it!
åh..litt godt å se at flere av dere svarer lyst...for jeg er sååååååååååå forrelska i den...hehe...men usikker på om den lissom vil...tja...når det skal selges...hva tiltrekker MEST???[&:]
For meg lyst. Uansett.
*tror nok jeg må fortelle sambo at jeg vil ha den LYYYSE*[8D][:D]
ORIGINAL: MONSTERMAST
ORIGINAL: PontusDo it, do it!
For meg lyst. Uansett.
*tror nok jeg må fortelle sambo at jeg vil ha den LYYYSE*[8D][:D]