Gulv....

har den lyse på jentungen sitt rom. nydelig!

Det lyse var kjempefint, men all dritt vil vel vises på det?

Ser for meg det jeg også!

Jeg hadde valgt det lyse gulvet. Men det kommer jo ann på hvilke farger du har/skal ha på veggene og så videre.
Har lagt merke til at det ikke er alle som tenker på det... såg et bilde her om dagen, veggene var lyse og kalde og gulvet var varmt og gulaktig. Grusomt!

Ask hvit, nydelig.
Har hatt mørk valnøtt i mange år nå, drittlei, rett og slett.

det hvite var utrolig flott! mørke gulv trekker vanvittig mye lys og rommet virker mye mindre!!! anbefaler deg virkelig å gå for det hvite. du får en helt annen følelse av renhet i det hvite også! [;)]

Parkett Amerikansk valnøtt

Parkett Amerikansk valnøtt, fordi jèg anser det som varmest og mest tidløst utseende messig [:)]

ORIGINAL: kiwi.

Det lyse var kjempefint, men all dritt vil vel vises på det?

Ser for meg det jeg også!
Det vises da på mørkt gulv også? Og når en tenker på det, så er det kanskje bare positivt at skiten vises, for da ser en hvor ofte en burde støvsuge/vaske. Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at mange vasker for sjeldent.

Vi bor i et land med lite lys så jeg hadde helt klart invistert i lyyyyst! Hat hatt både lyst og mørkt, kan med sikkerhet si at det lyse er best for oss. Støv syns mye lettere på mørkegulv. Pass på å ikke ha gulv som er blanke, da syns hver miste lille ripe!

Jeg syns oppholdsrom med mørkegulv blir veldig mørke og "tunge".
Hadde mørkt gulv på soverommet, det var deilig, for der skulle det gjerne være mørkt.

Ask hvit [:D]

åh..litt godt å se at flere av dere svarer lyst...for jeg er sååååååååååå forrelska i den...hehe...men usikker på om den lissom vil...tja...når det skal selges...hva tiltrekker MEST???[&:]

Vi har hvitoljet eik! Veldig fornøyd [:D] Vi har bodd i hus med valnøtt farge i 3 år, og det blir mørkt og trist!

Nå kunne vi velge selv, og tok selvfølgelig det lyse! Fantastisk når sola står inn i vinduet og hele rommet er MYE lysere [:D]

ORIGINAL: Pontus

åh..litt godt å se at flere av dere svarer lyst...for jeg er sååååååååååå forrelska i den...hehe...men usikker på om den lissom vil...tja...når det skal selges...hva tiltrekker MEST???[&:]

For meg lyst. Uansett.

ORIGINAL: Miss Fat

For meg lyst. Uansett.

*tror nok jeg må fortelle sambo at jeg vil ha den LYYYSE*[8D][:D]

For meg lyst. Uansett.

Do it, do it!

ORIGINAL: MONSTERMAST

For meg lyst. Uansett.

Do it, do it!

hehe....jeg har sagt det...han spør om jeg er heeeeeeeeeeeeeeeeeelt sikker[8D][8D]

Hvis det er kun de 2 du vil velge i mellom.. så hadde jeg absolutt gått for det lyseste!

Der jeg bodde før.. hadde vi mørkt gulv.. og synes det var sååå irriterenes.. for alt syntes på det.. støv.. skomerker osv osv.. Med lyst gulv synes ikke det så godt..

Derfor ville jeg ha gått for lyst[:D]

Jeg tror de fleste liker lyse og fine rom.. rommene vil ofte virke større da også.. [:)]

Ask hvit fordi jeg har mørkt gulv selv, og er drittelei av det [8D]

Vi hadde mørkt gulv i forrige huset og det var nydelig når det var nyvasket, men så dritmøkkete ut etter en dag...Så stemte på det lyse.

Back
Topp