GULT LAG - SLANKEKRIGEN *Vi har fått maskot*



Hege og Chris skrev:
Skal lage meg bounty i morgen :-)

Må si at det har vært en litt trist slankekrig denne gangen, selvsagt har det med at bv gjorde forandring mitt i det, og at jeg hadde litt store forventninger da jeg var på et kjempe sosialt og oppmuntrende lag sist. Men ønsker dere alle masse lykke til med veiing i morgen og fredag.


Helt enig. Var väldigt gira i starten. Men efter den nya bv så e jag nästan bara inom å läser. Även om min vikt inte har varit till å bidra med här så har ni hjälpt mig ändå. För något har skedd med kroppen å jag har kommit i gamla byxor. så antingen e det muskler eller så e det kilona som har flyttat på sig...hehe....

Liker fortsatt inte den nya bv å på mitt gamla forum är det nästan ingen igen. Men lycka till allesammen!

 
Nå har jeg nett igjen! Eter et par dager uten:/ Skjønner ikke hva som har vært i veien, men nå ser det ut til å være på stell.. Heldigvis!

Jeg sliter så utrolig med motivasjonen jeg....... Er egentlig dritt lei all slanking, og har egentlig følt det slik siden det med meg og sambo skjedde i starten av mai..
Håper jeg snart får piffen tilbake!
ÆSJ..!

Føler også at det er stille her, og jeg burde vært en MYE bedre lagleder, men gjort er gjort - desverre:(
Ønsker alle masse lykke til med veiing i morgen:D Tenk - siste veiing i slankekrigen!!!!
 
Er nok flere her som trenger en ferie fra slanking. Så det er nok greit at de 10ukene er ferdig i morgen, men er jo 1-2 uker igjen for de som går til finalen da
 
herregud, Nå har hele pcen blitt ødelagt, etter ett møte med gulvet etter at Jacob fikk fatt i den! Flott..... Jaja, jeg skal klare å regne ut resultatene selvom:) Jeg har gått opp 0,9kg denne uken.. Men har el, så regner med at den står for noe av det. Ellers lurer jeg på å teste ut lavkarbo!!!! Noen som Kan gi en kjapp innføring? :P
 
Her var det som det har vært i 3 uker, ingen forandring.

Lavkarbo er minst mulig karbohydrater, det vil si helst ikke mel, poteter, ris eller pasta. Spis fete melkeprodukter, egg, smør, rene kjøtt og fiskeprodukter, grønnsaker som innholder under 5 karber pr 100gram= salat, blomkål, brokkoli, agukr, tomat.

For mere utfyllende se lavkarbo.no
 


Christine88 skrev:
herregud, Nå har hele pcen blitt ødelagt, etter ett møte med gulvet etter at Jacob fikk fatt i den! Flott..... Jaja, jeg skal klare å regne ut resultatene selvom:) Jeg har gått opp 0,9kg denne uken.. Men har el, så regner med at den står for noe av det. Ellers lurer jeg på å teste ut lavkarbo!!!! Noen som Kan gi en kjapp innføring? :P


Å neiii, så domt at pc´n din er ødelagt... :(

Ja, lavkarbo er å anbefale ja.. Men det trengst endel planlegging.

Du bør kjøpe inn litt helsekost produkter for å få til å lage mange gode oppskrifter, spesiellt brød og rundstykker. Jeg har prøvd lavkarbo før, da brukte jeg ikke slike produkter, og da ble jeg veldig matlei etterhvert. Slik at jeg sluttet...
Det blir jeg ikke nå når jeg kan bake mange forskjellige ting.. Både hverdagskost, pizzabunner, kaker og snop... (Anbefaler JBK-(JohannesBrødKjernemel) Mandelmel, Glutenmel, Fiberhusk, Vaniljepulver, Sukrin, Sukrinmelis

Du trenger selvfølgelig ikke alt dette fra dag en, men jeg kjøpte inn ila kort tid. Føler jeg kan lage det meste nå.. 

I tilegg produkter som Sæterrømme, kremfløte, Meierismør..... osv osv
Egg brukes det MYYYYE av. Bacon, skinke.... osv osv... 
Les på http://www.lavkarbo.no for å få tips til bl.a oppskrifter og mat du kan spise, og IKKE spise...

Her er en link til lavkarbo introduksjon på 3 minutter:) 
http://lillemaane.com/lchf/lavkarbo3minutter.pdf


Fortell hvis du starter da:)
 
0 i  nedgang :/


fadern denne slankekrigen har vert dritt for min del :( det som gikk så bra sist :(:(
 


KariKanin skrev:
0 i  nedgang :/


fadern denne slankekrigen har vert dritt for min del :( det som gikk så bra sist :(:(



Samme her. Helt merkelig.
 
Shit! Den så eg ikke komme! Har bare gått ned 1,7 kg (2,9 %) denne krigen. Men 10,4 kg (15,4%) siden eg starten 11, januar i år.

Har vært totalt fraværende her denne uka. Storesøster har vært lagt inn på Ahus, fra mandag til må i ettermiddag. Deretter dro vi rett til legevakta med lillesøster.

Men en utrolig koselig overraskelse å logge meg inn her og se at eg har kommet til finalen *skyver potetgull og sjokolade lengre inn på bordet*

Feiringen er allerede tatt med ei lita flaske rødvin (utrolig godt å komme hjem etter ei lita uke på Ahus). Når eg tenker etter, kan eg nok takke liten tilgang på usunn mat på sykehuset for denne plassen i finalen;)
 
Heia oss, Christine:) Og takk til alle dikkan andre gulingane.
 
Gratulerer Christine og Fiona! Kjempebra jobba :)
Kan jeg spørre hvorfor dere har vært innlagt på Ahus Fiona? Hørtes ikke noe greit ut.

Slankekrigen har vært helt på tryne for min del.
Bare 400 gram ned totalt, enda jeg har vært flink stort sett hele veien.

Men gir ikke opp :)
Takk for denne gang jenter, og god sommer til dere alle!
 
Vi har vært på Ahus fordi storesøster hadde en kraftig UVI eller nyrebekkenbetennelse. Feber over 40 stadig vekk, høy CRP og veldig slapp. Så da ble det noen dager på Ahus med antibiotika og væske intravenøst.
Når vi kom hjem, var vi på legavakta med lillesøster som også har UVI... Mye antibiotika her om dagene gitt.

God helg, jenter!
 
Vi har vært på Ahus fordi storesøster hadde en kraftig UVI eller nyrebekkenbetennelse. Feber over 40 stadig vekk, høy CRP og veldig slapp. Så da ble det noen dager på Ahus med antibiotika og væske intravenøst.
Når vi kom hjem, var vi på legavakta med lillesøster som også har UVI... Mye antibiotika her om dagene gitt.

God helg, jenter!
 
Back
Topp