GULT LAG - SLANKEKRIGEN *Vi har fått maskot*



Ny uke og nye muligheter jenter. Ha en flott uke alle sammen.
 
Hei jenter:) Vært litt fraværende i helgen, for jeg er jo hjemme hos foreldrene mine. Og her er det noe som skjer hele tiden. Var ute på fredag, og på lørdag var jeg så vannvittig fyllesyk! Hjelpes!!!! I kveld skal jeg få satt meg ned å oppdatert HI, og satt meg litt inn i ting. Ser det har blitt noen nye regler og slikt ila helgen..
 
Kan ver enig at det har blitt litt mer dødt ja....eg har nok litt skylden i det, begynte i ny jobb itte påske, så har ikkje prioritert bv når eg komme hjem om kvelden. MEN eg e lika aktiv med trening og fokus på kosthold, så eg e ikkje daue der iallefall :) Men itte at det nya forumet kom, har ikkej d hjulpe akkurat heller, hihi :P

hvis me vil ha liv så får me laga den sjøl :D

Jaja, eg e spende på kossen det gjekk med oss forrige uga, kem som gikk opp og kem som gjekk ner :)

Eg e iallefall stolt øve alle oss som virkelig prøve super hardt, men kanksj eikkje ser resultatene heilt ennå.....!
 
Nå har jeg oppdatert HI:)
Godt at det er på stell!
Beklager for at jeg har vært sen:/

Ellers sliter jeg skikkelig med motivasjonen for tiden! Er det mulig.... Spiser godteri nesten hver dag, og kjenner at kroppen er skikkelig ekkel. Har ikke lyst til noenting! Ikke får jeg trent ordentlig heller, fordi jeg er hos mamma og pappa. Tenker hele tiden at jeg skal ta en joggetur, men jeg bare lar det bli med tanken.
Mensen kommer snart også, så her er det garantert oppgang på fredag..
 
Christine88 skrev:
Nå har jeg oppdatert HI:)
Godt at det er på stell!
Beklager for at jeg har vært sen:/

Ellers sliter jeg skikkelig med motivasjonen for tiden! Er det mulig.... Spiser godteri nesten hver dag, og kjenner at kroppen er skikkelig ekkel. Har ikke lyst til noenting! Ikke får jeg trent ordentlig heller, fordi jeg er hos mamma og pappa. Tenker hele tiden at jeg skal ta en joggetur, men jeg bare lar det bli med tanken.
Mensen kommer snart også, så her er det garantert oppgang på fredag..

Så kjekt du fikk oppdatert HI, Syns me har vært flinke forrige uga alltså!

Treningslysten komme nok tilbage, men d e ikkje så lett når man ikkje e hjemma...D syns ikkej eg iallfall.

Oppdatering fra meg:
Nå har eg begynt på den der lavkarbo-dietten, og d som e litt moromst e at alle på jobb går på den omtrent, hehe. Manfollk og gamle damer og meg :)
De seie alle at d hjelpa, så eg får kryssa fingrane :) JUHUUUUUU!

Så nå e eg veeeeldig spent på vektå på fredag :) :) :) :) :) 
 
Så bra. Motivasjonen kommer tilbake når du er hjemme igjen.
Jeg er i ketose og skal holde meg der en stund, eneste måten jeg ikke stapper i meg alt mulig rart. Så håper det går bra med vekta.
 
Hege og Chris skrev:
Så bra. Motivasjonen kommer tilbake når du er hjemme igjen.
Jeg er i ketose og skal holde meg der en stund, eneste måten jeg ikke stapper i meg alt mulig rart. Så håper det går bra med vekta.


Kossen vet du det?
 
Heisann.. Jeg har også begynnt på lavkarbo. Jeg er nå midt i uke nr 2. Synes det går kjempebra. Jeg er også i ketose, men jeg vil egentlig ikke være det. Jeg har tenkt å ha et karboinnhold på ca 50-70 karbs i døgnet, men det har blitt mindre.. jeje... Vekta går kanskje litt fortere ned da men....

Jeg finner ut at jeg er i ketose ved å ta ketosestiks. (tisser på den).
Jeg prøvde meg på ketolysekuren i fjor, så hadde stix igjen.. 

Jeg har nå funnet et supert snacks, som erstatter mitt sug etter smågodt. (vaniljefudge) og hjemmelaga bounty.... nam nam Anbefales!! Oppskrift finnes på lavkarbo.no.. :)

Oiiij, nå ble det litt mye lavkarbo snakk her.. hihi... Men jeg er ganske så gira på det for tiden... hehe

Da er det bare å si tvi tvi til veiedagen, enten i morgen eller overmorgen... Jeg må veie meg i morgen, pga reiser bort.

Lykke til jenter!! :)


 
Lenge imellom hver gang jeg er her nå merker jeg, men er ikke heeelt venn med dette nye forumet enda.

Vi reiser til Oslo i morgen for å besøke familie og blir borte en liten uke, så derfor sender jeg pm i kveld med oppdatering av vekten min.
Den står forøvrig bom stille, men denne uken skal jeg ikke klage for jeg har vært syk og ikke fått gått på trening denne uken, kun gått korte turer.

Ha en fin helg folkens!
 
Ahaaaa, eg e ganske så ny på dette lav-karbo/ketose greiene...men d virke som d funke :) Men har spist 2 vafler idag...iiiiiik, vanskelig å la ver når man e på bsøk hos mormor alltså!!!

Kan man særisøt spisa sånne vaniljefudge? D e de firkanta som man finne i smågodt hyllå? D e absolut mitt favoritt-smågodt!!!!!!!!!
 
Har nå mottatt 3 pm'er :) Supert! Skriver fra iphone, og det er litt krunglete. Så gir dere beskjed her;)

Selv er det opp0,6, og det er egentlig greit.. Veide meg i går, for visste at vi skulle spise spekemat i går kveld:P
I tillegg er det ingen trening den siste uken, og mensen i anmarsj.. Så det er flott det;P
I dag reiser vi tilbake til regn og drittvær i Bergen, mens i skrivende øyeblikk er det 43,5grad i solveggen.. Enda flottere!!!    
Ha en suuuuper dag, jenter:D
 
Hekla85 skrev:
Ahaaaa, eg e ganske så ny på dette lav-karbo/ketose greiene...men d virke som d funke :) Men har spist 2 vafler idag...iiiiiik, vanskelig å la ver når man e på bsøk hos mormor alltså!!!

Kan man særisøt spisa sånne vaniljefudge? D e de firkanta som man finne i smågodt hyllå? D e absolut mitt favoritt-smågodt!!!!!!!!!


hihi... Sjønner at det ikke er så enkelt å la være når en er på besøk... Derfor er det lurt å bake og lage endel ting selv, slik at en kan ta med seg.  Hele tiden være litt føre var.
Da blir ikke fristelsene for store... :P

Nei, du kan ikke spise de vaniljefudgene i smågodthylla nei... Men hjemmelaga vaniljefudge..  Her er oppskrift:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38232
Disse kan du spise
 
blingbling skrev:
Hekla85 skrev:
Ahaaaa, eg e ganske så ny på dette lav-karbo/ketose greiene...men d virke som d funke :) Men har spist 2 vafler idag...iiiiiik, vanskelig å la ver når man e på bsøk hos mormor alltså!!!

Kan man særisøt spisa sånne vaniljefudge? D e de firkanta som man finne i smågodt hyllå? D e absolut mitt favoritt-smågodt!!!!!!!!!


hihi... Sjønner at det ikke er så enkelt å la være når en er på besøk... Derfor er det lurt å bake og lage endel ting selv, slik at en kan ta med seg.  Hele tiden være litt føre var.
Da blir ikke fristelsene for store... :P

Nei, du kan ikke spise de vaniljefudgene i smågodthylla nei... Men hjemmelaga vaniljefudge..  Her er oppskrift:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38232
Disse kan du spise


Nam nam nam!!!! får heilt vann i munnen!!!! Men kor får eg tak i det der "sukkeret" ?

 
Sukrin og sukrinmelis får man tak i på helsekost. Jeg bestilte fra en helsekostbutikk på nettet da jeg ikke hadde mulighet til å dra til helsekostbutikk akkurat da.
 Men i dag så var jeg innom en life helsekost butikk, og der hadde de det ihvertfall.. :)

Holder nå på å lage meg lavkarbopizza... :)
 
Da ble vi slankegrigens taperlag denne gangen... Ikke noe særlig, men da kan det ihvertfall bare gå en vei... Og det er oppover... Eller nedover i vekt da...:)

Vi vil ikke være noen tapere, så dette skal vi virkelig klare å motbevise!!!!!

Lykke til damer med en ny uke med nye vektnedgang muligheter!!!!


 
Jepp, tragiske greier, hadde det ikke vært for ingen oppdateringer hadde en av oss ryki. Men nå er det innspurten damer, så nå slår vi til ;-)
 
Hei jenter!

Eg reise på ferie på onsdag, så eg søke om permisjon fra slankekrigen 2 uker. E hjemma ons 22, juni, så hvis ikkje finaleugå har begynt, så vil eg gjerna oppdatera laget med vekt den torsdagen.

Kan sende vekt på sms til lagleder nå på onsdag om det e greit, så blir eg bare vekke ei uga. Men hvis d blir for mye styr og ikkje passe seg, så får eg heller ver den som ryke ut ved neste veiing :(

Eg huske ikkje ka tid finale e.......
 
Ja, veldig stille...
Her går det bra. Går sakte, men sikkert nedover..
Skal på jentebølgen i morgen, sa da blir det en liten trimtur.. hihi :)
Men vi blir påspandert middag etterpå av arbeidsgiver, så da går det nok opp i opp... :P
 
Back
Topp