GULT LAG - SLANKEKRIGEN *Vi har fått maskot*

Så bra blingbling :-)
Er lov å kose seg med maten da ja :-)
Ha en flott dag :-)
 
Er i uke 9 nå ikke sant?? Blir litt forvirra når første innlegg alltid er en uke etter det som er riktig.
 
Ja, vi er i uke 9! Du ser at resultatet for uke 8 står der, med deltakernes nedgang og lagets nye totalvekt? Eller er det bare jeg som ser det? Beklager at jeg er litt fraværende, men det er så mye som skjer på hjemmefronten! Har begynt på kurs i regi av NAV, har bygget ferdiig terassen i helgen, ei venninne har fått baby, ferien skal planlegges og jeg må finne meg en jobb! Så som dere skjønner er det mye på planen nå om dagen! Nå er jeg på vei til KK, så sitter på bussen. Så nå har jeg tid til å ta igjen litt her inne:P Kjenner endelig at motivasjonen er på vei tilbake! Etter flere dager med godteri hver dag og alt har bare vært helt elendig!!!! Var på trening i går også, og det var utrolig godt for kropp og sjel! Kjente at jeg trengte den treningsøkten! Så nå er eg forhåpentligvis inne i mine gamle rutiner igjen:) Spent på veiedagwn på fredag, og jeg har også vært litt deppa fordi vekten har gått så sykt sakte nedover de to siste månedene! Men jeg må jo bare innse at ting etterhvert går tregere!! Kjøpte meg forresten en ny pirat ukæ i dag, i størrelse 38:D Men tror den er litt stor i størrelsen:P uansett er den i 38!!
 
Fortfarande inte så aktiv efter det nya forumet dessvärre.

Men...efter sjukdom för både mor å barn + 2 bröllop + Barcelona tur + dåp ++++ så e jag tillbaka igen med träning. Borde kanske tänkt på detta för jag melde mig på krigen men men... det har iallafall hjälpt mig att bergänsa intaket men jag har ju inte direkt bidragit till nedgang.

Blir zumba ikväll. Å efter att jag har fått sett ett helbilde av mig så inser jag nu att jag måååååå göra nåt. jag ska ju stå brud om 3 mnd liksom!!! Vet ju att det är lite kort tid men hallå. Näe...nu e det full skärpnings alltså för min del.
 


Hege og Chris skrev:
null forandring her. blir gal av dette........



jeg sniker meg inn her for å kommentere deg litt;)
har lagt merke til at du trener Mye for tiden..har du gjort det lenge?
hvordan kosthold har du?
sliter selv noe veldig nemlig! spiser veldig sunnt for tiden...og trener mye!! men vekta står stille eller går opp:( skjønner ingenting jeg:(
litt godt det ikke bare er hos meg det er slik...men såklart veldig kjedelig det går tregt hos deg og! håper det snaart vil løsne for oss begge!!=)
 


Hege og Chris skrev:
null forandring her. blir gal av dette........



jeg sniker meg inn her for å kommentere deg litt;)
har lagt merke til at du trener Mye for tiden..har du gjort det lenge?
hvordan kosthold har du?
sliter selv noe veldig nemlig! spiser veldig sunnt for tiden...og trener mye!! men vekta står stille eller går opp:( skjønner ingenting jeg:(
litt godt det ikke bare er hos meg det er slik...men såklart veldig kjedelig det går tregt hos deg og! håper det snaart vil løsne for oss begge!!=)
 
står bom stille. hoppas verkligen att det är massa vann efter all träning denna vecka. har ju precis kommit igång med massa träning igen å det är så härligt. kommer att snikväga mig på mandag för att hoppas på bättre resultater.

för jag har jammen mig vart flink med maten!! :-)
 


MaiSeptAugSkatt skrev:


Hege og Chris skrev:
null forandring her. blir gal av dette........



jeg sniker meg inn her for å kommentere deg litt;)
har lagt merke til at du trener Mye for tiden..har du gjort det lenge?
hvordan kosthold har du?
sliter selv noe veldig nemlig! spiser veldig sunnt for tiden...og trener mye!! men vekta står stille eller går opp:( skjønner ingenting jeg:(
litt godt det ikke bare er hos meg det er slik...men såklart veldig kjedelig det går tregt hos deg og! håper det snaart vil løsne for oss begge!!=)



Ja Har trent mye ganske lenge, og vekta har også vært jojo på meg, litt opp eller ned eller på stedet hvil. Godt å høre det ikke bare er meg :-) Jeg spiser veldig lavkarbo nå, spiste sunt først, men pga null vektnedgang byttet jeg. Men står jo stille likevell.
 
Vet hvordan det er sesson, håper vekta går ned snart :-)
Så bra Christine :-)
Ingen planer her, blir å finne på ting med mini, men vet jo aldri hva slags vær det er, så blir enten inne eller ute aktiviteter :-)
 


KariKanin skrev:
ned en kilo!
1,52%



Flinka!!!! :-) Så härligt!!
 


sesson skrev:


KariKanin skrev:
ned en kilo!
1,52%



Flinka!!!! :-) Så härligt!!



Vi ble jo nummer 2 da :-)
 
Ja, det har blitt roligt her i det siste... Knaksje det er fordi alle trener som gale nå på slutten:P ?

Her er det lite trening gitt, men er flink med kosten da.. Min nye livvstil-lavkarbo-
Økte med fettinntak i går, så da håper jeg vekten fortsetter å gå nedover, kanskje litt fortere enn tidligere.. *krysse fingrer og tær*

Har i kveld laget meg hjemmelaga bounty sjokolade som jeg skal ha i kjøleskapet og ta frem når jeg får lyst på noe snop.. (lovlig lavkarbo snop) :)


Tvi tvi til ukens veiedag folkens!!!
 
Skal lage meg bounty i morgen :-)

Må si at det har vært en litt trist slankekrig denne gangen, selvsagt har det med at bv gjorde forandring mitt i det, og at jeg hadde litt store forventninger da jeg var på et kjempe sosialt og oppmuntrende lag sist. Men ønsker dere alle masse lykke til med veiing i morgen og fredag.
 


Hege og Chris skrev:
Skal lage meg bounty i morgen :-)

Må si at det har vært en litt trist slankekrig denne gangen, selvsagt har det med at bv gjorde forandring mitt i det, og at jeg hadde litt store forventninger da jeg var på et kjempe sosialt og oppmuntrende lag sist. Men ønsker dere alle masse lykke til med veiing i morgen og fredag.
Ja, vært veldig rolig slankekrig etter at bv forandret seg. Jeg har vært mye mindre innpå her netopp pga at jeg ikke liker den nye bv...  Men men..

Det har jo blitt sånn, så nå får en vel bare finne seg i det. Regner med det blir bedre på sikt... Dette er min første slankekrig, men har merket godt at piffen til folk har dabbet veldig... 

Krysser fingrer og tær for at ingen av oss går ut denne uken her... :P



 
Back
Topp