Gullkorn ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jeg trenger litt oppmuntring etter en kjip kveld, så er det noen som har noen gullkorn fra barna deres ? Det får meg alltid i godt humør 

I Sverige såg småen buss uten tak for første gang. Han hylte ut heilt hysterisk: Bussen må ha på lokket!!!!!

I kassakø på butikken: "MAMMA!! FITTE!!! VÅT!!!!!!!"   (oversatt: "Mamma! Fiskebåt!")

På kafè da ei meget pen frue gjorde entrè: guttungen spretter opp på stolen, peker og roper: "OLDEFAR!:D:D"

Har mange, men kommer ikke på flere i farten..

ORIGINAL: Bleiemos

I kassakø på butikken: "MAMMA!! FITTE!!! VÅT!!!!!!!"   (oversatt: "Mamma! Fiskebåt!")

På kafè da ei meget pen frue gjorde entrè: guttungen spretter opp på stolen, peker og roper: "OLDEFAR!:D:D"

Har mange, men kommer ikke på flere i farten..

Ler så jeg griner her ! Hahahaha [:D]

Vi spiste tomatsuppe til middag. 2-åringen slurpet og koste seg, tørket seg rundt munnen og strålte da hun utbrøt "fitte er godt"

Mannen sto i kø på butikken da ei lita jente slo seg vrang fordi hun ikke fikk godteri eller noe. Da ropte jenta høyt: " Mamma, hvis jeg ikke får det, så sier jeg at du suger på tissen til pappa!!!"

ene jenten kom løpende gjennom europris og hylte de har "kuk ost her"....... (ku- kost)

ene jenten fortalt en snurpete gammel dame på butikken at "mamma suger Nicklas hele tiden" (vi hadde da tullet med støvsugeren før vi gikk og handlet)

vet ikke helt om det kalles Gullkorn jeg,men jeg synest det var veldig morsomt sagt av ungene :

Jeg skulle inn en tur så sier snuppa: Ka du ska mamma? jeg svarte jeg skulle inn.. så sier snuppa.. Da blir jeg med deg så du ikke blir så redd..[:D]

En annen gang hadde vi vært bort på besøk åsså sa jeg til ungene at det er ikke sikkert vi har sol så kommer det fra guttungen: men da kan du jo bare slå på lyset da mamma [:D]

Det ruller ut av ungen min for tiden...

På vei opp på fjelltur: "Du har en lillesøster som sover, og du skriker non-stop!"
Min eldste: "Næhei! For nonstop kan ikke skrike!".

Begrepsforvirringer ute og går i heimen: "Mamma, jeg blir litt skuffet over dere når dere er sint på meg."

Jeg hjelper eldstemann over et sengekanten på grindsengen til yngstemann: "Vær forsiktig med meg mamma, jeg er jo barnet ditt!"

Hun har dessuten blitt kvalm i hjertet på morgenkvisten, og nå slår det visst ikke mer... Etter at hun fikk i seg mat, starter hjertet mirakuløst nok å slå igjen. Ikke på grunn av maten! Men, fordi du blir så kvalm i hjertet når søsteren gråter sånn…

Når vi skur på dekoderen til TV, tar det litt tid før TV kommer på. Hun står foran skjermen og roper ”Aksellerando! Aksellerando!”

sitat fra min da 8 1/2 år gamle sønn:

Har du lest bibelen? Det trenger du ikke heller, for jeg vet hvem morderen er. Det er Pontius Pilatus.....

Tror kanskje han har det fra Fleksnes (som både han og faren digger[8D])

hehe
guttungen sto og hamret på kjøleskaps døren og ropte dildo dildo så når jeg åpna så pekte han på gulerota... hehe jeg holdt på å dø av latter...[:D]

ORIGINAL: alene og tankefull

hehe
guttungen sto og hamret på kjøleskaps døren og ropte dildo dildo så når jeg åpna så pekte han på gulerota... hehe jeg holdt på å dø av latter...[:D]

Hahahahahah!

ORIGINAL: Fru Lotten

Mannen sto i kø på butikken da ei lita jente slo seg vrang fordi hun ikke fikk godteri eller noe. Da ropte jenta høyt: " Mamma, hvis jeg ikke får det, så sier jeg at du suger på tissen til pappa!!!"

ORIGINAL: Chumalunga

Kanskje ikke noe gullkorn akkurat, men likevel ganske morsomt når det kommer fra en 2-årings munn: Da William fikk se innholdet i temmelig overfyllt bleie herom dagen, utbrøt han: "Hva har jeg gjort? Erre mulig?!" [:D]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
William er bare fantastisk morsom!!!! hahahahahahahahahahahahaha

ORIGINAL: Fru Riskorn

På vei opp på fjelltur: "Du har en lillesøster som sover, og du skriker non-stop!"

Begrepsforvirringer ute og går i heimen: "Mamma, jeg blir litt skuffet over dere når dere er sint på meg."

Jeg hjelper eldstemann over et sengekanten på grindsengen til yngstemann: "Vær forsiktig med meg mamma, jeg er jo barnet ditt!"

Hun har dessuten blitt kvalm i hjertet på morgenkvisten, og nå slår det visst ikke mer... Etter at hun fikk i seg mat, starter hjertet mirakuløst nok å slå igjen. Ikke på grunn av maten! Men, fordi du blir så kvalm i hjertet når søsteren gråter sånn…

Når vi skur på dekoderen til TV, tar det litt tid før TV kommer på. Hun står foran skjermen og roper ”Aksellerando! Aksellerando!”

Hahaha, så hærlig [:D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Sitat jente 4 da jeg står på badet i undertøy som 16 åring; "oj, HAHAHA, så små pupper du har!"

Samme jente 2 år senere har en tendens til å si "men jeg er jo bare et barn" når hun får beskjed om å gjøre noe hun ikke vil (som f.eks rydde eller legge seg).

Da jeg fikk barn, og mini skrek og hyla fikk jeg klar beskjed "kanskje det ikke var så lurt å få baby likevel".

Så morsom lesning! [:D]

Avogtil når guttungen har noen sinnsyke bleier, så er jeg sikkert litt streng i stemmen, siden han virrer sånn når jeg prøver å få bort det verste. Så hadde jeg han med på do på Peppes en dag, der det var mange båser etterhverandre som ikke var lydtette, i tillegg til at alle ute ved vaskene kunne høre. Så sitter jeg og tisser, begge hendene i fanget og oppfører meg helt fint, og så plutselig GAULER guttungen: "Ikke ta på rompen din mamma!!"
Var rød i kinna når jeg gikk ut da, ja..

ORIGINAL: Fru Lotten

OPS! [8D]

Back
Topp