Gullkorn ?

Pappa prøvde å forklare til lillebroren min på 2,5 år at jeg hadde baby i magen, så han skal bli onkel -
"Næææi! Han onkel Vidar e ONKEL!".

Eller i går når jeg satt barnevakt for han skulle vi ta oss en tur til byen på kafè for å spise is, men problemet med å finne passelige klær blir større og større for hver dag som går.
Jeg står altså foran speilet på badet og sutrer til sambo om at jeg ser "bælfeit" ut, og om vi ikke bare kan holde oss hjemme... Lillebror plukker opp ordet "bælfeit" som betyr "smellfeit", kommer å stiller seg i baddøra å peker på meg mens han sier "Ho dadda e BÆÆÆLFEIT!!", etterfulgt av en rå og tilgjort latter. Jeg og sambo klarer ikke å la vær å knekke sammen i latter, så lillebror synes tydeligvis at dette var såpass morsomt at han måtte fortelle det til alle vi møtte i byen.

Disneyfilmen Rottatouille er en av yndlingsfilmene hans, og den går under kallenavnet "musefilmen". Veldig mange tenker litt for fort på en viss type voksenfilmer når de hører det, og kommentaren "tidlig krøkes" har man fått høre noen ganger nå...

Back
Topp