Jeg trenger litt oppmuntring etter en kjip kveld, så er det noen som har noen gullkorn fra barna deres ? Det får meg alltid i godt humør 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Bleiemos
I kassakø på butikken: "MAMMA!! FITTE!!! VÅT!!!!!!!" (oversatt: "Mamma! Fiskebåt!")
På kafè da ei meget pen frue gjorde entrè: guttungen spretter opp på stolen, peker og roper: "OLDEFAR!:D:D"
Har mange, men kommer ikke på flere i farten..
ORIGINAL: alene og tankefull
hehe
guttungen sto og hamret på kjøleskaps døren og ropte dildo dildo så når jeg åpna så pekte han på gulerota... hehe jeg holdt på å dø av latter...[:D]
ORIGINAL: Chumalunga
Kanskje ikke noe gullkorn akkurat, men likevel ganske morsomt når det kommer fra en 2-årings munn: Da William fikk se innholdet i temmelig overfyllt bleie herom dagen, utbrøt han: "Hva har jeg gjort? Erre mulig?!" [:D]
ORIGINAL: Fru Riskorn
Det ruller ut av ungen min for tiden...
På vei opp på fjelltur: "Du har en lillesøster som sover, og du skriker non-stop!"
Min eldste: "Næhei! For nonstop kan ikke skrike!".
Begrepsforvirringer ute og går i heimen: "Mamma, jeg blir litt skuffet over dere når dere er sint på meg."
Jeg hjelper eldstemann over et sengekanten på grindsengen til yngstemann: "Vær forsiktig med meg mamma, jeg er jo barnet ditt!"
Hun har dessuten blitt kvalm i hjertet på morgenkvisten, og nå slår det visst ikke mer... Etter at hun fikk i seg mat, starter hjertet mirakuløst nok å slå igjen. Ikke på grunn av maten! Men, fordi du blir så kvalm i hjertet når søsteren gråter sånn…
Når vi skur på dekoderen til TV, tar det litt tid før TV kommer på. Hun står foran skjermen og roper ”Aksellerando! Aksellerando!”
ORIGINAL: Fru Riskorn
Det ruller ut av ungen min for tiden...
På vei opp på fjelltur: "Du har en lillesøster som sover, og du skriker non-stop!"
Min eldste: "Næhei! For nonstop kan ikke skrike!".
Begrepsforvirringer ute og går i heimen: "Mamma, jeg blir litt skuffet over dere når dere er sint på meg."
Jeg hjelper eldstemann over et sengekanten på grindsengen til yngstemann: "Vær forsiktig med meg mamma, jeg er jo barnet ditt!"
Hun har dessuten blitt kvalm i hjertet på morgenkvisten, og nå slår det visst ikke mer... Etter at hun fikk i seg mat, starter hjertet mirakuløst nok å slå igjen. Ikke på grunn av maten! Men, fordi du blir så kvalm i hjertet når søsteren gråter sånn…
Når vi skur på dekoderen til TV, tar det litt tid før TV kommer på. Hun står foran skjermen og roper ”Aksellerando! Aksellerando!”

ORIGINAL: Fru Lotten
Mannen sto i kø på butikken da ei lita jente slo seg vrang fordi hun ikke fikk godteri eller noe. Da ropte jenta høyt: " Mamma, hvis jeg ikke får det, så sier jeg at du suger på tissen til pappa!!!"