Grusom nyhet

[:(] Så grusomt....[:(] Det samme skjedde med ei jeg jobba sammen med for 2 år siden. Man har ikke ord for det som har skjedd, men det hjelper at folk bryr seg og ikke later som ingen ting. [:(]

Alle gode tanker og tusen trøste klemmer sendes til Jannicke og familien hennes!

Vet ikke hva jeg skal si, Ufattelig vondt av henne og familien hennes naa! Sender alle tanker og massevis med trosteklemmer[:(]

[:(][:(] uff så utrolig trist [:(] sender mange gode varme tanker til henne og di pårørende [:(]

[:(]så forferdelig trist[:(]Mine tanker går til jannicke og familien...

for en tragisk nyhet!!!! jeg blir ufattelig trist og kjenner jeg får vondt i hele kroppen.dette er vel det tristeste en mor kan komme ut for.å føde sitt døde barn.sender mine dypeste medfølelse til henne og hennes familie.

ord er fattige i en situasjon som dette .. [:(]
men sender de varmeste tanker til hele familien ..

UFATTELI!!!
Helt sinnsykt at sånn skal skje...
Stakkar stakkar altså,enn å miste barnet sitt helt sinnsykt!!

Ble heilt tom her æ sitt å les..... Tåran presse på....[:(]
INGEN fortjene å oppleve noe sånnt.... INGEN!!!
Og æ har no tent ett lys for Jannicke sin kjære lille gutt, og ett for ho sjøl og alle som e blitt påvirka av den her tragedien!!!

Tankan mine bynne å vandre no....
Koffør har ingen gjort noe før? Den lille va jo så utroli stor(har aldri hørt om en så stor beibi)!!!
Har ikkje d blitt oppdaga??
E d virkeli slik d skal være?
Måtte vi virkeli bli vitne te helsenorge på sitt verste??
Korsen må d være for stakkars Jannicke akkurat no?

Etterdønninge av nåkka sånn e så utruli stor.....
Håpe så inderli at ingen fleire her må oppleve nåkka lignanes, og at Jannicke te tross førr at alt måtte snu sæ mot ho no, klare å komme ijænnom d her........

"Æ kan være en venn, æ ser at du faller, ser at du faller.... Du vil reise dæ ijænn...."

Så ufattelig trist!! Sender en bønn til familien når jeg legger meg ikveld.

[:(]jeg ser nesten ikke hva jeg skriver..[:(][:(][:(]fy flate så j... stakkars familie!! Åh, herregud jeg vet ikke hva jeg skal si til trøst, dette er rett og slett det jævligste jeg har hørt!

Så utrolig trist, ord blir fattige. Mine tanker går til Jannice og hennes mann i denne tøffe tiden...

Nei!!!! For noe forferdelig trist! [:(][:(][:(][:(][:(]
Kondolanse og mine tanker sendes til henne og familien. [:(]

så ufattelig.... så trist... så meningsløst... [:(]

Alle mine varme tanker går til jannice t og hennes familie.

Helt tom for ord!

Sender alle mine tanker til Jannicke og hennes familie!

Kathrine

Jeg har hatt store problemer for å sove i natt pga dette her... Tenker bare på hvordan hun har det og det grusomme som har skjedd...
Jeg klarer ikke å sette meg inn i den situasjonen uansett hva. Det å vite at man ligger å føder et dødt barn...
Jeg blir så sint, ingen fortjener det der [:@][:@][:@][:@][:@]

Fikk en mld av henne i går kveld: Hei. Tusen takk for det. Hold innlegget spart så jeg kan lese det når jeg kommer hjem.. Er sliten nå.. Forteller alt når jeg kommer hjem. Hils alle der. Klem.

Det er så mye jeg vil gjøre for henne, vi hadde store planer om å la barna våre bli kjent med hverandre siden ingen av oss hadde så mange venninner med barn. Og jeg gledet meg så til å flytte i nærheten av henne... Også skjer dette [:@][:@][:(][:(][:(]

En annen ting i går som jeg faktisk reagerte på var at jeg tente et lys for barnet deres, for Jannicke og gubben hennes og et for resten av de pårørende... Hadde bare telys men ett lys er jo ett lys... Det som derimot var rart var at telysene mine vanligvis brenner i 2-3 timer.. Men disse brant fra klokken 1500 ca til klokken 2200 i går kveld... Vet ikke om det betyr noe, men jeg tror faktisk det [8|]

Jannicke og hennes nær var de siste jeg tenkte på før jeg gikk til sengs i går kveld og de første jeg tenkte på når jeg våknet.
Det første jeg måtte gjøre i dag tidlig var å skru på pc'n og se hvordan det gikk.
Tenker på henne hele tiden. For en bunnløs smerte hun må føle nå. Ikke bare var sønnen hennes død, men hun må også igjennom det å føde han og vite at han er død.
For alle som har født barn tidligere så vet vi hvilken glede det er å få det lille nurket på magen, se det inn i øynene...den følelsen er ubeskrivelig, men stakkers Jannicke, hun må gjennom hele prosessen, uten den gleden i vente.

Mldingen hun sendte panterinnen:
Fikk en mld av henne i går kveld: Hei. Tusen takk for det. Hold innlegget spart så jeg kan lese det når jeg kommer hjem.. Er sliten nå.. Forteller alt når jeg kommer hjem. Hils alle der. Klem.

Det høres ut som om hun er en sterk jente! At hun i det hele tatt orker å tenke på oss i en sånn stund...

Håper alle de varme tankene hun får herfra forumet vil kunne gi henne en viss trøst!

Huff Panterinnen! Skjønner at du har sovet dårlig. Vi er nok mange som har tenkt mye på Jannicke og familien det siste døgnet.

HVis du skal sende henne flere meldinger så får du hilse henne igjen så mye.Vi er hos henne i tanker og sinn!

Ta vare på hverandre alle sammen!

Klem, M

Akkurat det tenkte jeg på også mayb31 at hun må være utrolig sterk og det er jeg så glad for...
Det betyr at hun kanskje vil klare å komme seg gjennom dette!!

Uff. Utrolig trist å høre.

Trøsteklemme masse.

Back
Topp