Grusom nyhet

ORIGINAL: louis2

syns vi skal sende henne blomster hva med og sette inn litt på en konto til noen her så kan vi kjøpe en flott blomst til henne?? jeg bor rett nedi gaten for henne og kan ordne det ??'

åå..det var en fin tanke,skulle gjerne vært med men jeg har null på kortet....[:(]

det er tanken som teller det blir mange roser uansett... legger ut en liste imoren over dem som har sendt meg mld slik at alle som betaler får vært med.. stikker ned på kolboten og skriver kortet selv da det blir mange navn.. skulle gjerne levert dem selv men synet av meg høygravis kan nok bli litt mye nå??

huff så grusomt[:(]
må være helt forfærdelig,kan ikke sette meg inn i hennes situasjon...

men sender mange trøsteklemmer til henne...
mina tanker går idag til Jannicke t og hennes familie

uff...jeg har så dårlig samvittighet, det er ikke mange dagene siden jeg fortalte om en lignende historie og Jannicke T ble litt sinna på meg fordi hun ikke ville høre om sånt nå.
Uff unnskyld Jannicke, det gjør meg sååå utrolig vondt å vite at nesten det samme skulle skje med deg. UNNSKYLD!
Heretter skal jeg passe på hva jeg skriver om, man vet jo aldri!

herregud for en grusom nyhet... ikke rart jeg ikke har fått svar fra henne.... og så stor gutten hennes var.... sitter med tårer her jeg. hun gledet seg jo så mye alt var klart.... dette kommer jeg til og tenke mye på...

Èn evighet,
du har fått.
Èn lengter etter deg,
Savner deg,
fordi du er borte.

Èn familie leter etter deg,
de tenker på deg,
trenger deg selv om de vet..
at du er;
BORTE

Savnet tærer dem opp innenifra,
som termitter tygger den siste flisa som er igjen.
Dù var limet som holdt dem sammen,
dine søsken sliter,
har det vondt.

de var tydeligvis ikke alene,
du hadde det vondt,
Men nå er alt over, alt som er igjen er rester, savn,
minner, du har etterlatt deg et kort liv,med mange minner.

De vil alltid savne deg!
ALLTID

Huff, blir helt tom for ord. Jeg er så lei meg og sint på deres vegne at jeg sliter med å puste nå. Det er helt meningsløst. [:(] De får de fleste tankene mine i dag!!

Klem

hærregud, har ikke ord!!
her siler tårene[:(]
sender varme tanker.

Vet ikke hva jeg skal si, helt tom for ord...[:(] forferdlig...
Sender masse tanker til Jannicke og hennes familie.

har ikke klart å lese gjennom alle innlegge, men ser det er foreslått at vi sender henne og familien roser/ blomster.
det vil jeg bli med på. og så var det en kjempe fin tanke at vi tenner et lys i dag for Jannike T og gutten hennes.

Ord blir fattige... Får en til å tenke [:(]

Har tent et lys for familien. I ensomhet står det og brenner, som en håpets flamme i en grusom tid.
Vi ber for dere.
Det finnes ingen ord som kan brukes nå.

[:(] Hva skal man si til noe slikt? Det går jo ikke å forestille seg hvordan de har det nå!

Tenker på deg jannicke og den lille gutten din!

Helt forferdelig grusomt[:(]

Åneiånei [:(][:(][:(][:(]
At nokon må gå gjennom sånne fryktelige hendelser!

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Nei og nei og nei!!!! Kjentes ut som hjertet datt i gulvet da jeg leste innlegget.

Blir forbanna[:@] og lei meg[:(] samtidig. Så utrolig urettferdig! INGEN FORTJENER NOE SÅNT!

Sender mine tanker til Jannicke og familien!!!!!!

Ord blir så fattige i en sånn situasjon som dette.. Dette var så utrolig trist..

Tenker på dem, og skal be for dem jeg også. (selv om je heller ikke er kristen)

Back
Topp