Grusom nyhet

Huff dette var trist, hadde ikke tid til å gå inn på forumet i går så jeg har ikke fått lest dette før nå. Tårene bare renner og jeg sender mine varmeste tanker til Jannicke og familien. Har allerede tent to lys, et for barnet og et for Jannicke.

Så uendelig urettferdig!!!!

Jeg fikk lettere sjokk da jeg leste denne grusomme nyheten, syns det er helt forferdelig. Kan ikke skjønne at noe sånt kan skje... Livet er urettferdig! [:(]

Kjære Jannicke!
Jeg føler meg deg i denne sorgen og sender deg og familien din mange varme tanker, et lite lys brenner for sønnen din. Jeg skal be for deg/dere, og be Gud ta godt vare på han der han nå er oppe i himmelen. [:(]
-med dyp medfølelse-
En god varm klem til deg.

Har sendt henne en melding i dag der jeg skrev at vi var utrooolig mange som sendte henne våre tanker omg som har tent lys for henne, barnet og resten av familien...

Så trist og urettferdig[:(][:(] Føler ikke at noe vi kan si kan være til noe trøst.[:(] Sender henne og familien mange varme tanker.

Nei og nei.. Stakkars Jannicke og hennes mann..
At det virkelig er mulig at noe slikt kan skje i 2005.
Skal tenne et lys for henne, hennes mann og deres sønn.
Ord blir fattige i en slik situasjon.
Desverre opplever noen noe lignende, men heldigvis er det sjelden. Men det er allikevel NOEN som opplever dette, og det er helt forferdelig.

Sender alle mine varme tanker til Jannicke og hennes mann. [:(][:(][:(]

MVH; Malin

sender mine varmeste tanker til Jannicke T og mannen hennes..
[:(]

Mine tanker går til Jannicke og mannen og lille gutten som aldri fikk møte sine foreldre, er ikke lett å finne ord i sånn stund som dette.[:(]

Tente et lys for de i går og vil tennet et i kveld også.

Jeg sender min dypeste medfølelse til Jannicke og samboeren [:(] Unner ikke min verste fiende å måtte gå igjennom det de har opplevd!

ORIGINAL: Berg26

Mine tanker går til Jannicke og mannen og lille gutten som aldri fikk møte sine foreldre, er ikke lett å finne ord i sånn stund som dette.[:(]

Signerer klarer ikke å skrive noe selv, ble helt tom og tårene bare triller [:(][:(][:(][:(]

Så utrolig leit å høre [:(] Jeg vet heller ikke hva jeg skal si, bare at jeg tenker på henne og familien. Det må være så utrolig vondt å miste babyen sin.... [:(]

Har ikke ord...[:(] Så vondt det gjør å lese om det som har hendt Jannicke T og hennes
familie. Mine tanker går til dem.

Sitter også her med tårer i øynene[:(][:(][:(] og tenker på hvor urettferdig livet kan være.
Noen sier at det er en mening med alt som skjer i livet,men det har jeg jammen ikke mye tro på!![:@] Det er ingen mening i at en frisk liten baby skal miste livet. [:(]
Sender deg mine værmeste klemmer og håper at dere kommer dere gjennom denne sorgen sammen.
Goe klem fra moni82

Back
Topp