Grusom nyhet

Vet ikke hva jeg skal si, det er helt grusomt [:(]
Mine tanker går til Jannicke og familien.

Kjenner det stikker i bak øynene, tårene vil frem. Fryser i hele kroppen nå, dette er så vondt.
Stakkars Jannicke og familien hennes.
Tenker på dem og sender mine varmeste tanker.

Foreslår at vi gjør noe for dem nå, men hva?

Gud so trist.. hjerta stoppa eit sekund når eg leste det..
Sender mine tanker til Jannike og hennas familie!!

Dette er helt grusomt og aldeles meningsløst! Vet ikke hva annet jeg skal si enn at mine tanker går til familien, de har min dypeste medfølelse..

syns vi skal sende henne blomster hva med og sette inn litt på en konto til noen her så kan vi kjøpe en flott blomst til henne?? jeg bor rett nedi gaten for henne og kan ordne det ??'

ORIGINAL: mayb31

Kjenner det stikker i bak øynene, tårene vil frem. Fryser i hele kroppen nå, dette er så vondt.
Stakkars Jannicke og familien hennes.
Tenker på dem og sender mine varmeste tanker.

Foreslår at vi gjør noe for dem nå, men hva?

En god tanke det may, å gjøre noe for dem. Jeg foreslår at vi "tar det med ro" på forumet i dag, ingen usaklige innlegg eller diskusjoner av respekt for jannice og hennes familie. Og hva med at vi alle tenner et lys i kveld for å minnes den lille gutten hennes..

Fytti rakkern så urettferdig!!!

Tårene triller.

Ord blir lite i denne sammenhengen.

eg og er med!!
ORIGINAL: bast

ORIGINAL: louis2

kan jo sette inn 25 pr person så kjøper vi en rose fra hver av oss??

jeg er med

[:(]Nei og nei og nei!!!!![:(][:(][:(][:(]Dette var helt forferdelig og høre!!! Vet ikke hva jeg skal si..Det er liksom ingenting som passer og si i en sånn situsjon, alt blir så feil... Jeg sender mine varmeste tanker til Jannicke og hele hennes familie - og barnet. Jeg fatter ikke at dette kunne skje.. Sykehuset da? kunne de ikke sette igang, var hun langt over?

[:(][:(][:(][:(][:(]

kan vel ikke legge ut kontonr her men de som vil være med på blomster send meg en pm ...så sender jeg kontonr...
kan du panterinnen skaffe adressen hennes?? så jeg får dem levert på døren hennes hjem hun drar sikkert hjem innen et par dager?

Det med blomster tenkte jeg på selv... synes vi skal gjøre det...
Har sett sånne flotte hjertebukketer man kan få bestilt.. av roser.. blir ofte brukt i begravelser og slikt.. synes vi skal få til noe sånt jeg...
Og tenne et lys for henne var også en fin idè.

Uff jeg hadde gledet meg til å få mld av henne der hun hadde født en nydelig liten gutt og at hun var kjempeglad.. ikke dette her...[:(][:(][:(]

Hvordan ordner vi til en sånn konto da????

ORIGINAL: louis2

kan jo sette inn 25 pr person så kjøper vi en rose fra hver av oss??

Jeg og er med

å herregud.. Det verste som kan skje.. ufattelig, ubegripelig trist.. Sender mine beste ønsker for framtiden.. [:(]

Herregud!!!!!! Fatter ikke at ikke sykehuset gjorde noe!!![:@][:'(][:(][:@][:'(][:(]

så urettferdig at vi ikke kan forhindre slike forferdelige hendelser![:(]

tenker på janicke T å familien hennes!

hva med langstilkede roser en fra hver som vil være med?? jeg ordner med blomster til henne har sendt kontonr til dem som sender meg en pm

Back
Topp