Gravidstrømpebukse?

BabyBelle

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Snøfnuggene 2025 ❄️
Tips til hvor man kan finne gravidstrømpebukse i ull? Jeg kommer til å gå mye i elastiske kjoler og strømpebukse, men er ikke så glad i nylon. Liker vanligvis Pierre Robert sine ullstrømpebukser, men mistenker at de kan bli litt knapp etterhvert som magen vokser, eller?
Så på Lindex i går, men der var det bare i nylon.

De i nylon på Lindex er veldig gode, kanskje de får inn i ull nå utover høsten? Ellers vet jeg ikke, men skulle gjerne hatt jeg også! Nå bruker jeg hm tights..

De i nylon på Lindex er veldig gode, kanskje de får inn i ull nå utover høsten? Ellers vet jeg ikke, men skulle gjerne hatt jeg også! Nå bruker jeg hm tights..
Ja, mulig sesongen ikke er der enda... men begynner å bli kaldt i nord! Hahaha

Troooor de har på Cubus, men mulig det er sesongvare:)

Vet de har hatt på H&M i nettbutikken og i noen fysiske butikker. Men det er nok som flere skriver.
Set er nok ikke heeeeelt sesong ennå

Jeg har syntes Lindex sine har bært gull før mener jeg iallfall, så håper de får inn etterhvert i det minste! Typ 1*C på morgenen noen dager her nå, så jeg er helt med deg på behovet :happy:

De fra hennes er ikke deilige å bruke hvertfall! Helt pyton så de ville jeg ikke kjøpt! Ikke prøvd de i ull derfra! Det fant jeg ikke! Hørt mye bra om de fra Lindex så jeg skal prøve de:) håper de kommern ull! Jeg går nesten bare med kjoler! Alltid gjort det så det passer bra nå hvertfall :)

De fra hennes er ikke deilige å bruke hvertfall! Helt pyton så de ville jeg ikke kjøpt! Ikke prøvd de i ull derfra! Det fant jeg ikke! Hørt mye bra om de fra Lindex så jeg skal prøve de:) håper de kommern ull! Jeg går nesten bare med kjoler! Alltid gjort det så det passer bra nå hvertfall :)
Alle? Kjøpte 3 forskjellige typer! 3 for 2 :hilarious:

Alle? Kjøpte 3 forskjellige typer! 3 for 2 :hilarious:
De er veldig vide i magen å sitter skikkelig dårlig! Men kan jo hende kroppen min er rar :hilarious: du ser det veldig på strikken om de sitter godt! Har livet en bred kant så sitter den skikkelig! Nå har jeg bare prøvd de i nylon og de likte jeg ikke :shy: kommer sikker an på fasongen på kroppen også :)

De er veldig vide i magen å sitter skikkelig dårlig! Men kan jo hende kroppen min er rar :hilarious: du ser det veldig på strikken om de sitter godt! Har livet en bred kant så sitter den skikkelig! Nå har jeg bare prøvd de i nylon og de likte jeg ikke :shy: kommer sikker an på fasongen på kroppen også :)
Åå guh! Også kjøpte jeg ekstra stor strl for jeg tenkte at nå skal det jammen ikke stramme!:hilarious: :hilarious:
Burde jeg bare sende de i retur før jeg prøver de? For da kan jeg vel ikke sende tilbake :jimlad:

Kjøpte disse:
20200903_185126.jpg 20200903_185139.jpg

De. 2 packen øverste er hvertfall så ekkel atte hjelp! Den lover jeg er skikkelig dårlig! :facepalm: De to andre har jeg ikke prøvd! Kjøpte ikke de for en venninne sa at de ikke var noe særlig. :( Jeg skulle ønske de hadde de Pierre Robert i 60 den i gravid strl :) de er så sykt deilige å har en bred kant som sitter:)

De. 2 packen øverste er hvertfall så ekkel atte hjelp! Den lover jeg er skikkelig dårlig! :facepalm: De to andre har jeg ikke prøvd! Kjøpte ikke de for en venninne sa at de ikke var noe særlig. :( Jeg skulle ønske de hadde de Pierre Robert i 60 den i gravid strl :) de er så sykt deilige å har en bred kant som sitter:)
Tusen takk for god info! Tror jeg bare får returnere de da!:happy: si hvis du/dere finner noen gode!

Back
Topp