Gravidpute

Vi har 180seng, så er ikke lite den heller, men ligger dere ikke inntil mannen? Med de putene bygger dere jo mur på begge sidene...

Vi har også 180 seng. Vi ligger ikke inntil hverandre å sover til vanlig heller, så jeg ser ikke på det som noe problem. Både jeg og mannen synes det er viktigere at jeg får sove godt, noe jeg forhåpentligvis får med en slik pute, enn at vi absolutt skal ligge oppå hverandre. :p
 
Vi har også 180 seng. Vi ligger ikke inntil hverandre å sover til vanlig heller, så jeg ser ikke på det som noe problem. Både jeg og mannen synes det er viktigere at jeg får sove godt, noe jeg forhåpentligvis får med en slik pute, enn at vi absolutt skal ligge oppå hverandre. :p
Jeg må ligge inntil mannen om natten, så her holder det med ammeputta :)
 
Vi har 180seng, så er ikke lite den heller, men ligger dere ikke inntil mannen? Med de putene bygger dere jo mur på begge sidene...
Mannen min er så varm at jeg hadde kokt om jeg hadde ligget inntil ham ;-) Men jeg skal ha en sånn enkel pute bare mellom beina så da kan han ligge litt inntil ryggen min og stryke meg på ryggen som vanlig :)
 
Hadde ikke slik sist, men har veldig lyst på nå. Ikke pga bekkenplager (bank i bordet), men pga at jeg liker å ha dyna mellom bena når jeg sover, og det er upraktisk når det er kaldt :p

PLUSS at sist så fikk jeg 3 strekkmerker. De fikk jeg på høyre side av magen. Jeg sov på venstre side HVER natt, nesten hele natten gjennom (ja - dette vet jeg fordi heg våknet i nøyaktig samme posisjon som jeg la meg i - i en diger dam av slev). Så jeg innbiller meg at det var vekta av magen som gjorde at jeg fikk strekkmerker på høyre side. Så denne gangen vil jeg støtte opp magen slik at den ikke ligger å strekker guden natten gjennom ;)
 
Jeg sover ikke inntil mannen, men det er fordi vi har en som ligger mellom oss store deler av natta ;)
 
Vi har 180seng, så er ikke lite den heller, men ligger dere ikke inntil mannen? Med de putene bygger dere jo mur på begge sidene...

Orker ikke å ligge inntil han om natten for han sover så urolig og jeg sover best med stor plass rundt meg:)
 
Orker heller ikke ligge inntill mannen, syns det er varmt også er jeg veldig var på bevegelse, må ha det helt stille, mørkt og bevegelsesfritt når jeg skal sovne. Fikk sinnsykt lyst på en sånn stor pute da, men nesten redd for at mannen blir sjalu, for han vil jo gjerne ligge inntill meg, så skal jeg plutsleig tillate å ligge med en enorm pute istede ;) hihi.. Hvor er det best å kjøpe de største? På nett eller i butikk?
 
Første natt med puta unnagjort. Vet ikke helt hva jeg skal mene om den jeg... Den fungerer for så vidt greit nok, men den bråker så fælt, skikkelig sånn saccosekk-knitring. :rolleyes: Jeg måtte riste den en gang i natt for da hadde de fleste av kulene samlet seg i ene enda av puta. Jeg kommer til å prøve den litt til, men fortsetter det sånn som nå så vurderer jeg å kjøpe meg en dyrere variant. Dem er det fast fyll på, og ikke sånne saccosekk-kuler??
 
Første natt med puta unnagjort. Vet ikke helt hva jeg skal mene om den jeg... Den fungerer for så vidt greit nok, men den bråker så fælt, skikkelig sånn saccosekk-knitring. :rolleyes: Jeg måtte riste den en gang i natt for da hadde de fleste av kulene samlet seg i ene enda av puta. Jeg kommer til å prøve den litt til, men fortsetter det sånn som nå så vurderer jeg å kjøpe meg en dyrere variant. Dem er det fast fyll på, og ikke sånne saccosekk-kuler??
Det er saccosekkkuler i doomooen, men den er fast og fin, uten noe knitring. Når jeg former den forblir den i den fasongen.
 
Første natt med puta unnagjort. Vet ikke helt hva jeg skal mene om den jeg... Den fungerer for så vidt greit nok, men den bråker så fælt, skikkelig sånn saccosekk-knitring. :rolleyes: Jeg måtte riste den en gang i natt for da hadde de fleste av kulene samlet seg i ene enda av puta. Jeg kommer til å prøve den litt til, men fortsetter det sånn som nå så vurderer jeg å kjøpe meg en dyrere variant. Dem er det fast fyll på, og ikke sånne saccosekk-kuler??
Jeg hadde ei som var som ei vanlig pute, og tror nok det blir det nå også hvis jeg får somla meg til å kjøpe. Greit at fyllet holder seg på plass litt tenker jeg :)
 
Jeg bruker bare en ekstra dyne:) det har jeg gjort siden forrige svangerskao. Så nermer seg 5 år;) klarer meg ikke uten
 
Back
Topp