Gravidpute

Jellybum

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Noen som har noen erfaringer? Er dette noe å bruker penger på? Kom gjerne med tips til hvor de har gode puter, dersom dette kan anbefales:)
 
Kjøpte meg comfort u pute for et par uker siden. Beste investeringen ever! Angret sånn at jeg ikke hadde kjøpt det sist svangerskap, så kjøpte det tidlig nå. Sover supergodt (og det gjør jeg ikke til vanlig) ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Kjøpte meg comfort u pute for et par uker siden. Beste investeringen ever! Angret sånn at jeg ikke hadde kjøpt det sist svangerskap, så kjøpte det tidlig nå. Sover supergodt (og det gjør jeg ikke til vanlig) ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvor kjøpte du den? Og hva ligger prisen på?:)
 
Hvor kjøpte du den? Og hva ligger prisen på?:)

De er ganske dyre nye, ca 2000 pluss trekk. Jeg kjøpte brukt på finn.no. Jeg var heldig og fikk tak i en som var helt ny til en grei pris:) når det er sagt så kan en vaske putene på 60 grader samt bytte trekk osv. Eneste problemet er at de er store å få inn i Vaskemaskinen, så de må nok på rens eller noe. De er helt fantastiske, kan ikke si annet:) tror jeg kommer til å bruke den for alltid, hehe :)
 
Jeg bruker ammepute :) gjorde det sist svangerskap også, og den kan brukes etter graviditeten :)
 
Jeg bruker doomoo ammepute i L som sove pute :) anbefales!!
Mannen og vesla stjeler den ganske ofte da..
 
Gleder meg til tilbakemelding fra deg:)

Det skal ordnes! :) Det er ikke så mange dagene siden jeg bestilte den, så jeg får den sikkert ikke før over helga, men ååå som jeg gleder meg. ;) Nå stjeler jeg dyna til mannen når han drar tidlig på jobb, bretter den til en "pølse", og får endelig noen timers etterlengtet god søvn. :p
 
Jeg hadde en som jeg var avhengig av i de forrige svangerskapene, men den ble rett og slett utslitt :-( Nå tror jeg det blir å bestille en ny. Gubben syntes det var greit å slippe "bamsen" min da, men han får bare godta at jeg kjøper meg ny ;-)
 
Men når dere bruker så store puter så blir det jo nesten ikke plass til mannen i sengen?
 
Jeg har kjøpt en stor doomoo. Den sover jeg med mellom beina. Den er jo ganske stor, men jeg ser for meg at den er god å ha bak ryggen når man ammer. Mannen er litt større rundt livet enn meg, så denne vil ligge godt rundt han også.
 
Jeg brukte ammeputa sist... Stor og god. Kjøpte i Sverige. Sånn mann kan knyte rundt magen/ryggen.
Minner meg på at jeg må finne frem snart ;)
 
Back
Topp