Gravidnavel

Heilt flat no - tanteungane lurer på kor navlen er blitt av :laughing002

Angåande piercing - tok ikkje min ut før i 5.måned sida navlen først begynt å strekke seg då. Huda rundt er ikkje verken rar eller hard no, hullene har heller ikkje strekt seg noko særlig. Ho på piercingstudioet meinte at hullet ikkje komt til gro, sida eg har hatt piercing i snart 20 år og ikkje vore plaga med infeksjoner.

Skulle ha på meg tettsittende maxikjole i går, å da merket jeg veldig godt at navlen har begynt å stikke ut :P Så, det endte med et stort plaster over :P Følte meg veldig lur da :D

Min er fortsatt ikke helt flat... Ganske flat, men går fortsatt litt inn ca 1/2 lillefinger negel..
Trodde det sto en 1/2 lillefinger :p tenkte at da kan den ikke blitt mye flat :p

Her har den blitt mye flattere i det siste. Bare en liten grop igjen, får sikkert plass til en non stop der :p haha

Trodde det sto en 1/2 lillefinger :p tenkte at da kan den ikke blitt mye flat :p

Her har den blitt mye flattere i det siste. Bare en liten grop igjen, får sikkert plass til en non stop der :p haha
Haha, 1/2 lillefinger er litt mye :p Noe sånt her også ;)
Så ser jeg arret i navlen godt etter en tidligere operasjon. Håper navlen og pecring hullene blir fine igjen etter fødsel... Liker ikke hvordan det ser ut nå... Ikke stygt akkurat, men ikke så veldig pent...

Haha, 1/2 lillefinger er litt mye :p Noe sånt her også ;)
Så ser jeg arret i navlen godt etter en tidligere operasjon. Håper navlen og pecring hullene blir fine igjen etter fødsel... Liker ikke hvordan det ser ut nå... Ikke stygt akkurat, men ikke så veldig pent...
Gaad, piercinghullet ser helt jævelig ut.. Mange, mange år siden jeg tok ut piercingen og det ble aldri bra etter sist. I tillegg fikk jeg to djevelhorn strekkmerker over hullet :p

Vis vedlegget 129864 Så stygge merker etter piercing som jeg tok ut for 12 år siden :p Fått "kaninører" også fra arret etter piercingen...og navlen har nesten "lukket" seg igjen :)
47ece44107d87b696c28d6b959d53ef6
Sånn ser mitt ut i dag. 34+2. Ca 24 uker siden jeg tok den ut..

Er en smule redd for at det nå er begynnende strekkmerke på den spente huden mellom de 2 piercring hullene.. Det har blitt mer rødt nå enn for 2 dager siden..

Back
Topp