Piercring hullet mitt er fortsatt fint. Jeg tok ut min i uke 10, så den fikk god tid til å gro. Når tok du ut din?Min er normal men har begynt å gå bittelitt ut. Blitt veldig stygg der jeg hadde piercingen I navlen:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Piercring hullet mitt er fortsatt fint. Jeg tok ut min i uke 10, så den fikk god tid til å gro. Når tok du ut din?Min er normal men har begynt å gå bittelitt ut. Blitt veldig stygg der jeg hadde piercingen I navlen:-/
Uke 8 tror jeg det var! :-/Piercring hullet mitt er fortsatt fint. Jeg tok ut min i uke 10, så den fikk god tid til å gro. Når tok du ut din?
Uff.. Da burde den ha grodd fint da.. Håper min holder seg og at din ikke blir noe verre...Uke 8 tror jeg det var! :-/
Ok. Blir en piercing til her også.. Men er verre å ta ny enn å ta første synes jeg... Det gjøres på en annen måte. Måtte ta ut piercingen min når jeg skulle operere (kikkhull), så da fikk jeg ikke prøvd å sette i en ny en på 1-2 uker pga bandasje og fare for infeksjon i operasjonssår, så hullet var grodd igjen.. Så etter 1 år tok jeg ny, tok tid å surre seg dit.Selve hullet er på en måte ok. Men er blitt veldig stygt fra hull til hull om du skjønner? Så er redd piercingen kommer inn igjen for å skjule merkene senere
Aah! Tviler for at mitt gror igjen. Har hatt den I over 10 årOk. Blir en piercing til her også.. Men er verre å ta ny enn å ta første synes jeg... Det gjøres på en annen måte. Måtte ta ut piercingen min når jeg skulle operere (kikkhull), så da fikk jeg ikke prøvd å sette i en ny en på 1-2 uker pga bandasje og fare for infeksjon i operasjonssår, så hullet var grodd igjen.. Så etter 1 år tok jeg ny, tok tid å surre seg dit.
Mulig. Men de gror ikke helt igjen, bare inni. Slik at man ikke får en piercing igjennom hele. I mage området gror sår igjen fortere og bedre enn på resten av kroppen. Men du får se om du får den igjennom eller om du må ta nyAah! Tviler for at mitt gror igjen. Har hatt den I over 10 år
Jeg hadde min piercing ute ett år eller noe.. Og når jeg prøvde å sette den inn igjen så gikk det:/ måtte vel og merke presse den litt igjennom! Men hullet var ikke gjennomgrodd på ett år!Ok. Blir en piercing til her også.. Men er verre å ta ny enn å ta første synes jeg... Det gjøres på en annen måte. Måtte ta ut piercingen min når jeg skulle operere (kikkhull), så da fikk jeg ikke prøvd å sette i en ny en på 1-2 uker pga bandasje og fare for infeksjon i operasjonssår, så hullet var grodd igjen.. Så etter 1 år tok jeg ny, tok tid å surre seg dit.
Blir det noen gang gjennomgrodd da? Har en venninne som fikk piercingen gjennom tungen når hun hadde vært seks år utenJeg hadde min piercing ute ett år eller noe.. Og når jeg prøvde å sette den inn igjen så gikk det:/ måtte vel og merke presse den litt igjennom! Men hullet var ikke gjennomgrodd på ett år!
Tror det faktisk tar flere år ja! Merker at hullet fortsatt er "tynt" inni.. Er 3 år siden jeg prøvde å putte den igjennom, så kan godt hende jeg hadde klarte det nå ogsåBlir det noen gang gjennomgrodd da? Har en venninne som fikk piercingen gjennom tungen når hun hadde vært seks år uten