Gravidnavel

Ok. Min er fortsatt innover, men jeg ser den har blitt litt mer utvidet og rundere i kantene. Mulig kanskje min er treig pga kikkhullsoperasjon for 3 år siden. Navlen min ble litt annerledes da enn før operasjonen. Piercring hullet er fortsatt like fint også, kanskje fordi jeg tok den ut i uke 10 og ikke venta så lenge... Hmm..

Selve hullet er på en måte ok. Men er blitt veldig stygt fra hull til hull om du skjønner? Så er redd piercingen kommer inn igjen for å skjule merkene senere:-P

Selve hullet er på en måte ok. Men er blitt veldig stygt fra hull til hull om du skjønner? Så er redd piercingen kommer inn igjen for å skjule merkene senere:-P
Ok. Blir en piercing til her også.. Men er verre å ta ny enn å ta første synes jeg... Det gjøres på en annen måte. Måtte ta ut piercingen min når jeg skulle operere (kikkhull), så da fikk jeg ikke prøvd å sette i en ny en på 1-2 uker pga bandasje og fare for infeksjon i operasjonssår, så hullet var grodd igjen.. Så etter 1 år tok jeg ny, tok tid å surre seg dit. :p

Ok. Blir en piercing til her også.. Men er verre å ta ny enn å ta første synes jeg... Det gjøres på en annen måte. Måtte ta ut piercingen min når jeg skulle operere (kikkhull), så da fikk jeg ikke prøvd å sette i en ny en på 1-2 uker pga bandasje og fare for infeksjon i operasjonssår, så hullet var grodd igjen.. Så etter 1 år tok jeg ny, tok tid å surre seg dit. :p
Aah! Tviler for at mitt gror igjen. Har hatt den I over 10 år:-P

Flat og godt strekt til sidene :P Piercinghullet heller er ikke et lite rundt hull lengre, men et langt avlangt et :P

Min går fortsatt inn, men har blitt mye flatere :PImageUploadedByBV Forum1436309359.286265.jpg

999cf7f10424f73979cada86382d1d06
Litt utvidet. Både piercing hullet og navelen. Men går innover.

Jeg hadde min piercing ute ett år eller noe.. Og når jeg prøvde å sette den inn igjen så gikk det:/ måtte vel og merke presse den litt igjennom! Men hullet var ikke gjennomgrodd på ett år!

Jeg hadde min piercing ute ett år eller noe.. Og når jeg prøvde å sette den inn igjen så gikk det:/ måtte vel og merke presse den litt igjennom! Men hullet var ikke gjennomgrodd på ett år!
Blir det noen gang gjennomgrodd da? :p Har en venninne som fikk piercingen gjennom tungen når hun hadde vært seks år uten

Blir det noen gang gjennomgrodd da? :p Har en venninne som fikk piercingen gjennom tungen når hun hadde vært seks år uten
Tror det faktisk tar flere år ja! Merker at hullet fortsatt er "tynt" inni.. Er 3 år siden jeg prøvde å putte den igjennom, så kan godt hende jeg hadde klarte det nå også:p

Back
Topp