Skal bli så deilig med behagelige klær! Her lever jeg i kosebukser for tiden.Akkurat samme problemet her med ivf. Så blir kles-shopping om et par uker. Har kun to bukser igjen som er behagelig på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal bli så deilig med behagelige klær! Her lever jeg i kosebukser for tiden.Akkurat samme problemet her med ivf. Så blir kles-shopping om et par uker. Har kun to bukser igjen som er behagelig på
Jeg lever i tights foreløpig, får ikke knappen igjen annet enn på morgenen. Og jeg er ned i vekt siden graviditet, men allerede i uke 5 slet jeg med knapper. Tights er genialt, med en stor tunikaHar noen begynt med mamma bukser? Jeg lurer på om jeg snart må krype til korset, har bare trange jeans og jeg sliter etter lunsj
Ser ut som om jeg er flere mnd på vei.... traff en gammel kollega som jeg virkelig følte stirra på magen min må nok snart til innkjøp av nye klær..[/QUOTE
hvilke av boob sine anbefaler du?Yoga bukser og boob sine gravid bukser er gull verdt nå
Once on never offhvilke av boob sine anbefaler du?