Gravidmage

Ingen bukser er behagelig om dagen.. tør ikke prøve gravidtøy i butikken hvis jeg møter noen jeg kjenner:shifty: og kjipt å bestille på nett hvis de ikke passer.

Ser ut som om jeg er flere mnd på vei.... traff en gammel kollega som jeg virkelig følte stirra på magen min:hilarious: må nok snart til innkjøp av nye klær..

Har noen begynt med mamma bukser? Jeg lurer på om jeg snart må krype til korset, har bare trange jeans og jeg sliter etter lunsj :hilarious::bag:

Har noen begynt med mamma bukser? Jeg lurer på om jeg snart må krype til korset, har bare trange jeans og jeg sliter etter lunsj :hilarious::bag:
Jeg lever i tights foreløpig, får ikke knappen igjen annet enn på morgenen. Og jeg er ned i vekt siden graviditet, men allerede i uke 5 slet jeg med knapper. Tights er genialt, med en stor tunika

Jeg var på et jobbarrangement ikveld og måtte gå med smekken åpen...! Halte og dro i t-skjorta men er litt redd noen så det:( Må ha nye klær til oppblåstmagen ja!

Klarer ikke å gå med jeans en hel arbeidsdag lengre. Går med smekken oppe når ingen ser meg :smiley-angelic002

Yoga bukser og boob sine gravid bukser er gull verdt nå

Jeg merker at buksene strammer, men tror det er fordi jeg er oppblåst. Var veldig oppblåst i starten med første og så gravid ut tidlig der. Nå henger det igjen så mye fra sist at jeg bare ser tjukk ut, heheh.

Back
Topp