Gravidmage

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
gleder meg til gravidmagen kommer, før den kommer føler jeg meg bare tykk:hilarious: så håper det blir en liten bul i løpet av sommeren:):)
Noen som merker noe?
 
Innen sommeren vil det nok bli mage. Håper det så man kan strutte stolt med magen. Vi skal ha ferie i juli, da er jeg 20 uker og jeg hadde tydelig babymage da forrige gang!!
Syns jeg merker litt nå også, men det er jo fordi jeg er oppblåst og dessverre har mage igjen fra sist:hilarious:
 
Innen sommeren vil det nok bli mage. Håper det så man kan strutte stolt med magen. Vi skal ha ferie i juli, da er jeg 20 uker og jeg hadde tydelig babymage da forrige gang!!
Syns jeg merker litt nå også, men det er jo fordi jeg er oppblåst og dessverre har mage igjen fra sist:hilarious:

Jeg hadde nesten ikke mage forrige gang, dvs jeg så barr tykk ut syns jeg selv.
Føler allerede jeg har fått mage men kanskje bare fordi jeg slapper mer av :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg gleder meg masse til å kunne unnskylde magen med at det er babymage jeg har. Det blir noen tøffe uker fremover nå, for magen min er så stor og oppblåst og ser skikkelig gravid ut. Men er jo bare 7 uker så det er lenge til jeg vil fortelle på jobb f eks. Så jeg trenger å kjøpe nye løse topper nå for å skjule den nå.
 
magen min er også oppblåst. Ingen av buksene passer, så jeg lever i tights :p Tur buksen min kan jeg ikke kneppe, men den har heldigvis ikke falt ned :p
 
Gleder meg veldig til mage! Merker ingenting foreløpig og går i samme bukser som før. Knepper opp knappen når jeg slapper av da, for merker litt press på magen.
 
Gleder meg veldig til mage! Merker ingenting foreløpig og går i samme bukser som før. Knepper opp knappen når jeg slapper av da, for merker litt press på magen.

Jeg også knepper opp øverste knapp litt.. men mest fordi jeg syns det presser litt.
 
Jeg også knepper opp øverste knapp litt.. men mest fordi jeg syns det presser litt.

Ja samme her, tror ikke den er strammere enn vanlig, er bare litt mer var for press på magen :)
 
Jeg gleder meg masse til å kunne unnskylde magen med at det er babymage jeg har. Det blir noen tøffe uker fremover nå, for magen min er så stor og oppblåst og ser skikkelig gravid ut. Men er jo bare 7 uker så det er lenge til jeg vil fortelle på jobb f eks. Så jeg trenger å kjøpe nye løse topper nå for å skjule den nå.
Only sine egne t shirt er løse og gode til å skjule magen, pluss de kommer i mange freshe farger nå. Jeg bodde i det ifra stimulering og til uke 13-14 sist og denne gangen
 
Som jeg håper å strutte med gravid mage i sommer. Føle seg fresh i bikini :D
 
Only sine egne t shirt er løse og gode til å skjule magen, pluss de kommer i mange freshe farger nå. Jeg bodde i det ifra stimulering og til uke 13-14 sist og denne gangen
Takk for tips!
 
Gleder meg slik til gravidmagen kommer! Den har brukt å komme tidlig med meg, sikkert fordi jeg er ganske høg og slank. Så blir fort synlig at mageområdet plutselig blir større :p nå er det vel mest livmora man ser frem til uke 20 da! Gleder meg til vi får skjult så jeg tørr å dele magebilder :hilarious: kjekt å se forskjellen fra nå til når jeg får mage så har begynt allerede!
 
Last edited:
Jeg gleder meg veldig men gruer meg også litt, er nok litt overvektig fra før og er redd jeg bare skal se ut som jeg har lagt på meg 20kg :p
 
Regner med at magen begynner å vises om noen uker. Kjenner at livmora tar mye plass allerede (8+1 i dag). Men jeg er ...lubben... så jeg regner med at jeg bare ser litt ekstra feit ut i starten :D

Gleder meg til at det sees. Tror det fortsatt er abstrakt for sambo og datteren. Blir fort mer håndfast når magen begynner å bli synlig.
 
Jeg gleder meg til å føle meg fin i bikini! Jeg er lubben fra før, men nå trenger jeg forhåpentligvis ikke bry meg om valkene som forhåpentligvis forsvinner med den voksende magen! Så lenge alt går bra selvfølgelig :)
 
Om kveldene ser jeg mange måneder gravid ut - skikkelig oppblåst!
Gleder meg til det er babymage og ikke luft....
 
Gleder meg sånn til å få mage! Dette er første barn så vet ikke helt hva jeg kan forvente når det gjelder tidspunktet for mage, men håper at den kanskje kommer litt frem rundt uke 11-12? :) Er vel veldig individuelt, som alt annet. Har allerede gått gjennom klesskapet mentalt og funnet ut hvilke kjoler som blir fine i sommer etc. :hilarious:
 
Min fødte graviditet hamstret jeg gravidtøy.. men det hadde jeg ikke behøvd.. alt av gensere og klær passet:) unntatt stramme olabukser.
 
Back
Topp