Gravidmage

Gleder meg sånn til å få mage! Dette er første barn så vet ikke helt hva jeg kan forvente når det gjelder tidspunktet for mage, men håper at den kanskje kommer litt frem rundt uke 11-12? :) Er vel veldig individuelt, som alt annet. Har allerede gått gjennom klesskapet mentalt og funnet ut hvilke kjoler som blir fine i sommer etc. :hilarious:
Med første kom ikke magen før nærmere uke 20. Som flesgangs kommer den tidligere hos meg.
Men dette er jo veldig individuelt!
Håper du er en av dem som får babybump fort :)

Min fødte graviditet hamstret jeg gravidtøy.. men det hadde jeg ikke behøvd.. alt av gensere og klær passet:) unntatt stramme olabukser.
Jeg hadde ikke hatt sjans :hilarious: glad jeg har gravidklær liggende! Gleder meg til å bruke :D

Er bare 6+2, men magen min er så oppblåst at det ser ut som en gravidmage allerede :rolleyes: så her blir det å finne frem alt av vide klær for å skjule den enda noen uker til :shy:

Føler meg veldig oppblåst, men vet ikke om magen er større. Føler meg kjempestor, uten at den er større :wacky:

Haha, drømte i natt at jeg skulle shoppe meg nye sommerklær, så kom jeg plutselig på at det ikke var noen vits for de kommer ikke til å passe uansett :hilarious:

Mannen min spurte i går om det var vanlig å få gravidmage så tidlig som jeg hadde fått (var 4+6 i går). Jeg måtte informere han om at det ikke er «gravidmage», men luft! :hilarious::hilarious: Jeg er så oppblåst at jeg fort ser gravid ut :laughing021

• Liker
Reactions: Cgn
Mannen min spurte i går om det var vanlig å få gravidmage så tidlig som jeg hadde fått (var 4+6 i går). Jeg måtte informere han om at det ikke er «gravidmage», men luft! :hilarious::hilarious: Jeg er så oppblåst at jeg fort ser gravid ut :laughing021
Jeg er og SYKT oppblåst:p

Har også fått skikkelig "gravid"mage! :inpain::hilarious:

Jeg syns det presser veldig om dagen med vanlige olabukser.. vurderer veldig en mammabukse.. men minns og huske at jeg ikke likte de:/ bodde i tights og tunika for 10 år siden:)

Godt vi er flere oppblåste. Buksa som egentlig er romslig og vid var trang idag! Blir ikke olabukse på jobb i morgen nei! :hilarious:

Jeg gleder meg masse til å kunne unnskylde magen med at det er babymage jeg har. Det blir noen tøffe uker fremover nå, for magen min er så stor og oppblåst og ser skikkelig gravid ut. Men er jo bare 7 uker så det er lenge til jeg vil fortelle på jobb f eks. Så jeg trenger å kjøpe nye løse topper nå for å skjule den nå.
Jeg innså nettopp at jeg må ut på shopping... klarte ikke å få igjen blusen jeg skulle ha på på jobb imorgen. Og ingen bukser passer. Har jo ikke babybump ennå, men etter ivf og egguthenting ble magen ganske svær og oppblåst. Har gått litt ned igjen nå, men er fortsatt for stor til å sitte komfortabelt i de gamle buksene mine. De klemmer rett og slett for mye. Og jeg kan bare glemme alle de trange små toppene mine...

Oppblåst her også! :rolleyes:

Jeg innså nettopp at jeg må ut på shopping... klarte ikke å få igjen blusen jeg skulle ha på på jobb imorgen. Og ingen bukser passer. Har jo ikke babybump ennå, men etter ivf og egguthenting ble magen ganske svær og oppblåst. Har gått litt ned igjen nå, men er fortsatt for stor til å sitte komfortabelt i de gamle buksene mine. De klemmer rett og slett for mye. Og jeg kan bare glemme alle de trange små toppene mine...

Akkurat samme problemet her med ivf. Så blir kles-shopping om et par uker. Har kun to bukser igjen som er behagelig på o_O

Back
Topp