Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innen sommeren vil det nok bli mage. Håper det så man kan strutte stolt med magen. Vi skal ha ferie i juli, da er jeg 20 uker og jeg hadde tydelig babymage da forrige gang!!
Syns jeg merker litt nå også, men det er jo fordi jeg er oppblåst og dessverre har mage igjen fra sist
Gleder meg veldig til mage! Merker ingenting foreløpig og går i samme bukser som før. Knepper opp knappen når jeg slapper av da, for merker litt press på magen.
Jeg også knepper opp øverste knapp litt.. men mest fordi jeg syns det presser litt.
Only sine egne t shirt er løse og gode til å skjule magen, pluss de kommer i mange freshe farger nå. Jeg bodde i det ifra stimulering og til uke 13-14 sist og denne gangenJeg gleder meg masse til å kunne unnskylde magen med at det er babymage jeg har. Det blir noen tøffe uker fremover nå, for magen min er så stor og oppblåst og ser skikkelig gravid ut. Men er jo bare 7 uker så det er lenge til jeg vil fortelle på jobb f eks. Så jeg trenger å kjøpe nye løse topper nå for å skjule den nå.
Takk for tips!Only sine egne t shirt er løse og gode til å skjule magen, pluss de kommer i mange freshe farger nå. Jeg bodde i det ifra stimulering og til uke 13-14 sist og denne gangen
Om kveldene ser jeg mange måneder gravid ut - skikkelig oppblåst!
Gleder meg til det er babymage og ikke luft....
Jeg må ofte kneppe opp buksa utover kvelden, for da eser jeg skikkelig ut. Gleder meg vanvittig til gravidmage...Om kveldene ser jeg mange måneder gravid ut - skikkelig oppblåst!
Gleder meg til det er babymage og ikke luft....