Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått litt mage, og håper den kommer enda litt frem før vi skal på ferie om 2 uker.![]()
Så hææærlig!
Så fiiin [emoji4] Min begynner å synes den også. Vært så oppblåst, men nå kommer babymagen.Jeg har fått litt mage, og håper den kommer enda litt frem før vi skal på ferie om 2 uker.![]()
Gleder meg til magen kommer [emoji173]️[emoji173]️ jeg har begynt og merke at jeg har hendene på magen titt og ofte.. liksom litt magnet effekt![]()
Samme her [emoji16]![]()
Har fått ekstrem hårvekst på magen plutselig [emoji23]
Så fin baby-bump [emoji4]Prøvde å holde inn magen.... det funka jo....![]()

Jeg hadde, men forsvant igjen når tarmene sluttet samle på luft. Nesten så jeg savner luftputa [emoji23] Jeg er 12+3.Så mange fine babykuler!
Er det noen førstegangsgravide her som har fått noe mage? Jeg er 12+6 idag, og har i ca to uker hatt skikkelig kul på morgenen når jeg ligger i senga. Men den forsvinner jo med èn gang jeg står opp
Utålmodig da shø...![]()
Haha, ikke sant!Jeg hadde, men forsvant igjen når tarmene sluttet samle på luft. Nesten så jeg savner luftputa [emoji23] Jeg er 12+3.
Så mange fine babykuler!
Er det noen førstegangsgravide her som har fått noe mage? Jeg er 12+6 idag, og har i ca to uker hatt skikkelig kul på morgenen når jeg ligger i senga. Men den forsvinner jo med èn gang jeg står opp
Utålmodig da shø...![]()
1 gangs her også [emoji4] og den syns[emoji1319] overraskende hvor fort den kom.
Hvor langt er du på vei?![]()