Ser egentlig bare tjukk ut, er overvektig fra før, men føler at jeg ser mye større ut.... gleder meg til å få den ordentlige gravid magen slik at jeg kan føle meg litt bedre[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min veldig slanke svigerinne fikk ikke mage før ganske sent i svangerskapet. Så størrelsen trenger ikke alltid å bety noe [emoji4]Jeg er 10+0 nå, og ved noen anledninger når jeg ligger på ryggen kan jeg se en liiiiten opphevning nederst på magen. Noen ganger på venstre side, og noen ganger på høyre. Men ingenting som er synlig for andre enn meg og mannen enda. Jeg er veldig slank, så er spent på når det blir synligEr første barnet
![]()
Det er sant, jeg tror det ofte er tilfelle.Min veldig slanke svigerinne fikk ikke mage før ganske sent i svangerskapet. Så størrelsen trenger ikke alltid å bety noe [emoji4]
Jeg mistet i uke 16 og hadde allerede en god kul på magen da. Ofte kommer jo magen tidligere om man har vært gravid før. Bare 6 mnd sidenHvorfor kommer magen raskere etter en MA?![]()
Tror også det har noe å si hvor morkaken er. Mener å huske at om morkaken er på fremsiden så presser den litt inn magen på et vis [emoji4]Det er sant, jeg tror det ofte er tilfelle.I alle fall til dem med godt trente magemuskler, noe som ikke er tilfelle for meg da. Haha
Blir uansett spennende å se, og gleder meg selvsagt til magen kommer
![]()
Hun mente vel at livmora har vært utvida før...Hvorfor kommer magen raskere etter en MA?![]()
Åja, jeg forstår. Det var sent å miste, så tristJeg mistet i uke 16 og hadde allerede en god kul på magen da. Ofte kommer jo magen tidligere om man har vært gravid før. Bare 6 mnd siden