Gravidmage

Ser egentlig bare tjukk ut, er overvektig fra før, men føler at jeg ser mye større ut.... gleder meg til å få den ordentlige gravid magen slik at jeg kan føle meg litt bedre[emoji23]

Jeg er ganske overvektig, så det er ingenting synlig enda. Og sikkert ikke på ganske lenge. Men jeg kjenner forskjellen når jeg forsiktig trykker på ulike deler av magen. Og jeg merker det er noe der når jeg f.eks sitter fremoverbøyd eller ligger på magen. :)

Jeg er 10+0 nå, og ved noen anledninger når jeg ligger på ryggen kan jeg se en liiiiten opphevning nederst på magen. Noen ganger på venstre side, og noen ganger på høyre. Men ingenting som er synlig for andre enn meg og mannen enda. Jeg er veldig slank, så er spent på når det blir synlig :) Er første barnet :)

Jeg er 10+0 nå, og ved noen anledninger når jeg ligger på ryggen kan jeg se en liiiiten opphevning nederst på magen. Noen ganger på venstre side, og noen ganger på høyre. Men ingenting som er synlig for andre enn meg og mannen enda. Jeg er veldig slank, så er spent på når det blir synlig :) Er første barnet :)
Min veldig slanke svigerinne fikk ikke mage før ganske sent i svangerskapet. Så størrelsen trenger ikke alltid å bety noe [emoji4]

Min veldig slanke svigerinne fikk ikke mage før ganske sent i svangerskapet. Så størrelsen trenger ikke alltid å bety noe [emoji4]
Det er sant, jeg tror det ofte er tilfelle. :) I alle fall til dem med godt trente magemuskler, noe som ikke er tilfelle for meg da. Haha :) Blir uansett spennende å se, og gleder meg selvsagt til magen kommer :)

Magen kom ikke før rundt uke 20+ med første. Er nå 12+6 (eller 12+2) og merker at flere ser litt ekstra på magen min for tiden
...de lurer nokk fælt på om det er en liten inni der truur jeg. Og svigermor har sakt vi må fortelle det snart, for nå vises det godt på magen[emoji28]
Fødte første for 1 år og 1 uke siden, så er nokk derfor den blir fortere synlig denne gang! Er normalvektig og ikke godt trent[emoji23]

Er blitt tjukkebolla! Spiser så mye mat og spesielt mye drittmat pga kvalmen som har eskalert denne uka. Fikk tidlig mage med nr 2, og magen er på plass nå i uke 9. Men så mye luft og knip så er det nok ikke noe baby som er skylda, men hormonene tenker jeg.. idag tok jeg på mammabuksa jeg fant på salg for litt siden, og jeg virkelig elsker å gå med mammabuksa. Ingenting som presser eller er ubehagelig!

Det er sant, jeg tror det ofte er tilfelle. :) I alle fall til dem med godt trente magemuskler, noe som ikke er tilfelle for meg da. Haha :) Blir uansett spennende å se, og gleder meg selvsagt til magen kommer :)
Tror også det har noe å si hvor morkaken er. Mener å huske at om morkaken er på fremsiden så presser den litt inn magen på et vis [emoji4]

Nå har jeg fått mage mage. Skjedde siste uka og jeg tror livmora er halvveis mellom skambeinet og navlen. Kjennes sånn ut når jeg ligger ig orøvet kjenne etter den kanten. Ikke sjangs til å holde magen inne nå. Dette ksn bli vanskelig å skjule framover

Får vel bare inse at magen min allerede er på plass ( kom vel i uke 7 ) men itte folk har komentert å spurt er du gravid å fine svaret mitt er bare at jeg har blitt varta så godt opp må jeg vel bare inse at magen kom tidligt denne gang er 8+6 i dag å allerede fått spørsmål igjen idag [emoji108][emoji847] men har hørt magen kan komme fort når en har våre gravid mangen ganger er gravid for 10 ende gang så spennende å se å føle meg gravid [emoji173]️[emoji7]

Går å venter på babymagen. Fortsatt veldig flat om morgenen. Megasvær på kveld, men da av luft og mye kosemat. 10+3 i dag. Håper det skjer noe i løpet av neste ukene. Kjenner så vidt livmoren om jeg ligger på rygg. Tredje barn.

Jeg er av den litt større typen som har litt ekstra, jeg var godt over 25 uker forje svangerskap før jeg fikk noe synlig babykul. Skal sies at jeg er 1,89m høy og rimelig polstret :p og vesla var dessverre alt for liten i forhold til normalen. :( Så det forklarer nok en del.
Jeg kjenner at magen er hard nå uke 11+4, og babyen nå vokser kjempe mye (har vært på to ul alt og der viser det god vekst) så tror at jeg kommer til å få mage litt tidligere denne gangen.

Er jo alltid kjekt med synlig babybump synes jeg, men det viktigste er jo uansett at baby, og mor har det bra. :)

Gleder meg til det kommer bilder i denne tråden!

Føler det er en liten antydning, men hadde mage fra før av så er ikke så tydlig [emoji23]

Føler en liten antydning, men så ser jeg meg selv i speilet og det var bare innbilning [emoji87] men jeg har begynt å merke det på de trange buksene, så har gått til innkjøp av noen supergode tøybukser fra vero moda [emoji16][emoji1360]

Back
Topp