Gravidmage

Jeg har fått litt mage, og håper den kommer enda litt frem før vi skal på ferie om 2 uker.
6143f59994032577159b61e1fca1af3d.jpg

Jeg hadde synlig mage, men har forsvunnet siste par ukene. Så var bare luft. Er nesten litt skuffende å se i speilet nå [emoji23]

Gleder meg til magen kommer [emoji173]️[emoji173]️ jeg har begynt og merke at jeg har hendene på magen titt og ofte.. liksom litt magnet effekt :)

Jeg er 11+2 i dag og har ikke antydning til baby-mage.... og inni der er det to små.
Men om jeg kjenner etter så kan jeg av og til føle det jeg tror er livmora [emoji4]
Magen kommer vel så smått om en uke eller to tenker jeg [emoji1360]

Gleder meg til magen kommer [emoji173]️[emoji173]️ jeg har begynt og merke at jeg har hendene på magen titt og ofte.. liksom litt magnet effekt :)

Jeg tar meg også ofte til magen [emoji4] spesielt hvis jeg hoster, nyser eller brekker meg. Også koser jeg med den når jeg legger meg om kvelden og tenker på de små [emoji8]

Så mange fine babykuler!
Er det noen førstegangsgravide her som har fått noe mage? Jeg er 12+6 idag, og har i ca to uker hatt skikkelig kul på morgenen når jeg ligger i senga. Men den forsvinner jo med èn gang jeg står opp :rolleyes:
Utålmodig da shø...:wacky::joyful:

Så mange fine babykuler!
Er det noen førstegangsgravide her som har fått noe mage? Jeg er 12+6 idag, og har i ca to uker hatt skikkelig kul på morgenen når jeg ligger i senga. Men den forsvinner jo med èn gang jeg står opp :rolleyes:
Jeg hadde, men forsvant igjen når tarmene sluttet samle på luft. Nesten så jeg savner luftputa [emoji23] Jeg er 12+3.

Så mange fine babykuler!

Jeg er førstegangs, 12+3 og har ingen mage overhode ennå. Jeg håper også at den kommer bittelitt snart :)

Back
Topp